Äiti ja tytär erottamattomat!
Kun tyttärellä alkaa puberteetti
niin samaistuuko äiti siihen voimakkaasti
että löytää itselleen uuden miehen
jonka kanssa harjoittaa irtosuhteita
kuin itsekin joskus ensimmäistä kertaa.
Miten ilmiötä kutsutaan kunnon psykologiassa.
Äidit himot heräävät ja äiti on esimerkillinen tyttärelle.
Tytär huomaa äidin ajatukset ja päättää tuoda nuorta poikakaveriaan kotiin äitinsä luokse.
Poikakaverilla ja äidillä syntyy kesämökillä hyvissä suhteissa hyvin intiimi kosketus tyttären ollessaan poissa.
Miten vakuuttavat psykologit selittävät ihan normaalia tilannetta?
Pojan äiti ei saa tietää kenen kanssa poika on ollut.
Äitiä vanhemman naisen kanssa saunassa.
Miten psykologit viiva lakimiehet selittävät ihan trendikästä ja modernia suhdeverkostoimista tiedekielellisesti ja palkitsevasti?
Nussiiko äiti teini tyttärensä puolesta omansa?
Anonyymi-ap
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen kaikkea lääketieteellisen makuaistittomasti kysyen, miten äidin ja tyttären bakteerikanta alapäässä vuorovaikuttavat saman ulkopuolisen kiihottavat peniksen alueella?
Ja sitten taas se psykologia selitysmalli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423