Rattikäry kävi

Anonyymi-ap

Mitä mahtaa ensikertalaiselle tulla ajokieltoa. Puhalsin 0,7 promillea. Tapahtuma-aika aamuyö viikonloppu. Ei juuri muuta liikennettä. Sain kortin jo 17v ikäisenä kaksi vuotta sitten. Nyt olen 19v nuori mies. Voiko tulla vaan varoitus? No ainakin 2 viikkoa on ollut kortti jo poliisin hallussa.

11

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä tulee ajokieltoa 1-3kk. Aika ankara rangaistus, kun jossain maissa raja 0,8 promillea. Selität poliisille tarvitsevasi autoa työmatkoihin yms. Selitä, ettei julkinen kulje. Nämä menevät läpi ja ajokieltoa tulee yhteensä vain 1kk,😊👍

• Anonyymi

Toivottavasti vankeutta pari kk

• Anonyymi

Voi pelle. Et kuule saa mistään rattikärystä vankeutta pökö, pökö

• Anonyymi

Rattikäryistä on aika moni käynyt istumassa, esim. Eino Grön muistaakseni Suomenlinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rattikäryistä on aika moni käynyt istumassa, esim. Eino Grön muistaakseni Suomenlinnassa.

Huhhelihuu🤡

• Anonyymi

Huh! Onneksi tuli vain 1 kk ajokieltoa, kun tarvitsen autoa. Saan kortin jo vajaan kahden viikon kuluttua takaisin. Kerrankin oikeus ja kohtuus voitti😊👏

• Anonyymi

Juoppo

• Anonyymi

Juu ei siitä mitään saa .
      Taannoin joku pakeni vielä poliisia ja muistaakseni sai pitää työnsä #kunnassa

• Anonyymi

Tottakai saa pitää työnsä. Ei se nyt työnantajan tietoon tule. Työnantaja saa vaan siinä tapauksessa tietää, jos joutuu toimittamaan rikosrekisteriotteen. Se pitää itse aina toimittaa, kukaan ei saa tietoja kenestäkään muuten. Kukaan muu ei saa tietoja muuta kuin henkilö itse, josta halutaan tietoja. On paljon ammatteja, joissa ei koskaan pyydetä rikosrekisteriotetta vakituisessakaan työsuhteessa. Hoitajat (paitsi lapset ja nuoret), lääkäri, korkeasti koulutetut it-asiantuntijat jne. Itse olen erittäin kovapalkkaisessa asiantuntijat työssä. Linnatuomuoita on. Myös ehdottomia. Tosin ei enää kolmeen vuoteen.

• Anonyymi

Aika kalliiksi tulisi yhteiskunnalle, jos jokainen tuomion saanut menettäisi työnsä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      199
      3841
    2. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2096
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      82
      2033
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      48
      1976
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      89
      1919
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      62
      1633
    7. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1086
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      281
      995
    9. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      67
      904
    10. Oikea mies ei katoa elämästä silloin

Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi
      Ikävä
      98
      846
    Aihe