S market porokylä

Anonyymi-ap

Kun tulet kauppaan heti on kuva esinaisesta joka mainitsee hymyillään mutta ohje ei ole mennyt muutamille työntekijöille kun sanoo asiakkaana huomenta tai terve niin kävelevät vaan ohi eivät sano mitään on kuin heillä olisi paskat housussa mutta mutta asiakkaana kun olen käynyt keskustan s market ja valtimon s marketissa niissä ei kellään työntekijöillä ole paskat housussa siellä sanovat hymyillen terve tms eli porokylän muutamat työntekijät jo ilmeellä pilaavat asiakkaan hyvän olon ja tämä on totta

18

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs tulet tänne sitten mene muualle.

      • Anonyymi

        Sehän kirj että käy valtimolla ja myös nurmes s market luje pöljä teksti huolellisemmin


    • Anonyymi

      Kaupan työntekijät eivät ole orjiasi, joilla on velvollisuus tyydyttää tarpeesi. He ovat siellä töissä, koska maksetaan palkkaa ja ilman rahaa ei oikein pärjäisi. Jotkut saattavat olla siellä myös TE-toimiston "pakottamina" karenssin uhalla, joten mieliala ei ole korkein mahdollinen. Kaupasta käydään ostamassa tuotteita, se on se pääasia. Sosiaalia tarpeita voi sitten etsiä muualta paljon paremmalla onnella.

    • Anonyymi

      Jos sinä vaan olet itse niin epäystävällisen ja epämiellyttävän näköinen ettei sinulle huvita olla ystävällinen ja hymyilevä? Kyllä S-Marketin myyjät minulle käyttäytyvät aina ystävällisesti ja hymyilevät.

    • Anonyymi

      Hymyä pitää jakaa tasapuolisesti, jos osaa "karvoihin katsomatta."

    • Anonyymi

      Kyseessä on ns. hankala asiakas 👹

      • Anonyymi

        Hankala asiakas ei huomaa omaa käytöstään & syyttää kaupan henkilökuntaa käytöstapojen noudattamatta jättämkisestä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala asiakas ei huomaa omaa käytöstään & syyttää kaupan henkilökuntaa käytöstapojen noudattamatta jättämkisestä .

        Kerro millainen on hankala asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro millainen on hankala asiakas

        Niin mikä on hankala asiakas


    • Anonyymi

      No kuule on siinä naapurissa k-kaupassakin muutama jurottaja. Nurmes on vähäsen kuin syvä joki elokuva?! Kuhmon rajalta tulijoita muutama bussillinen tännekin niin alkaa juroimmatkin jo hymyilemään ;)

      • Anonyymi

        Heillä on paljon koulutusta, kaikki on vuori-, kone-, pyörä insinöörejä, mahtaiko he olla soveliaita market hommiin?!


    • Anonyymi

      Mukava henkilökunta.

    • Anonyymi

      Työtään kaikki myyjät tekevät. Työ on raskasta ja uuvuttavaa. Tsemppiä teille kaikille.

    • Anonyymi

      Kaupan alan töitä voisi mennä kokeilemaan kuka vaan. Ei ole ihan helppoa.

    • Anonyymi

      Ei aina ole asiakas oikeassa!!!

    • Anonyymi

      Ajan Teslalla. Tesla kuski on aina oikeassa 🚗

    • Anonyymi

      Minun mielestä, kaupan työntekijät on työn sankareita.

    • Anonyymi

      Piha-alueelta tulevat eivät ole tasavertaisia muihin risteystä ylittäviin tienkäyttäjiin nähden. Jos tulet autolla Porokylän S-marketista (Porokylänkatu-Ikolantie risteys) Porokylänkadulle, tulet pihasta, jolloin sinun on väistettävä jokaista muuta tiellä kulkevaa. Myös niitä, jotka tulevat vastakkaisesta suunnasta ja kääntyvät vasemmalle. Sama juttu myös terveyskeskuksen risteyksessä (Porokylänkatu-Pohjoistie risteys) Joka päivä molemmissa risteyksessä tulee autoilijoita pihasta ilman väistämistä!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe