Miksi halpahallin myyjät on aina niin vittuuntuneita? Ihan sama milloin siellä käy niin samat naamat niin norsunvitulla ku olla ja voi
Halpahallissa vituttaa
52
1336
Vastaukset
- Anonyymi
ei varmaan 9e/h paljon hymyilytä. pullonpalautuskonekin on aivan sysihuono
- Anonyymi
Nuoret hymyilee. Ne pari…
- Anonyymi
Totta pari nuorta ja kyllä varttunimallakin on joskus hymy ,, vieno sellainen sitäpaitsi ei se ole niin nöpöntärkeetä töissähän sielä ollaan , , , hymyilään tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Kyllä se on asiakkaastakin kiinni, jos kohtelias on, niin kyllä hyvää palvelua saa.
En asiakkaana sen kummempi ole, tervehdin ohikulkiessa hyllyjätäyttävää myyjää Halpa-Hallissa eilen. Sain kauniilla hymyllä vastatervehdyksen..
En ymmärrä aloitusta.- Anonyymi
HELLUNTAILAINEN YRITYS ilkeyden ja pahuuden vanhassa liitossa / synagogaa
- Anonyymi
En asioi paikallisissa yrityksissä, kysseiseen onkelmaan veoten.
- Anonyymi
Miksi poistit asiallisen tekstin?
Aloituksesi loukkaa työntekijöitä.
Itse vaikutat, erittäin epämiellyttävältä tuolla tekeleelläsi.
Halpa -Hallissa on täysin asiallista palvelua, kiitos siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi poistit asiallisen tekstin?
Aloituksesi loukkaa työntekijöitä.
Itse vaikutat, erittäin epämiellyttävältä tuolla tekeleelläsi.
Halpa -Hallissa on täysin asiallista palvelua, kiitos siitä.Helluntailaisia ei saa ikinä rakastamaan lähimmäistä mutta rahaa koruja huonekaluja varastaa venäläinen Vapaakirkon joukko samoin.
- Anonyymi
Asiallista palvelua asialliselle asiakkaalle. Kiitos
- Anonyymi
Katso poju peiliin,miksi kassan täytyy hymyillä. Minulle riittää kun kassa on nopea ja jonot liikkuu ja tavaroissa on oikea hinta. En halua kuunnella asiakkaiden jaarituksia kassalle.Ja jos asiakas huomioisi sen että on hidas pakkaamaan niin laittaa ostokset takaisin kassan jälkeen kärryyn maksettuaan ostokset ja siirtyisi kassalta nopeammin pois ja pakkaisi tavarat sitten vähän kauempana laukkuihinsa.Se jouduttaisi jonoja.Ja tietenkin käyttäisi pikakassoja.Jos on itse iloinen niin ilo tarttuu.Hyvää joulun odotusta sinullekkin
- Anonyymi
Ei hellarit usko jouluun
- Anonyymi
on joku ahdas mieleltään, sinulle-alkoittaja pitäsi joittenkin hymyillä, ja itse olet kuin se mainitsemasi norsun perä. Ole kotonasi jos ei kelpaa tai käy kuule jossain muualla, saunan takana hymyile ite itsellesi peilin edessä, ala
älä vaadi enempäämuilta kuin itseltäis tuolla asenteellas ei sinulle tarvitsekkaan kenenkään hymeksiä mistahan se ota onkeesi nyt tästä varoituksen sana, rauhotu ennenkuin sinun on oikein huono olla, nyt olet jo siinä vaiheessa että seuraava lie itse sääli mihin vaivut ja siihen on hankala enää saada apua tällaisella paltsalla, joudut menemään lääkärin kautta terapiaan kuromittamaan organismia- Anonyymi
"joudut menemään lääkärin kautta terapiaan "kuromittamaan organismia".
Jess, näin se taitaa olla. - Anonyymi
Varastettu mökki ja auto alla paatunut omatunto. Mikään ei liikahda kuin raha.
- Anonyymi
kyllä on ihana tumma tukkainen kassaneiti.
- Anonyymi
Niin muuten on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuten on.
Naama kuin ois sitruunan nielly
- Anonyymi
Aloittaja menee itse halpa hallille töihin ja käyttäytyy hymyillen
- Anonyymi
Minä käyn kiuruvein aklossa ja tokmannilla!
- Anonyymi
Minäkin käyn TOKMANNILLA mulla kun on se Klubikortti , hyödynnän niitä etuja , , , niin varmaan monimuukin pyhäkäs ? Hyvää Joulun odotusta ps on muuten todellinen joulukauppa. Alkoa unohtamatta.
- Anonyymi
Tokmak myy kierrätettyä villatakkia vähän käytettyä
- Anonyymi
Häpeä tämän kirjoituksen aloittaja,sinulla on todella huono päivä. Halpahallin työntekijät ovat auttavaisia ja hymyilevät työnpaljouden keskellä,jos asiakaskin muistaa tehdä sen. Myyjä on työntekijä yrityksessä ei sinun viihdyttäjä.
- Anonyymi
Toki mak venäläinen myyjä ei persettä nosta
- Anonyymi
Aunuksesta koko kauppa ei ollu edes kylymäkyhmy voidetta säätänä
- Anonyymi
Eikä kaljaa ja tupakkia?
- Anonyymi
Kato kato sinäkin säätänän hokija olet palannut , , minkälaista oli tiilenpäitä lukiessa ? Vötkylä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato kato sinäkin säätänän hokija olet palannut , , minkälaista oli tiilenpäitä lukiessa ? Vötkylä ?
Tää säätänä hokija on paljastunut , on tiedossa .
- Anonyymi
Ap vitutaa, Alkon myyjät vitutaa ko eivät myy, Verotoimiston porukka vituttaa, TE-toimisto vituttaa, L+:t vituttaa, mamut vituttaa, Kepulaiset vituttaa, naapurit vituttaa, hesalaiset vituttaa, poliisit vitutaa, paremmilla autoilla ajavat vitutaa. Oikeastaan kaikki vituttaa, paitsi Halpahallin myyjät...
- Anonyymi
Onko pimpsukka hyvä myyjä!
- Anonyymi
Arvatkaa mikä minua vituttaa ? Ajatelkaa minua vituttaa se että viinapullo ei mahu pieneen hiaceen
- Anonyymi
Halpa-Hallissa on mukava asioida, tavallisen ystävälliset myyjät sekä kassapalvelut.
- Anonyymi
Palvelevat muuten hyvin, mutta joku viikko sitten kuuntelin miten nauroivat poistuvalle asiakkaalle. Ei hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelevat muuten hyvin, mutta joku viikko sitten kuuntelin miten nauroivat poistuvalle asiakkaalle. Ei hyvä.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin . . . oot sinäkin varmaan Prr, , , jantaipullon korkannut,
- Anonyymi
Varastettu tavara käytetty kiertää
- Anonyymi
Käys kattoon peilistä, luulen että sieltä löytyy syy.
- Anonyymi
Yleensä palvelu ok, mutta kokemusta löytyy myös huonommastakin puolesta.
- Anonyymi
Kyllä olen huomannut, että ilmapiiri on ihan eri esim. S-Marketin ja Halpa-Hallin työntekijöillä. Ihme kyräilyä H-H:ssa.
Ketjussa oleville AP:n haukkujille: kyllä se on kuulkaa asiakaspalvelijan tehtävä hymyillä asiakkaalle VAIKKA asiakas ei aina niin ihana olisikaan. Luulisi tällaisessa maalaiskaupungissa tiedettävän, että kauppa ei käy, jos asiakkaalla on sisään tullessaan tunne, ettei ole toivottu. Varsinkin pikkupuotiin, jossa myyjä olisi kuin nämä Halpa-Hallin vanhemmat rouvat, en astuisi jalallanikaan enkä kahden kesken jäisi tarjontaan tutustumaan. Maskia usein pitävä rouva on kyllä mukava. Muut "vanhemmat" taitavat olla lähinnä aika kovia juoruamaan.- Anonyymi
Ehkä hänellä ei hymyillä, mutta usko pois nauretaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hänellä ei hymyillä, mutta usko pois nauretaan.
No käyn aina ovella kahtoon kuka kassalla.Jos se vanha maskimuija niin lähen pois ja haen ostokseni muualta
hinnalla ei väliä. Kommentoi kerran ostoksiani niin loukkaavasti.Kassalle ei kuulu kommentoida asiakkaan ostoksia. - Anonyymi
Ässällä myyjät varastaa minkä ehtii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässällä myyjät varastaa minkä ehtii
Parhaat tekonaurut
- Anonyymi
Näin on.Ja hinnoissa kusetetaan AINA.Joka kerta saa kuitin tarkistaa ja aina virhe.Hyllyn reunoissa ilmoitetut hinnat ei pidä paikkaansa,kuitissa suurempi hinta
- Anonyymi
Me perheenä käymme kaupassa ostoksilla,emme seurustelemassa henkilökunnan kanssa.
- Anonyymi
Onko ketjussa kysymys seurustelusta.?
- Anonyymi
Halpa-hallin työntekijät piereskelee asiakkaiden
Edessä😆 - Anonyymi
asioin aamusta halpahallissa, ihan ok palvelu ja tervehdykset asiakaspalvelijoita (työntekijöiltä() sain. kiitos
natisevia vanhahkoja kääkkäpieruja , ilmeisesti näitä valittavien asiakkaiden "eliittiä" kenkähiihteli käytävillä, tollasivat ja olivat niin leveästi, ettei mitään rotia.. - Anonyymi
te valittajat, miten kehtaatte ja jaksatte, aina vali vali vali, se tarttuu ikeasti teihin tuo nekatiivisuus ettekä pääe siitä yli kun tuommonen mieli on, varsinkin nyt pimeässä ajassa pitää etsiä rauhaa valoa kaikkea muuta kuin tuota ikiaikasta valivalia, näpelöikää valittajat vaikka itseänne ja jos se auttaa ei tuota kukaan noin nekalla elämää voi elää kuin teillä nyt on, valoa iloa elämään, sannakin sen tiesi kun otti iloa valoa ja olavia tässä taannoin, hän hyvänä esimerkkinämme olkoon, eli jos kotona parisuhde on huono tai kyllästyttää, tehkää kuin sanna.. lähtekää iloon valoon ja x - tuossa x on sitten se tuleva mies nainen kolmas-sukupuoli tms, mikä lie mutta eheytykää eläkää, iloitkaa ihmiset ,mene elämässä eteenpäin äläjää valituksen valittajan kierteeseesi elä
- Anonyymi
Halpahallista löytyy sukkahousuja myös paksuille pojille.
- Anonyymi
Hellari ajattelee että saa auton kun kääntyy hellariksi ei väliä mistä.
- Anonyymi
Kepulisti Koskea vituttaa kaikki mitä elämä antaa!Hih hih hihh hih
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4506486Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1763860Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1281382Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003