Ottaa etäisyyttää suhun. Et näytä mitään merkkejä siitä että pitäisit minusta siinä mielessä, että juttumme etenisi/haluaisit tämän enempää.
Ei mulla on vaihtoehtoja kun
157
2662
Vastaukset
- Anonyymi
Et ymmärrä. Pelkään.
Enkä tiedä haluatko edes- Anonyymi
Minä haluan kyllä. Mitä sinä pelkäät? Jos oisit hän niin toivoisin että voit kertoa peloistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan kyllä. Mitä sinä pelkäät? Jos oisit hän niin toivoisin että voit kertoa peloistasi.
Luottamusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottamusta
Miksi koet ettet voi luottaa?
- Anonyymi
Okei?
- Anonyymi
Minä vaan koen ettet ole luottanut minuun ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tunne sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sulle pelkkä hoo
Niinkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sulle pelkkä hoo
Niinkö?Et ole pelkkä hoo vaan maailman rakkain ja paras hoo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole pelkkä hoo vaan maailman rakkain ja paras hoo...
Mutta hoo kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tunne sinua
Ongelma on etten tiedä mitä haluan
Sattuu päästää irti ja sattuu pitää kiinni. - Anonyymi
Koetko että haluan sinulle olla se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä enää ja siksi tämä alotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä minä oon sulle jos sää oot pelkkä hoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mysteeri johon tunnen vetoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jonka kanssa haluaisin asiat selvittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jonka kanssa haluaisin asiat selvittää
Hmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi, kenelle tuo nyt oli. Sivusta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi, kenelle tuo nyt oli. Sivusta :)
No sille hoolle kuka sellainen minulle on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on etten tiedä mitä haluan
Sattuu päästää irti ja sattuu pitää kiinni.taidat olla joku teini, ne ei yleensä tiedä mitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hoo kuitenkin
Houmou
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Houmou
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tunne sinua
Kuuai vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha gubbe on kaappi-Hoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko hoo veloittaa? Onko tuntitaksa vai koko yö? Sisältyykö matkakulut hintaan vai tuleeko ne siihen päälle? Incall vai outcall?
- Anonyymi
Ei ole merkkejä. Minä olen nyt onnellinen. Kunpa saan tässä olla, niin kaikki on todella hyvin. Sinulle toivon paljon onnea😊
- Anonyymi
Hyvä jos olet onnellinen
- Anonyymi
Olet sinä vaan vastenmielinen tyyppi. Älä viitsi kommentoida tänne.
- Anonyymi
Mitä merkkejä odotat
- Anonyymi
Että oltaisiin taas läheisempiä, nyt ollaan jotenkin niin etääntyneitä toisistamme :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että oltaisiin taas läheisempiä, nyt ollaan jotenkin niin etääntyneitä toisistamme :/
Miten se ikinä onnistuu
- Anonyymi
No, haluaisin nähdä sut.
- Anonyymi
Nähdä missä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdä missä
Nytkö jo
- Anonyymi
Kenelle menee?
- Anonyymi
No ei se sulle ole. Olet tähtäimessäni edelleen. sivusta
- Anonyymi
Kyllä minä olen, vihdoin. Olen ansainnut. Mitään varallaoloa yms. Ei tässä ole, ei ole tarvetta varmaan kummallakaan puolella.
- Anonyymi
Vitsi nämä on raskaita trollauksia. Muistan sen, kun sillon kauan sitten vastailin näihin kiltisti. Kukaan harvemmin vastaili takaisin, vaikka minä olisin välittänyt. Niin se menee aina, kun itse välittää, niin toinen ei välitä.
Elämän sivukujalta- Anonyymi
Sama. Nyt ei tullut mieleenkään että tuo olisi häneltä. Joskus mennyt näihin 6-0 rakastuneena. Sairaita aloituksia nämä on.
