Vaikka ylipäätään kokemukseni Kuopiosta ja kuopiolaisista on negatiivisia ja poliisista sellaisia, että enemmän niistä on haittaa kuin hyötyä tavalliselle ihmisille, niin enpä kyllä ole Littusen kanssa juurikaan eri mieltä siitä, mitä hän postaili.
Itse en varmasti olisi lähetystöön lähetellyt, mutta ei sekään nyt ihan väärä osoite ollut kertoa kansalaismielipiteensä, joka poliisimiehelläkin saa olla.
Littusen tulee saada jatkaa toimessaan kuten ennenkin. Persukin näkyy olevan, mutta noin selkeiden ja asiallisten mielipiteidensä vuoksi hyväksyn senkin. Voisin jopa äänestää henkilöä, jos vaihtaisi SDP:n tai Vasemmiston listoille. RKP:kin kävisi minulle, mutta Kokoomus on ehdoton nou-nou.
On tietysti vähän roisia kutsua työnantajaansa eli valtiojohtoa tunareiksi, se tuossa meni vähän yli, mutta Venäjää koskeneet osuudet olivat aika pitkälle sellaisia, että niinhän me muutkin ajattelemme. Itse kirjoitin, että Venäjän pitäisi tulla järkiinsä, Littunen kirjoitti saman vähän suoremmin sanankääntein ja enemmän tunteella.
Jukka Littusta ei saa irtisanoa
5
565
Vastaukset
- Anonyymi
Maakunnan veturin Kuopion tilanne on sekin pysynyt huolestuttavana. Yli 50 000 asukkaan kaupunkien vertailussa kuopiolaiset pitävät perää niin sairastavuuden kuin mielenterveyden ongelmien tilastossa.
Sen kyllä huomaa tällä palstalla.
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
2023-11-15 18:42:37
UUSI
On taas trolleilla hauskaa. Mikähän mielenterveyspalsta tässä on tullut?
Äänestä
Kommentoi
Kommentoi aloitusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
LUETUIMMAT KESKUSTELUT
PÄIVÄ
VIIKKO
KUUKAUSI
Eikö pääomatulot tosiaan vaikuta työttömyysturvaan???
Luinpa tällaisen jutun ja kauhistuin. Voiko tosiaan olla näin, että suuristakin pääomatuloista huolimatta ihmisille mak
13.11.2023 08:51
Maailman menoa
175
3359
Sä et taida uhrata mulle yhtäkään ajatusta?
Ja mä ajattelen sua taukoamatta. Kaipaan niitä vihreitä silmiä ja liuta muita juttuja. Anteeksi, että pelästyin omia tun
13.11.2023 00:30
Ikävä
76
1708
Mikä on sun kaivattus
etunimen 3. kirjain? Entä sukunimen 1. kirjain? M->N vai päinvastoin?
13.11.2023 18:24
Ikävä
52
1465
Mitä haluaisit sanoa
Hänelle tänään?
14.11.2023 17:07
Ikävä
113
1431
Hovioikeus hylkäsi yksimielisesti Räsästä koskevat syytteet!
Samoin Pohjolaa koskevat syytteet hylättiin yksimielisesti! Oikeus voitti!
14.11.2023 10:03
Luterilaisuus
482
1342
Anne Kukkohovi treffeillä "Herra F:n" kanssa - Venähtävät niin, että myöhästyy päivän töistä...
Ohhoh! Anne Kukkohovi on yksi julkkissinkuista Sometähtien sinkkuelämää -sarjassa, jossa seurataan rakkautta etsivien ju
14.11.2023 13:15
Kotimaiset julkkisjuorut
26
1325
Pelkäätkö pimeää?
Luin artikkelin pimeän pelosta ja siinä mainittiin, että kaikki pelkäävät pimeää joskus. Evoluution aikaansaama tunne.
13.11.2023 19:20
Sinkut
192
1184
Martinan tytär pääsi synttäreillään limusiinin kyytiin
Sofiaa ei kelpuutettu mukaan ajelulle.
13.11.2023 13:19
Kotimaiset julkkisjuorut
178
1165
Olen niin surullinen...
Koko ajan suru nakertaa taustalla, sama mitä teen. Minulla oli niin hyvä tunne meistä. Odotin sinua elämääni niin palj
13.11.2023 15:48
Ikävä
66
1145
MTV: Jarkko Niemi pois TTK:sta - Rehellinen tilitys omasta terveydestä: "En saa tällä hetkellä..."
