Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksuaalinen vetovoima miestä kohtaan

Anonyymi-ap

Olen 20-vuotias mies ja olen alkanut tuntemaan seksuaalista vetovoimaa toista miestä kohtaan, hän on siis avoimesti homoseksuaali. En osaa yhtään käsitellä tunteitani tai suhtautua asiaan mitenkään. Olen aiemminkin tuntenut vetovoimaa miehiä kohtaa, mutta olen kokenut nämä tunteet aina moraalisesti vääriksi ja näin ollen en ole uskaltanut ryhtyä mihinkään. Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun alkaa tapailemaan ja harrastamaan seksiä miesten kanssa, kun se kerran minua kiinnostaa? Monesti tosin koen morkkista sen jälkeen, kun olen esim. masturboinut ja ajatellut miehiä eroottisessa mielessä.

12

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oon miettin samaa jo 7vuotta varmaanki.

    • Puhele kaverisi kanssa, kokeile kerran tai kaks ja katso kuinka käy

    • Anonyymi

      Samoin tunsin morkista aluksi kun fantasioin. Hierojalla vaki sellaisella kiihotuin kerran alkoi kalu seisoo, hieroja tiesin oli homo. Mitään sanomatta laittoi öljyä kaluuni ja palleihin, aloitti hieromaan ja hyväilee jolloin levitin reisiäni nautinnosta. Sitten se tapahtui hän imaisi kaluni suuhunsa alkoi naimaan suulla, samalla hieroi pallejani, tulin melkein heti. Yllätyin miten normilta tuntui enkä tuntenut morkista. M 46v

      • Anonyymi

        Kaappihomo runkkarit ne riehaantui buaahaa


      • Anonyymi

        minun hieroja sai kaluni pystyyn ja peppunini hyvin auki mahtava pano


    • Anonyymi

      Itse myös tykkäsin pojista nuoruudestani lähtien, mutta yritin kanssa ajatukset itseltäni kieltää, kunnes n. 35 vuotiaana harrastin seksiä miehen kanssa ja kun sen kynnyksen ylitin halusin vain lisää ja kaduin kun en ennemmin kokeillut.
      Nykyään yhteiskunta on jo paljon suvaitsevampi, joten rohkeesti toteutat vain itseäsi mikä hyvältä tuntuu.

      Mies vm. -63

      • Anonyymi

        kun kerran saa ei voi olla enää antamatta


    • Anonyymi

      Kokeillaan mullakin eka kerta

    • Anonyymi

      Riippuu ihan itsestäsi mitä haluaa.Ei sitä muut tule kertomaan ja ei se muille kuulukaan.Itse mietin 20-vuotiasta miestä,jonka tunnen.M46v

    • Anonyymi

      jos kiihottaa anna mennä vaan nautintoja

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­ts­­um­­me sinu­t käym­ään u­udess­­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://allyak.com/H/R1t1D7

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe