moottori lehti... siinä esitellään unelma jollaista toista ei löydy tältä planeetalta. Odotan innolla ensimmäisen saapumista suomeen. OSTAKAA TE RAHA IHMISET SEMMOINEN NIIN ME VÄHÄOSAISET PÄÄSEMME NAUTTIMAAN =)
Vastaukset 5
- Janis Petke
Minulle kerrottiin että tänne ei tule RS4sia eikä siten myöskään MTM RS4sia!
Kyselin sellaista maahantuojalta. Olenko oikeassa ???? jos joku tietää varmistaa asian niin olkaa hyvä.
RS6kin tulee aikanaan ;) ja RS8 !!- S-TYPE
Huh!!! Onnk
RS4:lle löytyy BMW:ltä vastine G-Powerilta(510hp)
Onneksi RS6:lle löytyy BMW:ltä vastine, 500hp M5
Onneksi RS8:lle löytyy BMW:ltä vastine, Alpina B12 6.0 E-kat, joten ei pelkoa. - MikkeT
S-TYPE kirjoitti:
Huh!!! Onnk
RS4:lle löytyy BMW:ltä vastine G-Powerilta(510hp)
Onneksi RS6:lle löytyy BMW:ltä vastine, 500hp M5
Onneksi RS8:lle löytyy BMW:ltä vastine, Alpina B12 6.0 E-kat, joten ei pelkoa.oletko varma että suorituskyvyt ovat samaa luokkaa?? nimittäin tämän rs4 mtm:n rinnalla rytsölätkin saavat tarkkaan miettiä missä vaiheessa vaihteensa vaihtaa jos meinaa pärjätä... JA VARSINKIN TALVELLA. no M5 ei oo mitään...
- S-TYPE
MikkeT kirjoitti:
oletko varma että suorituskyvyt ovat samaa luokkaa?? nimittäin tämän rs4 mtm:n rinnalla rytsölätkin saavat tarkkaan miettiä missä vaiheessa vaihteensa vaihtaa jos meinaa pärjätä... JA VARSINKIN TALVELLA. no M5 ei oo mitään...
No eihän tietenkään isompi M% voi RS4 MTM:lle pärjätä, mutta tulevalle RS6:lle kyllä!
G-Powerilta löytyy 510hp 3-sarjan coupe, se jo pärjäisi. - skoda
S-TYPE kirjoitti:
No eihän tietenkään isompi M% voi RS4 MTM:lle pärjätä, mutta tulevalle RS6:lle kyllä!
G-Powerilta löytyy 510hp 3-sarjan coupe, se jo pärjäisi.ai, onks sekin nelikko? eipä taida olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49854- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "194728- 67652
- 64556
- 45550
- 38531
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503