Jarkko, ISO kiitos TTK-tansseistasi ja pikaista paranemista! Ei se auta kuin mennä terveys edellä... Lue lisää: https:/
13.11.2023 15:15
Tanssii tähtien kanssa
25
1101
suomi24-logo
Osallistu keskusteluun
Suomen kaakkoisrajalle alkoi taas virrata turvapaikanhakijoita !
Onko nyt Venäjän raja ihan oikeesti kiinni ? Ei yhtään noita muka " Turvapaikanhakijoita " Suomeen. ILta
465
Ilman rihman kiertämää! Eva Wahlström ja Niklas-rakas yhdessä alastonkuvassa: "Ai että, kylläpä..."
Onpa upea kuva, täynnä voimaa ja rakkautta! Eva Wahlström ja Niklas Räsänen ovat poseeranneet yhdessä ilman vaatteita.
16
Suomi vuokraa BUSSEJA ja p ä ä s t ä ä kaikki rajalta SUOMEEN!!!
Siis ei puhettakaan siitä, että ketään käännytettäisiin Venäjälle! https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2ef4505a-d7ad-42c
77
Oho! Maajussi-Kalle pisti emäntäehdokkaan ulos yöksi ikävin seurauksin: "Enkä mä tajunnut, että..."
No voihan, eihän kaikki asiat aina tule mieleen… Maajussille morsian -ohjelmassa kumppania etsinyt maajussi-Kalle sai k
0
Anne Kukkohovi treffeillä "Herra F:n" kanssa - Venähtävät niin, että myöhästyy päivän töistä...
Ohhoh! Anne Kukkohovi on yksi julkkissinkuista Sometähtien sinkkuelämää -sarjassa, jossa seurataan rakkautta etsivien ju
26
SUOMI24 VIIHDE
Maajussille morsian: Kipeästä erosta toipunut maajussi-Kalle avoimena: "Huomasi, ettei…"
Oho! Maajussi-Tarja veti ässän hihasta - Uudet tärskyt Ismon kanssa - Tiukka ehto: "Muista, että..."
Oho! Maajussi-Kalle pisti emäntäehdokkaan ulos yöksi ikävin seurauksin: "Enkä mä tajunnut, että..."
Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta
Aloita keskustelu
suomi24-logo
Osallistu keskusteluun
Hovioikeus hylkäsi yksimielisesti Räsästä koskevat syytteet!
Samoin Pohjolaa koskevat syytteet hylättiin yksimielisesti! Oikeus voitti!
481
Koukussa energiajuomiin? Kofeiinipitoiset juomat ovat päihde: Lapsilla vaarana jopa kofeiinimyrkytys
Energiajuomat on aikamme vitsaus, ja niitä juovat niin lapset kuin aikuisetkin nuorisosta puhumattakaan. Pitäisikö myy
41
Pelkäätkö pimeää?
Luin artikkelin pimeän pelosta ja siinä mainittiin, että kaikki pelkäävät pimeää joskus. Evoluution aikaansaama tunne.
192
MTV: Jarkko Niemi pois TTK:sta - Rehellinen tilitys omasta terveydestä: "En saa tällä hetkellä..."
Jarkko, ISO kiitos TTK-tansseistasi ja pikaista paranemista! Ei se auta kuin mennä terveys edellä... Lue lisää: https:/
25
Selviytyjät tippuja Viki Konssi, Seksikäs Suklaa tunnustaa: "Toisten ihmisten kusettaminen oli..."
Viki Konssi asui ja kisasi viidakossa lähes 30 päivää. Seksikäs Suklaa metsästi "big fishiä", ja joutui lopulta itse tip
5
STARA.FI
Poikaystävänsä nimen otsaan tatuoinut nainen paljasti: ”Kadun tatuointiani”
Nepal kielsi TikTokin – päätöksen syy näkyy myös muissa maissa
Linnan juhlissa on uusi juontaja – tullut tunnetuksi uutisankkurina
Kommentoi
Kuumat
Trendaavat
Aihe - Anonyymi
Palstan sekopäämielenterveyspotilas palannut. Minkähän typerän aloituksen seuraavaksi keksit?
- Anonyymi
Poliisin ja kenenkään muunkaan, etenkään viranhaltijan ei kuulu lähetellä epäasiallisia viestejä kenellekään eikä etenkään virkasähköpostistaan, ja vielä vieraan vallan suurlähetystöihin.
Tämä olisi pitänyt Littusenkin ymmärtää.
Myös yksityishenkilönä poliisin on harkittava mitä julkisuuteen päästelee.
Näin, vaikka asiassa olisikin joku idea.
Littusella on pettänyt tässä harkinta täysin ja pahasti.
Mikä on sitten sanktio, niin sen päättää joku muu.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3383433Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4693140- 712150
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401620Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1951495- 1051233
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751212Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1711172Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085