Kaupungilleko se kuuluu turvapaikanhakijoiden ruokinta? Sinne ollaan tunkemassa. Eiköhän se kuulu ihan muulle instanssilla ? Hyvä että lapset kaupunki saa ruokittua lapset koulussa.
Ruokaa rajalle.
13
579
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungille se kuuluu kuntalain nojalla
- Anonyymi
Vai vielä pitää niitä alkaa ruokkimaankin.
Painuisivat takas sinne mistä tulleetkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vielä pitää niitä alkaa ruokkimaankin.
Painuisivat takas sinne mistä tulleetkin.Lähimmäisen rakkaus autetaan hädässä olevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähimmäisen rakkaus autetaan hädässä olevia.
Mulla on kova paskahätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kova paskahätä.
Jääköhän niiden miesten polkupyörät talveksi lumen alle vartiukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääköhän niiden miesten polkupyörät talveksi lumen alle vartiukseen?
Ne polkupyörät saa kuntalaiset hakee pois korvauksetta jos 0n tarvis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähimmäisen rakkaus autetaan hädässä olevia.
Itse ovat aiheuttaneet itselleen hädän. Takasin vaan
- Anonyymi
Siinä on tämä asiantuntija väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne polkupyörät saa kuntalaiset hakee pois korvauksetta jos 0n tarvis
Ne polkupyörät ovat varastettu kuhmolaisilta, tai sitten ovat kamarimusiikkipyöriä.
- Anonyymi
Kuhmossa kyllä on tilaa ja ruokaa majoittaa ja ruokkia. Veroprosenttiamme voi hädänalaisten auttamiseksi hilata prosentin pari ylöspäin me ei kukaan siihen kuolla nyt vähän yhteisöllisyyttä toivoo perukan ukkeli
- Anonyymi
Mikko Polvinen on ylpeä tästä tilanteesta. Hyvä Polvinen. Kiitos kun pidät rajan auki vartiuksessa. On siinä meillä kansanedustaja.
- Anonyymi
Onko mennyt ruotsiin polkupyörällä.EI ou näkynä kuhmossa
- Anonyymi
Kuhmossa eläkevenäläiset rohmuaa joka paikasta ilmaiset ruuat, niitä täällä elätettään. Ei ole montakaan töitä tekevää. Olis täällä suomalaisiakin köyhiä ruokittavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572978
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541759Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571560- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761190- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025