- Anonyymi
Ei ole trollaus. Välitän naisesta paljon ja haluaisin että hänen ei tarvii pelätä kertoa asioita tai tuntemuksiaan. Kyllä minuakin pelottaa ja jännittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole trollaus. Välitän naisesta paljon ja haluaisin että hänen ei tarvii pelätä kertoa asioita tai tuntemuksiaan. Kyllä minuakin pelottaa ja jännittää.
Tee itse asioiden eteen jotain. Ärsyttää tuollaiset aikaansaamattoman lässyttäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kerrankin ei ole trollausta.
Kaikkea hyvää sinulle. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kerrankin ei ole trollausta.
Kaikkea hyvää sinulle. :)Kiitos samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee itse asioiden eteen jotain. Ärsyttää tuollaiset aikaansaamattoman lässyttäjät.
Et sinä tiedä mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tiedä mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Jos sinä olet jo tehnyt jotain eikä toinen anna merkkiäkään (kuten aloituksessa lukee) niin sittenhän ei taida olla molemminpuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä genitaalit.
- Anonyymi
En tiedä, nähdäänkö koskaan. Minä voisin mutta sinä et taida haluta. Antaa elämän järjestää, jos järjestää.
- Anonyymi
Kyllä haluan.
- Anonyymi
Haluan nähdä hänet.
- Anonyymi
Eipä kannata olla varma että just se oikea vastaa kun et mitään tunnisteita laittanut.
Oikea voi olla sitäpaitsi jossain muualla juuri tänään, niin ettei edes näe koko ilmoitustasi. Tarvitsee tuntea toinen tosi hyvin jos jonkun nimettömän tekstin uskoo olevan juuri siltä oikealta.
Oli sitten kyse ilmoituksesta tai vastauksesta siihen.- Anonyymi
Niin. Minä luulen että hän tunnistaa, mulla on sellainen tunne.
- Anonyymi
Juuri tämä!
Tai sitten lähtee vaan tuonne ulos sydämen kanssa, niinku tässä musiikkivideossa ja toivoo, että se oikea tulee joskus vastaan.
Roger Sanchez / Another chance
https://youtu.be/6JwSUDY0IK8?si=H7GpzJMlL9PqTWRF
❤️
- Anonyymi
Ootkin ollut tooosi lähellä koko ajan. Missä kohdassa piti nauraa?
- Anonyymi
🩵🩵🩵
- Anonyymi
Ehkä jossakin nähdään ja ollaan hyvällä mielellä. Niin paljon on koettu. Meillä on kuitenkin hyvät välit, ymmärretään toisiamme. Vähän jännittää..,
- Anonyymi
Miehelle sanoisin että olen antanut merkkejä aivan tarpeeksi. Yrittänyt lähentyä ja lähestyä usein eri tavoin. Kehunut ansaitusti ja laittanut viestiä. Osoittanut kiinnostusta elämääsi kohtaan. Ei ole ollut vastavuoroista mutta huomiosta olet toivottavasti edes nauttinut. Tiedän että yritin mutta se tunne ei vain ollut molemminpuolinen. Voin elää sen kanssa ja jatkan matkaa rauhassa kunnes kohtaan sen jolle olen se oikea. Eikä tämä aloitus ole minulle kunhan sain sanotuksi pois mieleni päältä jonnekkin.
- Anonyymi
Kehuminen ja viestittely on ihan normaalia kavereiden kesken. On minuakin sanottu ihanaksi, parhaaksi ja kaikkea, mutta ei siinä ole sen enempää takana. - joku sivumies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehuminen ja viestittely on ihan normaalia kavereiden kesken. On minuakin sanottu ihanaksi, parhaaksi ja kaikkea, mutta ei siinä ole sen enempää takana. - joku sivumies
Ei sit vissiin enemmän tykkäävien kesken?
Noh, hän (mies) viihtyy ja höpisee täällä palstalla mieluummin kuin itse ihmisen kanssa.
Onhan se nyt selvää jos ei vastaa irl viesteihin mitään niin antaa todellakin kuvan ettei kiinnosta pätkääkään.
