Minussa on tiettyjä poikkeavuuksia niin näenkö kaikki sairaudet ihan syntymästä pitäen omakannasta? Viat minussa on periaatteessa kehityshäiriöitä jotka voivat liittyä toisiinsa.
Onko esim olemassa semmosta sairautta että aivot eivät ole kehittyneet tai ovat jääneet pieneksi. Itse epäilen että itsellä on jotain semmoista kun jos koputan päätäni tai pääni kolahtaa johonkin se kolahtaa niinkuin pää olisi ontto.
Tästä päästään seuraavaan kehityshäiriöön. Eikös aivojen pitäisi tuottaa testosteronia? Minulla on nimittäin pieni penis niinkuin lapsella. Erektiossa kyllä paksunee mutta pituus jää ehkä 10senttiin. Jos aivot eivät ole pienestä koostaan tuottaneet riittävästi testosteronia niin siitinkin jäänyt pieneksi?
Ja tästä päästään vielä kolmanteen poikkeavuuteen. Olen ylikarvainen kädet aivan karvaiset ja se mikä häiritsee enemmän on kun selkäkin on karvainen. Ei paljon kehtaa ilman paitaa olla kesällä edes uimassa käydä.
Voisiko siis olla mahdollista että nämä viat on huomattu syntymän jälkeen ja sitä on yritetty hoitaa hormonihoidolla joka onkin vain aiheuttanut tuon karvaisuus ongelman?
Näkisiköhän ne tiedot jos on jotain tuommoista ollut niin omakannasta? Olen ihan mies mutta on niin vaikea aihe puhua kenellekään. Olen vaan aina vältellyt alastomuutta ja puolison etsintää häpeän takia ja tämä sitten kun on katkera niin vaikuttaa myös henkiseen puoleen.
Vikoja kropassa
Anonyymi-ap
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
et valitettavasti voi nähdä noin vanhoja tietoja omakannasta.
Testosteroni ei kehity aivoissa vaan kiveksissä.
Karvaisuus johtuu testosteronista.
Peniksen kehitykseen vaikuttavat sikiöaikaiset hormonit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782