Ja olen Kommunisti,ja olen myynyt sieluni Moskovan Herroille.
Nimeni on Nauli Siinistö
7
460
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsellinen idiootti-Kasva aikuiseksi -
- Anonyymi
Minäkin olin ennen Moskovan lauluja laulava Kommunisti,mutta nykyään olen ViherVasemmistolainen IlmastoAktivisti,ja vaadin tulitaukoa Gazaan.
- Anonyymi
Aloittaja tarvitsee palautuksen - kurin palautuksen.
- Anonyymi
Minä,Nauli Siinistö,Armeijan Ylipäällikkönä,olen luvannut Tovereilleni Moskovassa,että en tule tekemään mitään Armeijan Ylipäällikkönä,jotta Moskovan tänne lähettämät 150 000 "Moni-ala osaajat" voivat tulla rajan yli turvallisesti.
- Anonyymi
Minä olen Jutta,Suomen seuraava Presitentti,ja haluan ,että rajat ovat auki,ja kaikki maailman työtätekevillä on vapaa pääsy Suomeen. Myös turvapaikan hakijoilla.
- Anonyymi
Miksi Armeijan Ylipäällikkö,TOVERI Niinistö on hiljaa kuin "Kusi sukassa"? Missä viipyy "Ylimääräiset kertausharjoitukset" Itärajalla? Eikö Armeija Ylipäällikkö tajua kuinka vakava tilanne Itä-rajalla on,Vai onko Sauli myynyt sielunsa Moskovan Rosvolaumalle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499