Tämä sivusta naiselta.
Ps jostainhan ne tunnustelut on aloitettava.
- Anonyymi
Ei ole mullakaan muita vaihtoehtoja kuin ottaa etäisyyttä sinuun mies. Ihan voisin kirjoittaa saman aloituksen itse.
- Anonyymi
Toivon ihan todella paljon toivon, että löydät oikean. Olet hyvä mies ja sellainen kuitenkin reilu. Sinun maaläheisyyden lähellä minun kaikki lopullinen outouteni katoaa.
- Anonyymi
There's A Starman Waiting In The Sky..
Next One 🙂
- Anonyymi
En halua puuttua elämääsi, keskityn omaani. Se on tällä hetkellä jo kohtalaisen mukavaa. Luotan sinuun aina vaan enemmän. Sinä olet pomo.
- Anonyymi
Onko hän kertonut sinulle, ett kuinka tärkeä olet? Oletko sinä tehnyt asialle jotain?
- Anonyymi
Sinä ETT tyyppi olet se naisten kiusaaja. Olit tuolla toisessa ketjussa. Älä kiusaa muita vaikka kuinka mustasukkainen olisit.
- Anonyymi
Vaadit yksin minulta ratkaisuja. Onko se reilua?
- Anonyymi
Voisin sanoa samat sanat miehelle, mutta sinnikkäästi toivoisin että saisin jotain vinkkiä edelleen että on halu viedä asioita mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
Jos joku kysyy niin kiellätkö tunteesi häntä kohtaan?
- Anonyymi
En ymmärrä kysymystä. En kiellä, outo kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. En kiellä, outo kysymys.
Sanoisitko että välität jos välität vai valehtelisitko ettet välitä oman moraalisi vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisitko että välität jos välität vai valehtelisitko ettet välitä oman moraalisi vuoksi.
Miten valehteleminen voi olla moraalista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten valehteleminen voi olla moraalista?
Jotkut sanovat asioita niin koska haluavat käyttäytyä moraalin mukaisesti. Samalla valehtelevat jotta sen oman moraalin vuoksi ei tulisi ongelmia.
Mitä tekisit jos sulta kysyttäis? Mitä vastaisit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut sanovat asioita niin koska haluavat käyttäytyä moraalin mukaisesti. Samalla valehtelevat jotta sen oman moraalin vuoksi ei tulisi ongelmia.
Mitä tekisit jos sulta kysyttäis? Mitä vastaisit.Kiellätkö edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekisit jos sulta kysyttäis? Mitä vastaisit.Todennäköisesti et ole vaan hyväksynyt sitä että häntä ei kiinnosta. Keksit toisenlaisen todellisuuden. Jos joku sanoo ettei kiinnosta niin siihen on tyydyttävä sinunkin. Sairastutat itsesi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti et ole vaan hyväksynyt sitä että häntä ei kiinnosta. Keksit toisenlaisen todellisuuden. Jos joku sanoo ettei kiinnosta niin siihen on tyydyttävä sinunkin. Sairastutat itsesi noin.
Miksi sitten sanot täällä muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti et ole vaan hyväksynyt sitä että häntä ei kiinnosta. Keksit toisenlaisen todellisuuden. Jos joku sanoo ettei kiinnosta niin siihen on tyydyttävä sinunkin. Sairastutat itsesi noin.
Jos se on niin mitä sanoit eikä mikään näistä muista pidä paikkaansa. Niin unohdetaan toisemme. Ota vielä se etäisyys ettet tule sinne minun lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on niin mitä sanoit eikä mikään näistä muista pidä paikkaansa. Niin unohdetaan toisemme. Ota vielä se etäisyys ettet tule sinne minun lähelle.
Mitä te sekoilette? T. Ap
En ole kieltänyt tunteitani, hän tietää että minä kyllä rakastan häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minullakin tämä onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kieltänyt tunteitani, hän tietää että minä kyllä rakastan häntä.Todellisuudessa et kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa et kuitenkaan.
