"Rahaa 300000. Mielessä pyörii uusi mitsun pajero, Mersun 220C, Audi A6TurboQuattro ja Peugeot 607 HDI"
Ajoin mitsua lukuunottamatta autot ti-ke -aikana ja kyllä tuo pösö on namu. Audi oli Muovinen! , mutta koneen puolesta todella makee. En pitänyt ihmeellisistä muodoista, muuten jätin kaiholla seisomaan. Kalliiksi se kuitenkin tulisi bensalla ajaa, vaikkei itse tarvikaan maksaa.
Mersu on aina mersu, mutta tuo takaveto ei todellakaan ole minua varten. Jotenkin pienempi/ahtaampi kuin aiemmat Mersut, vai kuvittelenko? Kun ei ollut pukua päällä, katseli kai myyjä sen takia vähän kieroon... Paskat, olkoon. En kerro että rahat ovat käteisenä valmiina, vaihdan liikettä ja unohdan Mersun.
Leijona, eli pösö. Ei voinut koeajaa, ei ollut sellaista autoa juuri nyt tarjolla. Halukkaasti kuitenkin tarjottiin vastaava bensa-auto kokeiltavaksi. Oli tilaa, suht äänetöntä ja miellyttävän leppoisa tiistain ruuhkassakin. Ihastuin. Kun vielä myyjäkin oli asiallinen ja kiva, mikäpä siinä, tehdään kaupat. Siinä menikin tunti papereiden kanssa, piti valita sisustusta ja lisävarustetta jne.
Valitettavasti mitsu jäi ajamatta, mutta jotenkin on hyvä meininki, sai ainakin rahat pois taskusta polttelemasta. Ja näyttäähän teistäkin suurin osa olevan pösön kannalla palstasta riippumatta.
Kiitos avustanne.
Kaupat tehty
7
993
Vastaukset
- VH
Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta! =)
Hyvä, että sait auton, joka eniten miellytti. Ja eikun naatiskelemaan. - Morjens
mitä tohon sun satuus sanois. Ei oikein tunnu uskottavalta. Vai että audikin "muovinen" ja Veholla ei palvelua kun ei kerran ollut "pukua" päällä. Älä viitti! Ja Mitsun sivuutit noi vain "kun rahat polttelivat" taskussa (300 000?) Ja sitten eikun pösökauppaan ja homma paperille "ilman dieselin" koeajoa.
Mites sun muut asiat sujuu, kun tuonkokoisen autokaupan voit tehdä noin vain vasemmalla kädellä? Sain käsityksen että osa oli pankkilainaakin, et siis voi olla edes optiomiljönääri. Mutta jos kerran olet pösön ostanut, otan osaa ja toivon että hutiloimalla tehty kauppas ei koituisi turmiokses. Periaatteessa pidän kyllä henkilöstä, joka kykenee suurenkin asian nopeaan päätöksentekokykyyn. Muta ei ne noita satuja täällä kerro. Kuinka pitkä muuten on pösön toimitusaika nykyään? Minkä värisen otit, ja mitä lisävarusteita Dieseliin? Olemme kiinnostuneita varmaan kaikki tällä palstalla liikkuvat. Ja vielä, mitä sait käteisalennusta?- Matti
Makuasioista ei voi kiistellä. Vehossa kyllä palvelu pelaa ja mitä itse olen käynyt autoja katsomassa niin kyllä se Audi näyttää viimeisiä yksityiskohtia myöten huolitellulta ja korkeatasoiselta. Laadun aistii joka asiassa. Sisustus on enemmän arvokkaan tuntuinen kuin muovinen...Peugeot on myös varmasti hyvä auto!
- einopoika tuokko
hyvähyvä
- paskanpuhuja
Ei kukaan ihminen mätä 300.000:tta,tuollaiseen normiautoon!
- --------
300 000 markkaa on noin 50 000 euroa. Huomaa että aloitus on vuodelta 2001.
- . . .
Noh, mitä tuohon nyt sanoisi...toivotaan että matka jatkuu myös talvella sillä Peugeotilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331471Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.451052- 1051028
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117805Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.62730- 29685