Ois kannattanut tehdä isompi, niin olisi saanut käytäviin lisää leveyttä.
Anjalan uusi Sale
8
935
Vastaukset
- Anonyymi
Laihduta 50kg niin mahdut sinne minne normaalit ihmisetkin.
- Anonyymi
Joo läskit valittaa kaikesta
- Anonyymi
Rainbow tuotteet lopetetaan eli jatkossa coop tuotteista rahat meneekin sitten ulkomaille. Oon päättäny että sitten voinkin siirtyy kokonaan lidlin asiakkaaksi.
- Anonyymi
Juu kyllä se saksalainen kääkkä huolii vielä lisää liksaa.
- Anonyymi
Siinähän on k kauppa vastapäätä mistä saa kotimaisia tuotteita niin ei tarvi mennä lidliin asti.
- Anonyymi
Meidän anjalassa kannattaa olla nyt tarkkana!!!!!! Nyt jos me vaan lähdetään bonusten perässä saleen niin aika nopeasti kuolee toi k-kauppa ja arvaatte varmaan mitä sale tekee hinnoilleen kun on yksin valtias. Nostaa ne hinnat tappiin. Näin on käynny jo niin monella paikkakunnalla. Ollaanko me tyhmiä vai ajatellaanko yhtään jalkaterää edemmäs.
- Anonyymi
Itse sosialistisen osuuskunta-aatteen kannattajana käyn vain Salessa. Lahtarien lapset, nuo wannabe kokoomuslaiset käyköön kookaupoissa.
- Anonyymi
Muuttakaa pois sieltä selkäänpuukottajien kylästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995