Ja niinkuin sanoit. Siihen uskon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa et kuitenkaan.
Rakastanpas, älä jauha soopaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kiellät sen irl niin sitten et ole arvoiseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kiellät sen irl niin sitten et ole arvoiseni
Kiellätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista että nämä ihmiset ei välttämättä ole niitä tuntemiasi ihmisiä.
Ihmisillä on vain samoja tilanteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kieltänyt tunteitani, hän tietää että minä kyllä rakastan häntä.Rakastan myös sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kieltänyt tunteitani, hän tietää että minä kyllä rakastan häntä.Hän tietää että sinä rakastat eikä anna silti pientäkään merkkiä että edes pitäisi sinusta?
Luulenpa että etäisyyden ottaminen on nyt paikallaan kuten aloituksessa uhosit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on moraali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiellätkö edelleen
Näytä genitaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HooVee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan myös sinua.
Avioliitossa ukko
- Anonyymi
En halua enempää. Sydämessäni on aina ollut toinen.
- Anonyymi
Varmaan kerrot sen suoraan myös mulle. Älä pelkää kertoa jos niin, hyväksyn asian vaikka petynkin.
- Anonyymi
Ymmärretty.
- Anonyymi
En minäkään halua, minullakin on toinen. Anteeksi. Ollaanko nyt tasoissa, koska se olisi mahtava tilanne😊
- Anonyymi
Olen valmis kertomaan sen suoraan. Olen myös valmis pyytämään sulta anteeksi kaikkea. Olisi kiva kohdata. En pelkäisi.
- Anonyymi
Tuon kun vois uskoa
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan hänen kommentilta...
Susta ei ole todellisuudessa pyytämään anteeksi, eikä tekemään mitään muutakaan.
- Anonyymi
Asiat ovat ihan ok. Minusta tuntuu, että viihdyt vähän erakkona. Olet loistava suomi 24-isäntä. Miksi sinun pitäisi olla jotakin muuta? Minä taas olen seurustellut 17-vuotiaasta asti. En osaa olla yksin. Loppu hyvin kaikki hyvin vai😊
- Anonyymi
Minkä ikäisenä aloit suhteen rinnalla tapailla sugar daddyja?
- Anonyymi
Rakas olet aina ollut ja tulet olemaan.
- Anonyymi
Samoin sinä. Välitän sinusta ja toivon, että tiedät, mitä teet tästä eteenpäin. Minä pärjään kyllä😊
- Anonyymi
Ymmärrän tilanteesi ja harmittelen, että olen aiheuttanut sen. En ole ollut niin kunnollinen ihminen kyin toivoisin olevani. Ehkä tästä eteenpäin. Elämä antaa minulle sen, minkä olen ansainnut. Minulle ei ole varmaa enää mikään. Elän siis päivä kerrallaan, toisaalta haluaisin olla jalustalla, toisaalta en. Minusta se ei ole tervettä vaan. Se on minun mielipiteeni. Olet hyvin kirkasotsainen henkilö ja hyvä niin. Toivottavasti löydät oman suuntasi tästä eteenpäin. Olemme lopulta aika erilaiset. Luulen myös, että emme enää kohtaa. Toivon kaikesta sydämestäni hyvää meille molemmille! Olemme kaikesta huolimatta auttaneet toisiamme.
- Anonyymi
Kyllä me kohdataan, vaan kun et ole se oikia.
- Anonyymi
Itse ainakin tiedän, että olen nostanut naista jalustalle, koska pidän hänestä niin paljon. Se ei tarkoita sitä, etten haluaisi rakastaa häntä tasavertaisena ihmisenä. En kuitenkaan tarvitse paljoa ja olen onnellinen jo, jos minulla on rakas ihminen elämässä, vaikka se olisi vain hetken aikaa. Ymmärrän silti hyvin, että se on turha toive. - sivutee
- Anonyymi
"Auttaneet"
- Anonyymi
Miehelle sanoisin, että asia on päinvastoin, pidän susta kovasti. Tiedät sen ja mielelläni haluaisin enemmän. Mutta onko se mahdollista tässä tilanteessa, jossa olemme? Estääkö ne osat joita "esitämme", yhdessäolon?
- Anonyymi
Voisitko selventää, "esittämme" mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko selventää, "esittämme" mitä?
Roolit, joissa olemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roolit, joissa olemme.
En tiedä mitä hän ajattelee minusta, joten en usko että olet hän (yllätys yllätys 🙂), mutta mikään tilanne ei ole mahdoton jos kyseessä suuret tunteet toista kohtaan. Oli ne roolit mitkä tahansa.
- Anonyymi
Ainoa joka estää on pelkosi antautua yhdessäoloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa joka estää on pelkosi antautua yhdessäoloon.
Ehkä sekin. Mutta tässä tapauksessa on olemassa myös syy, joka ei tee asiasta aivan niin yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sekin. Mutta tässä tapauksessa on olemassa myös syy, joka ei tee asiasta aivan niin yksinkertaista.
Kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää
Varattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu!
Kyseessä ei todellakaan ole varattu, sen voin sanoa. Mutta olisi liian tunnisteellista kertoa asiasta enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme kumpikaan ole yksinkertaisia. Siksi törmääminen täällä oli lähes väistämätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei todellakaan ole varattu, sen voin sanoa. Mutta olisi liian tunnisteellista kertoa asiasta enempää.
No kerro nyt vaa, meitä kiinnostaa🍿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu!
Mikä on varaus?
Mä olen vapaa aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei susta löydy rohkeutta, nsmunaa olla tai puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertää kaartaa. Nää on surkeita kommentteja!!!
Mikä se syy on? Kerro tumppu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertää kaartaa. Nää on surkeita kommentteja!!!
Mikä se syy on? Kerro tumppu.Niin, sun mielestä surkeita. Tosin, nämä viestit (ainakaan mun) ei ole tarkoitettu viihdykkeeksi vaan aiheesta keskusteluun. Ymmärräthän kuitenkin, vaikka tämä on anonyymipalsta, on itsesuojeluvaistoa olla kertomatta itsestään saati siitä toisesta osapuolesta liikaa.
Että voit vetää sen tumpun päähäsi tai minne sen nyt haluatkin työntää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä KANTTORI ja PAPPI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme kumpikaan ole yksinkertaisia. Siksi törmääminen täällä oli lähes väistämätöntä.
Jos tulette jauhamaan tilanteestanne julkiselle keskustelupalstalle, niin kyllä te olette molemmat hyvin tyhmiä ja yksinkertaisia.
- Anonyymi
Kerrankin sulla leikkaa.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole vanhemmalta naiselta
- Anonyymi
Kyllä me näemme vielä siitä olen varma.
- Anonyymi
🤣🤣🤣👙👨👩👦👦🧯🚀💊🐒🐻
- Anonyymi
👥️👬👤🫂🛌
- Anonyymi
Kuka olet ja mitä enempää? Vinkkaa nyt jotain itsestäsi. Muutenhan nämä menee hukkaan.
- Anonyymi
Onko tämä joku palsta- tai nettijuttu vai oletteko ihan irl tutut?
- Anonyymi
Mitä meillä sitten on ollut?
- Anonyymi
Miten tuosta voi enää etäisemmäksi muuttua? Aiotko lähteä kuuhun asti?
- Anonyymi
Sun pitäis olla ilman aineita
Skitsofrenia ei hyvä
Ja ne raivarit
No go
Pelottavaa
Narsismi pohjalla
Sun pitäis hoitaa ittees
- Anonyymi
Olen itsekin miettinyt vaihtoehtoja enkä minäkään keksi muuta kuin ottaa etäisyyttä.
- Anonyymi
Kyllä minä pidän sinusta mutta olen jo niin rikkinäinen ettei sinun kannata tuhlata aikaasi minuun.
