niin anna toisen olla.
Jos et pidä jonkun ulkonäöstä,
37
554
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän normaali ihminen tekeekin. Sitten on niitä ”hyviä tyyppejä” jotka kiusaa kun ei muuta osaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18109303N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mä nauran toisille kun itsessä ei ole vikaa 💯
- Anonyymi
Ihanko oikeasti pyörit jossain teiniharhassa, että joku oman infernaalisen vihan ja kaunan kohde käy kuviasi rankkaamassa sen takia, että maailman huonoitsetuntoisin mies tuulettaa täällä kainaloitaan vai ymmärsinkö väärin?
- Anonyymi
Onko maalittajalla vaikea hyväksyä että muilla ihmisillä marionettinukkeleikit on nyt loppu? Hyvä että tuli fiksuuden jakolinjat selväksi ja hyvää hermoromahdusta copypastaamalla yhtä ja samaa, käy ulkona kammiostas välillä
- Anonyymi
Narsisti esimerkiksi voi mollata toisen ulkonäköä kiusaamistarkoituksessa. Kokemusta on tällaisesta väkivallasta ja tiedän miten tuhoavaa se on.
- Anonyymi
No höpö höpö- keinoton ja juveniaali narsistimies yrittää kuvitella että jonkun nenän tai vyötärömakkaran arvostelu on naisten mielestä murskaavaa. Ainakin vanhemmat naiset on liian itsetietoisia siihen ja onneksi nuoretkin
Kun mies sanoo rumapainoiseksi märehtineelle kumppanilleen että "olet rumapainoinen" niin se ei ole kiusaamista vaan fakta havainto ja kohtelias lyhennys seuraavasta:
Olet inhottavan näköinen, siksi en halua puuhastella kanssasi, mikäli et korjaa virhettäsi niin lähden paremmille puuhastelumaille.
- Anonyymi
Semmoisia voi kaveritkin olla 🙋🏼
Vaatiiko ap että läskipositiivisuutta jtai rumapainoisuutta ei saisi kommentoida? Kyllä saa, ja pitää. Kommentoiminen ei ole käsiksi käymistä. Kokonaistilanne muuttuu vieläkin huonompaan suuntaa ilman kommentoimista, pian miehet joutuu kuskaamaan mammaa ostoksille nelipyöräperäkärryssä.
- Anonyymi
Oletko itse ulkomuodoltasi muhkeahko ja kolho näky korsetissa?
- Anonyymi
Sanopas se.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse ulkomuodoltasi muhkeahko ja kolho näky korsetissa?
Tämä "oletko itse" jankutus ei kuulu tähän ketjuun, eikä tälle palstalle ja seksuaalisessa parinvalinnassa miehen ulkomuodolla on vain hyvin vähän väliä. Mutta profiilissani on tarvittavat tiedot kehonkoostumuksestani.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Tämä "oletko itse" jankutus ei kuulu tähän ketjuun, eikä tälle palstalle ja seksuaalisessa parinvalinnassa miehen ulkomuodolla on vain hyvin vähän väliä. Mutta profiilissani on tarvittavat tiedot kehonkoostumuksestani.
Olet toksinen ja älöttävä vanha kääkkä joka luulee liikoja itsestään.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Yh näsäviisaalla papparaisella(tussumies??) on joku hooron kuva profiilissa. Olet varmasti haluttua kamaa.
Parempi olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.
- Anonyymi
Eiköhän se yks huurupää tule mies riiheemään kanssasi ihan piakkoin, niin saat vastetta
Koskeeko tuo myös femakkoja ja muita katkeria ikänaisia? Silloin se tulisi olla muodossa "Parempi olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää ja samalla järjellistä sanottavaa".
Tussumies kirjoitti:
Koskeeko tuo myös femakkoja ja muita katkeria ikänaisia? Silloin se tulisi olla muodossa "Parempi olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää ja samalla järjellistä sanottavaa".
No älä nyt takerru pikku asioihin. ;)
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Voisit soveltaa tuota,sanontaa itseesi, kääkkä!!
- Anonyymi
Ilkeät typerykset kannattaa sijoittaa ajatusten ö-mappiin.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaisi ulkonäköpilkka muka, et viittis ruokkia miestrollia aina vaan koska sinun käsitys naisista on hengetön 🥱
- Anonyymi
Lapsellisempaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Mistä on silloin kyse jos hetero suuttuu vastakkaisen sukupuolen edustajan ulkonäöstä?
- Anonyymi
NP! Nöy pröblem! Vituttaa tosi paljon olla tämmöinen! Ai että miten vituttaa! Miten voikin vituttaa näin paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NP! Nöy pröblem! Vituttaa tosi paljon olla tämmöinen! Ai että miten vituttaa! Miten voikin vituttaa näin paljon?
Punertavan plösöä meininkiä etten sanoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ninuski lähti Piippolan vaarin luona käymään kun iski suru puseroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos keksittäis tähän vielä jatkoksi muoti sanoja? =)
Eräät kun ovat kröhömm... niin muodikkaita ja silleen =)
- Anonyymi
Toimistotyössä perse leviää ja paljon leviääkin. Siitä tulee oikea unelma näky.
- Anonyymi
Siihen toimii hyvänä vastapainona kuntoilu ja terveellinen ruokavalio =)
Kaikki eivät tietysti näistä asioista tiedä =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät tietysti näistä asioista tiedä =)Eiks je? Vai mitä sanoo muut? =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks je? Vai mitä sanoo muut? =)
Tietysti jos ei osaa muuta tehdä kuin istua perseellään ja pompottaa niin minkä sille mahtaa =)
Silloin olisi varmaan muillekin avuille tarvetta =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät tietysti näistä asioista tiedä =)Naamaa ei ikävä kyllä liikunnalla korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naamaa ei ikävä kyllä liikunnalla korjata.
Eikä siihen auta edes hiusten värjääminen.
- Anonyymi
"nyt kun näit minut niin kirjoita jotain minulle tänne! Kirjoita nyt!" =)
- Anonyymi
Eka kyykin metässä ja vainoon! Sit tuun näyttää naamaani jotta saat varmasti painajaisia!
- Anonyymi
Niinpä. Ei se muiden vika ole jos joku vittuuntuu pelkästä naamasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983