Eikö oikeuslaitos voi itsenäisesti hoitaa ed mainittuja syyttäjiä pois viralta ?
Kaikki tietää ja voi tutkia helposti, että Suomen oikeuslaitoksella ei pitäisi toimia syyttäjiä , joiden puheet ja väitteet eivät pidä paikkaansa . Ymmärrys vähenee kun on kysymys jonkun ihmisen oikeuskäsittelyssä. Se vaan on että valheenpuhujat pitää saada pois oikeuslaitoksen palveluksesta. Se ei ole kansalaisten tehtävä. Ja myös vastuu sen hallituksella jonka vahtivuorolla kyseiset henkilöt on valittu.
Toiviainen - Mantila
18
467
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt , hyviin on syyttäjät kun hävvis . Mää Tapion yhen ihmisen ja nyt hokasin etse olikkin alamekilainen . Raamatus Jumala käskee tappaa kaikki alamekialaiset . Elikkä Jumala pelastaa mut vankilasta . Jumalan laki on Suomen lain yläpuolella .
- Anonyymi
Aivopesua... Vai alapään pesua mallia Pirja Margit Jauhiainen?
- Anonyymi
Pilaulu Raamatun teksteihin perustuen on kieltämättä aika tehokas herättelijä.
- Anonyymi
Raija Toiviainen jäi jo eläkkeelle vuoden 2022 syksyllä, mutta Anu Mantila jatkaa vielä kyseenalaista työtään klassista kristinuskoa ja maapallon valtakristillisyyttä vastaan.
- Anonyymi
Aloittaja on aivan metsässä. Ei rikosoikeus ole matematiikkaa, vaan mielipiteitä. Toisten mielestä syyllinen, toisten mielestä syytön.
Hyvänä esimerkkinä Ulvilan murha ja Anneli Auer, syyllinen, vain syytön ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on aivan metsässä. Ei rikosoikeus ole matematiikkaa, vaan mielipiteitä. Toisten mielestä syyllinen, toisten mielestä syytön.
Hyvänä esimerkkinä Ulvilan murha ja Anneli Auer, syyllinen, vain syytön ?Ja ajan kuluessa voittava mielipide saattaa osua niin moneen totuudenpuhujan väistämättömään argumenttiin, että mielipide muuttuu reikäjuuston kaltaiseksi mössöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ajan kuluessa voittava mielipide saattaa osua niin moneen totuudenpuhujan väistämättömään argumenttiin, että mielipide muuttuu reikäjuuston kaltaiseksi mössöksi.
Mantilan yritys pönkittää vanhaa järjestystä on tuhoon tuomittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ajan kuluessa voittava mielipide saattaa osua niin moneen totuudenpuhujan väistämättömään argumenttiin, että mielipide muuttuu reikäjuuston kaltaiseksi mössöksi.
Muutama vuosi takaperin tässä Räsäsjahdissa syyttäjän hyvä apusyyttäjä oli Tuure Boelius. Tuure antoi palaa, syytöksiä sateli Päiville silloisen nuorison suosiossaolevilta alustoilta.
- Anonyymi
Samoin ajattelen minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä Ulvilan murha ja Anneli Auer, syyllinen, vain syytön ?Valtataistelua, olisiko sitä mukana Räsäs-kurmootuksessa?
Monivuotinen kansanedustaja, ei ole edes ehtinyt lääkärihommia hoitaa.
Niin ja valtataistelu tietysti käydään Pridelipun ympärillä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mantilan yritys pönkittää vanhaa järjestystä on tuhoon tuomittu.
Mutta onhan kaikki sutkit ensin löydettävä.
- Anonyymi
Nuo naiset ovat tulleet veronmaksajille kalliiksi, kun kaikki jutut on käyty KKOssa saakka ja lakimiehet ovat netonneet satoja miljoonia.
- Anonyymi
Tuomarin vastuu, miten se käytännössä toteutuu?
Ajattelen, siis olen ( Descartes) ...oikeassa ( koska minulla on tuomarin virka) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomarin vastuu, miten se käytännössä toteutuu?
Ajattelen, siis olen ( Descartes) ...oikeassa ( koska minulla on tuomarin virka)Joo, aivovuodon hyytymispiste ei ole helppo löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aivovuodon hyytymispiste ei ole helppo löytää.
Päivi selvisi kiipelistä kuivin jaloin.
Syyttäjä kuuluu olleen tyytymätön.
Onko tietoa nyt kun suurin ketutus on tasoittunut?
- Anonyymi
Tein äsken googlen kuvahaun Valtionsyyttäjä Anu Mantilasta. Suosittelen muidenkin tekemään saman. Saattaa selittää osin mistä on kyse.
- Anonyymi
Anu Mantila: "maksaa sen minkä maksaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anu Mantila: "maksaa sen minkä maksaa"
Vanha virkamies voi lausua noin. Mutta, mutta...ei pidä tyriä niin ettänuorienmielestähaisee, haisee, pahalta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759