- Anonyymi
Kumpi on rikkinäisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on rikkinäisempi
Minä olen rikkinäisempi. Olen vain niin taitava peittämään sen mitä en halua näyttää.
- Anonyymi
Me näämme kyllä vielä nyt ku on sitä aikaa enemmän.
- Anonyymi
Ei minulle,en sairasta kitsoreniaa,eikä ole muitakaan mielen terveys ongelmia onneksi.Ei varmaan helppoa ole elää niiden kanssa,vaikka lääkitys on keksitty.
- Anonyymi
Opettele ekaks kirjoittamaan sekopää, sulla niitä kyllä riittää et tee muuta kuin sekoilet täällä.
- Anonyymi
Olemme liian varovaisia toistemme suhteen... Se murtaa suhteemme... Olen todella surullinen
- Anonyymi
Hyvä 👮♂️
- Anonyymi
Aika vaikeaa tuo lisäetäisyyden ottaminen 😁🙃 . Hyvää yötä🤍
- Anonyymi
En ymmärrä miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miten niin?
Jos ei oikeaataan olla nykyiselläänkään tekemisissä.
- Anonyymi
No näinpä
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja nyt kun 20 vuotta on kulunut, niin päätit kirjoittaa sen tänne...
- Anonyymi
Tiedätkö että unohdan sinut nyt lopullisesti.
Olen niin järkyttäviä asioita kokenut ettei muu auta.- Anonyymi
Okei sitte jos se on tahtosi... Ymmärrän kyllä enkä kysele enempää. Hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei sitte jos se on tahtosi... Ymmärrän kyllä enkä kysele enempää. Hyvää jatkoa!
Enhän mä haluais. Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä haluais. Tiedät sen itsekin.
En ymmärrä että tavallaan uhkailet jättämisellä ja kun jotain teen sitten lopulta niin peruuttelet. En ymmärrä sinua. Kissa ja hiiri leikkiä?
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan puhua suoraan. Palstalla ei etene.
- Anonyymi
Winha ketju. Gaueeta prässäämistä.
- Anonyymi
Mä en enää uskalla lähestyä häntä, ja hän varmaan tietää sen myös. En löydä enää sanottavaa, en osaa enää katsoa. Ei ole enää yhteyttä, jonka tuntisin. Ei ole enää tarvetta päästä luo, ei edes kaverina. Ei tämä silti helppoa ole.
- Anonyymi
Just jå
- Anonyymi
Tuntuu kuin olisit jo menettänyt toivon, muuten monikin tapahtuma näyttäytyisi merkitsevänä. Rakkaus ei ole mitään minkä voisi lahjoittaa. Ja tila on sen leikkikenttä silä aika ja etäisyys ovat vain huippuja ja laaksoja todellisen rakkauden topografiassa. Ja muistuttaisin etten ole yksi faneistasi. Sillä minä tiedän mitä ansaitsen, sellaisen joka ei pelkää pelkoa. Kartta on turha kun tiet ovat näkymättömät. Rakkaus ei huomioi aikaakaan, sen kulumista. Eivätkä sitä häiritse esteet, joista tulee reunoja kiviselle polulle joka ei ole riippuvainen ulkoisista merkeistä. Rakkaus löytää oman tiensä jos on sen löytääkseen.
- Anonyymi
Ei edenny ei, ite rupesit vehtaamaa, ettii rahottajaa, melko varmasti olit varattu. Näidentakia pisti poikki.. oli vai kummankii hyväksi.
- Anonyymi
Ei mulla ole mitään tunteita enään suhun sen yhden viestin jälkee että kiitos kun käyttäydyt huonosti no eipä.se multa ole ollu pois teit vain itselle hallaa kun et mua huoli ja eikä sitä tiedä kuinka hullu olisit jos asuttais yhdessä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1516121Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk291798- 1171732
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1161636Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621438- 601087
- 541009
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.129972Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?7917Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr226907