Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Seksuaalinen vetovoima miestä kohtaan

Olen 20-vuotias mies ja olen alkanut tuntemaan seksuaalista vetovoimaa toista miestä kohtaan, hän on siis avoimesti homoseksuaali. En osaa yhtään käsitellä tunteitani tai suhtautua asiaan mitenkään. Olen aiemminkin tuntenut vetovoimaa miehiä kohtaa, mutta olen kokenut nämä tunteet aina moraalisesti vääriksi ja näin ollen en ole uskaltanut ryhtyä mihinkään. Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun alkaa tapailemaan ja harrastamaan seksiä miesten kanssa, kun se kerran minua kiinnostaa? Monesti tosin koen morkkista sen jälkeen, kun olen esim. masturboinut ja ajatellut miehiä eroottisessa mielessä.
111541
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

oon miettin samaa jo 7vuotta varmaanki.

Äänestä

Puhele kaverisi kanssa, kokeile kerran tai kaks ja katso kuinka käy

Äänestä

Samoin tunsin morkista aluksi kun fantasioin. Hierojalla vaki sellaisella kiihotuin kerran alkoi kalu seisoo, hieroja tiesin oli homo. Mitään sanomatta laittoi öljyä kaluuni ja palleihin, aloitti hieromaan ja hyväilee jolloin levitin reisiäni nautinnosta. Sitten se tapahtui hän imaisi kaluni suuhunsa alkoi naimaan suulla, samalla hieroi pallejani, tulin melkein heti. Yllätyin miten normilta tuntui enkä tuntenut morkista. M 46v

Äänestä
  • Kaappihomo runkkarit ne riehaantui buaahaa

Äänestä

• minun hieroja sai kaluni pystyyn ja peppunini hyvin auki mahtava pano

Äänestä

Itse myös tykkäsin pojista nuoruudestani lähtien, mutta yritin kanssa ajatukset itseltäni kieltää, kunnes n. 35 vuotiaana harrastin seksiä miehen kanssa ja kun sen kynnyksen ylitin halusin vain lisää ja kaduin kun en ennemmin kokeillut.
Nykyään yhteiskunta on jo paljon suvaitsevampi, joten rohkeesti toteutat vain itseäsi mikä hyvältä tuntuu.

Mies vm. -63

Äänestä
  • kun kerran saa ei voi olla enää antamatta

Äänestä

Kokeillaan mullakin eka kerta

1Äänestä

Riippuu ihan itsestäsi mitä haluaa.Ei sitä muut tule kertomaan ja ei se muille kuulukaan.Itse mietin 20-vuotiasta miestä,jonka tunnen.M46v

Äänestä

jos kiihottaa anna mennä vaan nautintoja

Äänestä

H­­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­t käym­ään u­udess­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://allyak.com/H/R1t1D7

Äänestä

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen 20-vuotias mies ja olen alkanut tuntemaan seksuaalista vetovoimaa toista miestä kohtaan, hän on siis avoimesti homoseksuaali. En osaa yhtään käsitellä tunteitani tai suhtautua asiaan mitenkään. Olen aiemminkin tuntenut vetovoimaa miehiä kohtaa, mutta olen kokenut nämä tunteet aina moraalisesti vääriksi ja näin ollen en ole uskaltanut ryhtyä mihinkään. Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun alkaa tapailemaan ja harrastamaan seksiä miesten kanssa, kun se kerran minua kiinnostaa? Monesti tosin koen morkkista sen jälkeen, kun olen esim. masturboinut ja ajatellut miehiä eroottisessa mielessä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu