Halpahallissa vituttaa

Anonyymi-ap

Miksi halpahallin myyjät on aina niin vittuuntuneita? Ihan sama milloin siellä käy niin samat naamat niin norsunvitulla ku olla ja voi

52

1336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei varmaan 9e/h paljon hymyilytä. pullonpalautuskonekin on aivan sysihuono

• Anonyymi

Nuoret hymyilee. Ne pari…

• Anonyymi

Totta pari nuorta ja kyllä varttunimallakin on joskus hymy ,, vieno sellainen sitäpaitsi ei se ole niin nöpöntärkeetä töissähän sielä ollaan , , , hymyilään tilanteen mukaan.

• Anonyymi

Kyllä se on asiakkaastakin kiinni, jos kohtelias on, niin kyllä hyvää palvelua saa.
      En asiakkaana sen kummempi ole, tervehdin ohikulkiessa hyllyjätäyttävää myyjää Halpa-Hallissa eilen. Sain kauniilla hymyllä vastatervehdyksen..
      En ymmärrä aloitusta.

• Anonyymi

HELLUNTAILAINEN YRITYS ilkeyden ja pahuuden vanhassa liitossa / synagogaa

• Anonyymi

En asioi paikallisissa yrityksissä, kysseiseen onkelmaan veoten.

• Anonyymi

Miksi poistit asiallisen tekstin?
        Aloituksesi loukkaa työntekijöitä.
        Itse vaikutat, erittäin epämiellyttävältä tuolla tekeleelläsi.
        Halpa -Hallissa on täysin asiallista palvelua, kiitos siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi poistit asiallisen tekstin?
        Aloituksesi loukkaa työntekijöitä.
        Itse vaikutat, erittäin epämiellyttävältä tuolla tekeleelläsi.
        Halpa -Hallissa on täysin asiallista palvelua, kiitos siitä.

Helluntailaisia ei saa ikinä rakastamaan lähimmäistä mutta rahaa koruja huonekaluja varastaa venäläinen Vapaakirkon joukko samoin.

• Anonyymi

Asiallista palvelua asialliselle asiakkaalle. Kiitos

• Anonyymi

Katso poju peiliin,miksi kassan täytyy hymyillä. Minulle riittää kun kassa on nopea ja jonot liikkuu ja tavaroissa on oikea hinta. En halua kuunnella asiakkaiden jaarituksia kassalle.Ja jos asiakas huomioisi sen että on hidas pakkaamaan niin laittaa ostokset takaisin kassan jälkeen kärryyn maksettuaan ostokset ja siirtyisi kassalta nopeammin pois ja pakkaisi tavarat sitten vähän kauempana laukkuihinsa.Se jouduttaisi jonoja.Ja tietenkin käyttäisi pikakassoja.Jos on itse iloinen niin ilo tarttuu.Hyvää joulun odotusta sinullekkin

• Anonyymi

Ei hellarit usko jouluun

• Anonyymi

on joku ahdas mieleltään, sinulle-alkoittaja pitäsi joittenkin hymyillä, ja itse olet kuin se mainitsemasi norsun perä. Ole kotonasi jos ei kelpaa tai käy kuule jossain muualla, saunan takana hymyile ite itsellesi peilin edessä, ala

älä vaadi enempäämuilta kuin itseltäis tuolla asenteellas ei sinulle tarvitsekkaan kenenkään hymeksiä mistahan se ota onkeesi nyt tästä varoituksen sana, rauhotu ennenkuin sinun on oikein huono olla, nyt olet jo siinä vaiheessa että seuraava lie itse sääli mihin vaivut ja siihen on hankala enää saada apua tällaisella paltsalla, joudut menemään lääkärin kautta terapiaan kuromittamaan organismia

• Anonyymi

"joudut menemään lääkärin kautta terapiaan "kuromittamaan organismia".
        Jess, näin se taitaa olla.

• Anonyymi

Varastettu mökki ja auto alla paatunut omatunto. Mikään ei liikahda kuin raha.

• Anonyymi

kyllä on ihana tumma tukkainen kassaneiti.

• Anonyymi

Niin muuten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin muuten on.

Naama kuin ois sitruunan nielly

• Anonyymi

Aloittaja menee itse halpa hallille töihin ja käyttäytyy hymyillen

• Anonyymi

Minä käyn kiuruvein aklossa ja tokmannilla!

• Anonyymi

Minäkin käyn TOKMANNILLA mulla kun on se Klubikortti , hyödynnän niitä etuja , , , niin varmaan monimuukin pyhäkäs ? Hyvää Joulun odotusta ps on muuten todellinen joulukauppa. Alkoa unohtamatta.

• Anonyymi

Tokmak myy kierrätettyä villatakkia vähän käytettyä

• Anonyymi

Häpeä tämän kirjoituksen aloittaja,sinulla on todella huono päivä. Halpahallin työntekijät ovat auttavaisia ja hymyilevät työnpaljouden keskellä,jos asiakaskin muistaa tehdä sen. Myyjä on työntekijä yrityksessä ei sinun viihdyttäjä.

• Anonyymi

Toki mak venäläinen myyjä ei persettä nosta

• Anonyymi

Aunuksesta koko kauppa ei ollu edes kylymäkyhmy voidetta säätänä

• Anonyymi

Eikä kaljaa ja tupakkia?

• Anonyymi

Kato kato sinäkin säätänän hokija olet palannut , , minkälaista oli tiilenpäitä lukiessa ? Vötkylä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato kato sinäkin säätänän hokija olet palannut , , minkälaista oli tiilenpäitä lukiessa ? Vötkylä ?

Tää säätänä hokija on paljastunut , on tiedossa .

• Anonyymi

Ap vitutaa, Alkon myyjät vitutaa ko eivät myy, Verotoimiston porukka vituttaa, TE-toimisto vituttaa, L+:t vituttaa, mamut vituttaa, Kepulaiset vituttaa, naapurit vituttaa, hesalaiset vituttaa, poliisit vitutaa, paremmilla autoilla ajavat vitutaa. Oikeastaan kaikki vituttaa, paitsi Halpahallin myyjät...

• Anonyymi

Onko pimpsukka hyvä myyjä!

• Anonyymi

Arvatkaa mikä minua vituttaa ? Ajatelkaa minua vituttaa se että viinapullo ei mahu pieneen hiaceen

• Anonyymi

Halpa-Hallissa on mukava asioida, tavallisen ystävälliset myyjät sekä kassapalvelut.

• Anonyymi

Palvelevat muuten hyvin, mutta joku viikko sitten kuuntelin miten nauroivat poistuvalle asiakkaalle. Ei hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palvelevat muuten hyvin, mutta joku viikko sitten kuuntelin miten nauroivat poistuvalle asiakkaalle. Ei hyvä.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin . . . oot sinäkin varmaan Prr, , , jantaipullon korkannut,

• Anonyymi

Varastettu tavara käytetty kiertää

• Anonyymi

Käys kattoon peilistä, luulen että sieltä löytyy syy.

• Anonyymi

Yleensä palvelu ok, mutta kokemusta löytyy myös huonommastakin puolesta.

• Anonyymi

Kyllä olen huomannut, että ilmapiiri on ihan eri esim. S-Marketin ja Halpa-Hallin työntekijöillä. Ihme kyräilyä H-H:ssa.

Ketjussa oleville AP:n haukkujille: kyllä se on kuulkaa asiakaspalvelijan tehtävä hymyillä asiakkaalle VAIKKA asiakas ei aina niin ihana olisikaan. Luulisi tällaisessa maalaiskaupungissa tiedettävän, että kauppa ei käy, jos asiakkaalla on sisään tullessaan tunne, ettei ole toivottu. Varsinkin pikkupuotiin, jossa myyjä olisi kuin nämä Halpa-Hallin vanhemmat rouvat, en astuisi jalallanikaan enkä kahden kesken jäisi tarjontaan tutustumaan. Maskia usein pitävä rouva on kyllä mukava. Muut "vanhemmat" taitavat olla lähinnä aika kovia juoruamaan.

• Anonyymi

Ehkä hänellä ei hymyillä, mutta usko pois nauretaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hänellä ei hymyillä, mutta usko pois nauretaan.

No käyn aina ovella kahtoon kuka kassalla.Jos se vanha maskimuija niin lähen pois ja haen ostokseni muualta
        hinnalla ei väliä. Kommentoi kerran ostoksiani niin loukkaavasti.Kassalle ei kuulu kommentoida asiakkaan ostoksia.

• Anonyymi

Ässällä myyjät varastaa minkä ehtii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ässällä myyjät varastaa minkä ehtii

Parhaat tekonaurut

• Anonyymi

Näin on.Ja hinnoissa kusetetaan AINA.Joka kerta saa kuitin tarkistaa ja aina virhe.Hyllyn reunoissa ilmoitetut hinnat ei pidä paikkaansa,kuitissa suurempi hinta

• Anonyymi

Me perheenä käymme kaupassa ostoksilla,emme seurustelemassa henkilökunnan kanssa.

• Anonyymi

Onko ketjussa kysymys seurustelusta.?

• Anonyymi

Halpa-hallin työntekijät piereskelee asiakkaiden
      Edessä😆

• Anonyymi

asioin aamusta halpahallissa, ihan ok palvelu ja tervehdykset asiakaspalvelijoita (työntekijöiltä() sain. kiitos
      natisevia vanhahkoja kääkkäpieruja , ilmeisesti näitä valittavien asiakkaiden "eliittiä" kenkähiihteli käytävillä, tollasivat ja olivat niin leveästi, ettei mitään rotia..

• Anonyymi

te valittajat, miten kehtaatte ja jaksatte, aina vali vali vali, se tarttuu ikeasti teihin tuo nekatiivisuus ettekä pääe siitä yli kun tuommonen mieli on, varsinkin nyt pimeässä ajassa pitää etsiä rauhaa valoa kaikkea muuta kuin tuota ikiaikasta valivalia, näpelöikää valittajat vaikka itseänne ja jos se auttaa ei tuota kukaan noin nekalla elämää voi elää kuin teillä nyt on, valoa iloa elämään, sannakin sen tiesi kun otti iloa valoa ja olavia tässä taannoin, hän hyvänä esimerkkinämme olkoon, eli jos kotona parisuhde on huono tai kyllästyttää, tehkää kuin sanna.. lähtekää iloon valoon ja x - tuossa x on sitten se tuleva mies nainen kolmas-sukupuoli tms, mikä lie mutta eheytykää eläkää, iloitkaa ihmiset ,mene elämässä eteenpäin äläjää valituksen valittajan kierteeseesi elä

• Anonyymi

Halpahallista löytyy sukkahousuja myös paksuille pojille.

• Anonyymi

Hellari ajattelee että saa auton kun kääntyy hellariksi ei väliä mistä.

• Anonyymi

Kepulisti Koskea vituttaa kaikki mitä elämä antaa!Hih hih hihh hih

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      450
      6486
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      176
      3860
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      108
      2506
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1989
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      128
      1382
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1285
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      67
      1134
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1085
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      1039
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      1003
    Aihe