Uutisissa Israelin sotilaiden sanomisia ja videoita pidetään propagandana, epäillään sotilaiden kertomia ja näyttämiä todisteita. Keskoslasten kuvia taas pidetään tosina. Vedotaan ihmisten tunteisiin. Yrittäkää nyt Ylen ihmiset tajuta, että totuus tulee esiin joka tapauksessa. Kyllä se on surullista, että gazalaiset ovat hädässä, mutta onhan se niin, että sitä niittää mitä kylvää. Gazalaisia auttaisi enemmän se, että puhutaan totta kuin että jatketaan valhetta. Yrittäkää YLE nyt jo toimia tosiasioiden eikä omien intressien mukaan.Kiitos.
Yle Hamasin ja palestiinalaisten äänitorvena
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ihmettelen kun uutisissa aina kerrotaan gazan terveysjärjestön kuolemantapauksista eivätkö suomalaiset todellakaan tiedä että kyseiset laitokset on islamistien hallussa ja tunne sitä uskontoa että Koraanissa kehoitetaan ulkopuolisille valehtelemaan mahdollisimman paljon jos siitä on etua. Eikö kukaan ajattele että on myös olemassa omaa hyötyä olevaa sotapropagandaa kyllä puolin ja toisin ihmisiä kuolee niinkuin Ukrainassa myös Gazassa.ja terroristit eivät sääli ihmishenkiä koska on sankarillista olla marttyyrin sädekehä siitähän Gazassa on maksettu ennen sotaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273