Terveydenhoito kaaoksessa

Anonyymi-ap

Eri puolilla Suomea on haasteita syksyn rokotusten järjestämisessä. Pahimmillaan jopa saman kaupungin sisällä on erilaisia ohjeistuksia, mikä hämmentää ihmisiä.

https://yle.fi/a/74-20060319

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, ei mitään tolkkua järjestelyissä. Edes iäkkäät ei saa aikoja varattua vaan käsketään yleisenä rokotuspäivänä jonottamaan muualle monenkymmenen kilometrin päähän vaikka terveyskeskus asuinpaikan vierressä.
      Terveydenhoitohenkilökunnalta ei edellytetä rokottautumista, mutta muilta kansalaisilta edellytetään. No itse perusterveenä liki seitenkymppisenä taidan jättää väliin kun kuulin että hoitohenkilökunnalle on riittävä jos kolme rokotusta on takana, itse en ole hoitohenkilökuntaa mutta neljä rokotusta jo takana ja yksi sairastettu korona, joten eiköhän se mullakin riitä. Jos sitten tartunnan saan ja kuolen siihen niin so what

    • Anonyymi

      100 metriä jonoja. Johan siinä vanhalla menee hermo.

    • Anonyymi

      Itse jonti helsinki 92 lähes 3 h. 7.11. 23. Saman jonoon olisi pitänyt mennä hyvin sairas lähes 83 omaiseni. Rokte puhelin ajan varaus Hesari oli vikolla.Oliko keskiviiko voi varata aika. No luin netti roktepaikat Helsinki.Löyty pieni teksti .Ne jotka eivät päseet roktuspisteet voivat varata ajan oma terveyskeskus 17.11. lähtien. rokteita ritävästi ja jaetaan terveysasema aina 30.11. asti.

    • Anonyymi

      Varasin ajan aika pian kyllikistä, kun ajanvarauksista ilmoitettiin. Sain ajan ja menin tuulessa ja sateessa rokotukseen ja vähän aikaa jonossa seisoin ja istuin, kun käytän rollaattoria. Pääsin mukavasti rokotettavaksi ja rokottaja oli tuttu duunikaveri duuniajoilta ja meillä juttua riitti, kun menneitä muistelimme ja nykyisyyttä ihmettelimme. Täytyi kuitenkin jutella nopeasti, että muutkin vanhat ja rammat saisivat rokotuksensa. Siellä jonossa, kun kuitenkin kitisivät.

      Oli oikein mukava rokotuskäynti!

    • Anonyymi

      Satojen metrien jonotus ulkona pakkasessa ei houkuttele yhtään

    • Anonyymi

      Suomen poliittinen korruptio - https://www.youtube.com/watch?v=2ciDvP-arng .

    • Anonyymi

      Eiköhän jokainen haluava saa rokotteen kunhan hieman jaksaa odottaa - nyt on kauhea ryysis päällä ja jopa kyynärpää taktiikkaa jostain syytä käytetään.

      • Anonyymi

        Kaksi yleistä rokotuspäivää ensi kuussa , enkä todellakaan lähde sinne pakkaseen jonottamaan ja aikoja ei saa. Nytkin oli lauantaina pitkä jono katkaistu ja ihmiset passitettu kotiin kun olivat jo yli tunninkin jonottaneet ulkona.


    • Anonyymi

      Pelottaa tulla yhä vanhemmaksi.
      Ei mene oikeustajuun miksi hallitus loukkaa syvästi vanhojen ja sairaitten ihmisarvoa, koska rikkaitten veroale meni vanhusten edelle.

      Hallituksen leikkaukset asettavat hyvinvointialueet mahdottoman eteen.
      Tutkijalta tulee täystyrmäys leikkausten seurauksille.

      Oikeistohallitukse tavoite ollee yksityistää terveydenhuolto, siksi se haluaa romuttaa kunnalliset palvelut.
      Silloin jokaisen pitäisi ottaa kallis terveysvakuutus niinkuin Amerikassa.

      Kunnalliset palvelut on ainoat, joihin suurella enemmistöllä eli tavallisella
      kansalla on varaa. Eikö enemmistön tahdolla ole hallitukselle mitään
      merkitystä ?

      Hallituksen kannatus on enää 40 % paikkeilla.

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4d4e5920-ecac-413d-8ad3-97ac2ebff8ab

    • Anonyymi

      Vaalit oli demokraattiset. Sitten alkoi hallituksen fasismi. Toivottavasti
      kaatuu pian, mutta kuka sen jättämän sotkun joutuu korjaamaan ?

      • Anonyymi

        Porukka oikeasti luulee että nämä tyypit jotka kuuluvat samaan kerhoon eivät kulissien takana etukäteen sopisi näitä juttuja...Idiootit uskovat demokratiaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe