Pyhäjärvi polkee paikoillaan
Polkemista
19
297
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäjärvellä kulttuuri on valehtelua, valehtelua ja lisää valheita
- Anonyymi
Elä ny. Onhan meillä Honkavuori ja tennishalli.. hi hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä ny. Onhan meillä Honkavuori ja tennishalli.. hi hih
Ted!!!!!
- Anonyymi
Törmäyskurssi. Työttömyyskurssi. Kurssinotkahdus.
- Anonyymi
Muna pystyssä jöpöttää auramies ojassa köpöttää 😵💫🥴
- Anonyymi
Pyhäjärvi voittaa aina polkupyöräskabat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvi voittaa aina polkupyöräskabat.
Niihin voi lisätä halutessaan vaikka 5000 km eikä kukaan tiedä
- Anonyymi
Miinnäe poleksin paikallaan... Ostin kuntopyörän.... Liekköön kaikilla pyhäkkillä kuntopyörää... Hä
- Anonyymi
En tiedä, mutta kepulainen kaupungin yritystoiminnan kehittäminen/monipuolistaminen viimeisten 35 vuoden aikana on ollut samanlaista, kuin polkisi tulpatonta mopoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mutta kepulainen kaupungin yritystoiminnan kehittäminen/monipuolistaminen viimeisten 35 vuoden aikana on ollut samanlaista, kuin polkisi tulpatonta mopoa.
Kuka nyt Parkkista polkisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt Parkkista polkisi?
Kyse oli tulpattomasta moposta Komunrannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Raimo kielitaitoisena pärjää, kun ei saa päätään Titan hameen alle? Kjieh Kjieh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tenhoako siellä poljetaan? Taitaa olla haaveesi vain?
- Anonyymi
Kävin polkemassa taas blondia🤫
- Anonyymi
Eikö se ole sama asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole sama asia?
Ei se ole. Blondi on YES. Mutta Komurannalla Veto-Bamba Bileissä ei ole niinkään sama asia kuka ketäkin polkee ja eikä siellä pelkästään hameita. No tuleva kesä taas näyttää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole. Blondi on YES. Mutta Komurannalla Veto-Bamba Bileissä ei ole niinkään sama asia kuka ketäkin polkee ja eikä siellä pelkästään hameita. No tuleva kesä taas näyttää..
Minä puhuinkin Tenhosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhuinkin Tenhosta.
.......Ja minä puhuin Heikki K ;sta ja Teija M.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486228Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694135- 373169
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t203151- 1932908
- 402562
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132469törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192420- 1501489
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3221477