Toiviainen - Mantila

Anonyymi-ap

Eikö oikeuslaitos voi itsenäisesti hoitaa ed mainittuja syyttäjiä pois viralta ?
Kaikki tietää ja voi tutkia helposti, että Suomen oikeuslaitoksella ei pitäisi toimia syyttäjiä , joiden puheet ja väitteet eivät pidä paikkaansa . Ymmärrys vähenee kun on kysymys jonkun ihmisen oikeuskäsittelyssä. Se vaan on että valheenpuhujat pitää saada pois oikeuslaitoksen palveluksesta. Se ei ole kansalaisten tehtävä. Ja myös vastuu sen hallituksella jonka vahtivuorolla kyseiset henkilöt on valittu.

18

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä nyt , hyviin on syyttäjät kun hävvis . Mää Tapion yhen ihmisen ja nyt hokasin etse olikkin alamekilainen . Raamatus Jumala käskee tappaa kaikki alamekialaiset . Elikkä Jumala pelastaa mut vankilasta . Jumalan laki on Suomen lain yläpuolella .

• Anonyymi

Aivopesua... Vai alapään pesua mallia Pirja Margit Jauhiainen?

• Anonyymi

Pilaulu Raamatun teksteihin perustuen on kieltämättä aika tehokas herättelijä.

• Anonyymi

Raija Toiviainen jäi jo eläkkeelle vuoden 2022 syksyllä, mutta Anu Mantila jatkaa vielä kyseenalaista työtään klassista kristinuskoa ja maapallon valtakristillisyyttä vastaan.

• Anonyymi

Aloittaja on aivan metsässä. Ei rikosoikeus ole matematiikkaa, vaan mielipiteitä. Toisten mielestä syyllinen, toisten mielestä syytön.
        Hyvänä esimerkkinä Ulvilan murha ja Anneli Auer, syyllinen, vain syytön ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on aivan metsässä. Ei rikosoikeus ole matematiikkaa, vaan mielipiteitä. Toisten mielestä syyllinen, toisten mielestä syytön.

Ja ajan kuluessa voittava mielipide saattaa osua niin moneen totuudenpuhujan väistämättömään argumenttiin, että mielipide muuttuu reikäjuuston kaltaiseksi mössöksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ajan kuluessa voittava mielipide saattaa osua niin moneen totuudenpuhujan väistämättömään argumenttiin, että mielipide muuttuu reikäjuuston kaltaiseksi mössöksi.

Mantilan yritys pönkittää vanhaa järjestystä on tuhoon tuomittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama vuosi takaperin tässä Räsäsjahdissa syyttäjän hyvä apusyyttäjä oli Tuure Boelius. Tuure antoi palaa, syytöksiä sateli Päiville silloisen nuorison suosiossaolevilta alustoilta.

• Anonyymi

Samoin ajattelen minäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtataistelua, olisiko sitä mukana Räsäs-kurmootuksessa?
        Monivuotinen kansanedustaja, ei ole edes ehtinyt lääkärihommia hoitaa.
        Niin ja valtataistelu tietysti käydään Pridelipun ympärillä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mantilan yritys pönkittää vanhaa järjestystä on tuhoon tuomittu.

Mutta onhan kaikki sutkit ensin löydettävä.

• Anonyymi

Nuo naiset ovat tulleet veronmaksajille kalliiksi, kun kaikki jutut on käyty KKOssa saakka ja lakimiehet ovat netonneet satoja miljoonia.

• Anonyymi

Tuomarin vastuu, miten se käytännössä toteutuu?
        Ajattelen, siis olen ( Descartes) ...oikeassa ( koska minulla on tuomarin virka)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomarin vastuu, miten se käytännössä toteutuu?
        Ajattelen, siis olen ( Descartes) ...oikeassa ( koska minulla on tuomarin virka)

Joo, aivovuodon hyytymispiste ei ole helppo löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, aivovuodon hyytymispiste ei ole helppo löytää.

Päivi selvisi kiipelistä kuivin jaloin.
        Syyttäjä kuuluu olleen tyytymätön.
        Onko tietoa nyt kun suurin ketutus on tasoittunut?

• Anonyymi

Tein äsken googlen kuvahaun Valtionsyyttäjä Anu Mantilasta. Suosittelen muidenkin tekemään saman. Saattaa selittää osin mistä on kyse.

• Anonyymi

Anu Mantila: "maksaa sen minkä maksaa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anu Mantila: "maksaa sen minkä maksaa"

Vanha virkamies voi lausua noin. Mutta, mutta...ei pidä tyriä niin ettänuorienmielestähaisee, haisee, pahalta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe