Mitä mahtaa ensikertalaiselle tulla ajokieltoa. Puhalsin 0,7 promillea. Tapahtuma-aika aamuyö viikonloppu. Ei juuri muuta liikennettä. Sain kortin jo 17v ikäisenä kaksi vuotta sitten. Nyt olen 19v nuori mies. Voiko tulla vaan varoitus? No ainakin 2 viikkoa on ollut kortti jo poliisin hallussa.
Rattikäry kävi
11
566
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä tulee ajokieltoa 1-3kk. Aika ankara rangaistus, kun jossain maissa raja 0,8 promillea. Selität poliisille tarvitsevasi autoa työmatkoihin yms. Selitä, ettei julkinen kulje. Nämä menevät läpi ja ajokieltoa tulee yhteensä vain 1kk,😊👍
- Anonyymi
Toivottavasti vankeutta pari kk
- Anonyymi
Voi pelle. Et kuule saa mistään rattikärystä vankeutta pökö, pökö
- Anonyymi
Rattikäryistä on aika moni käynyt istumassa, esim. Eino Grön muistaakseni Suomenlinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rattikäryistä on aika moni käynyt istumassa, esim. Eino Grön muistaakseni Suomenlinnassa.
Huhhelihuu🤡
- Anonyymi
Huh! Onneksi tuli vain 1 kk ajokieltoa, kun tarvitsen autoa. Saan kortin jo vajaan kahden viikon kuluttua takaisin. Kerrankin oikeus ja kohtuus voitti😊👏
- Anonyymi
Juoppo
- Anonyymi
Juu ei siitä mitään saa .
Taannoin joku pakeni vielä poliisia ja muistaakseni sai pitää työnsä #kunnassa- Anonyymi
Tottakai saa pitää työnsä. Ei se nyt työnantajan tietoon tule. Työnantaja saa vaan siinä tapauksessa tietää, jos joutuu toimittamaan rikosrekisteriotteen. Se pitää itse aina toimittaa, kukaan ei saa tietoja kenestäkään muuten. Kukaan muu ei saa tietoja muuta kuin henkilö itse, josta halutaan tietoja. On paljon ammatteja, joissa ei koskaan pyydetä rikosrekisteriotetta vakituisessakaan työsuhteessa. Hoitajat (paitsi lapset ja nuoret), lääkäri, korkeasti koulutetut it-asiantuntijat jne. Itse olen erittäin kovapalkkaisessa asiantuntijat työssä. Linnatuomuoita on. Myös ehdottomia. Tosin ei enää kolmeen vuoteen.
- Anonyymi
Aika kalliiksi tulisi yhteiskunnalle, jos jokainen tuomion saanut menettäisi työnsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944