Harmikseni olen huomannut että esiintyvät artistit eivät pidä huolta kengistään. Missä on syy? Harmittavaa on katsella tanssilattialta, kun tanssii juuri orkesterin/artistin kenkien kohdalla. Voisiko asiaan saada muutosta..? Itse pidän huolta omista kengistäni ainakin tanssilattialla olevan kenkäharjan avulla, voisivatko esiintyvät muusikotkin tehdä samoin. Kommentoikaa, tanssin ystävät!
Artistien/Orkestereiden kengät...?
17
1367
Vastaukset
- ounou
entäs sukat sitten? nekin on aika tärkeäy jutut.
- kiinni
Kengät täytyy olla sellaiset, että niillä jaksaa seisoa monta tuntia kuten useimmat muusikot joutuvat tekemään.Naissolistina tavallisessa bändissä joudun laulamaan ensimmäisestä valssista viimeiseen valssiin ja kyllä loppuillasta on jalat aivan puhki, ellei kengät ole hyvät.
Joskus on pakko laulaa viimeinen setti ilman kenkiä, mutta eipä ole kukaan tanssijoista koskaan vetässyt hernettä nenään siitä..=) - Naissolisti
kiinni kirjoitti:
Kengät täytyy olla sellaiset, että niillä jaksaa seisoa monta tuntia kuten useimmat muusikot joutuvat tekemään.Naissolistina tavallisessa bändissä joudun laulamaan ensimmäisestä valssista viimeiseen valssiin ja kyllä loppuillasta on jalat aivan puhki, ellei kengät ole hyvät.
Joskus on pakko laulaa viimeinen setti ilman kenkiä, mutta eipä ole kukaan tanssijoista koskaan vetässyt hernettä nenään siitä..=)Minä myös sen viitisen tuntia "heilun" lavalla ja tärkeintä siinä on kyllä se kengän sopivuus ja vaikka kuinka olen etsinyt hyviä ja kaiken lisäksi vielä kauniita kenkiä, niin tuntuu ettei sellaisia enää tehdä.
Meneppä siinä laittamaan joku varvastossu jalkaan (millaisia nykyajan hittikengät ovat), niin varpaita ei enää ole huomenna.
Jos joku tietää paikan, mistä löytää Kauniita Kunnon kenkiä, niin ilmoitusta tänne vaan!
Oletkos sinä huomannut, että kengät useimmissa tanssipaikoissa likaantuvat yllättäen nopeasti?
-Minä olen joskus oikein ihmetellyt, että mistä moinen johtuu,onko paikan imuri ja moppi ollut liian kauan kaapissa
vai onko se PVC-liukaste joka sen tekee (joka muuten "hirttää kivasti" kurkussa)?
Minun kenkäni ovat yleensä ruskean pölyn peittämät ja tuo liukastehan on valkoista...
Kannattaa muuten tanssijoiden katsoa illan mittaan kenkiään, varmasti sieltäkin löytyy tahraläikkiä.
En usko, että muusikot eivätkä tanssijat illan aikana ala puunaamaan kenkiään.
Mutta luulen, että suurinosa illan jälkeen pyyhkäisee pölyt pois :)
Mukavia keikkoja sulle...
...onnex kesällä voi olla vaikka paljain varpain :) - Miessolisti
Naissolisti kirjoitti:
Minä myös sen viitisen tuntia "heilun" lavalla ja tärkeintä siinä on kyllä se kengän sopivuus ja vaikka kuinka olen etsinyt hyviä ja kaiken lisäksi vielä kauniita kenkiä, niin tuntuu ettei sellaisia enää tehdä.
Meneppä siinä laittamaan joku varvastossu jalkaan (millaisia nykyajan hittikengät ovat), niin varpaita ei enää ole huomenna.
Jos joku tietää paikan, mistä löytää Kauniita Kunnon kenkiä, niin ilmoitusta tänne vaan!
Oletkos sinä huomannut, että kengät useimmissa tanssipaikoissa likaantuvat yllättäen nopeasti?
-Minä olen joskus oikein ihmetellyt, että mistä moinen johtuu,onko paikan imuri ja moppi ollut liian kauan kaapissa
vai onko se PVC-liukaste joka sen tekee (joka muuten "hirttää kivasti" kurkussa)?
Minun kenkäni ovat yleensä ruskean pölyn peittämät ja tuo liukastehan on valkoista...
Kannattaa muuten tanssijoiden katsoa illan mittaan kenkiään, varmasti sieltäkin löytyy tahraläikkiä.
En usko, että muusikot eivätkä tanssijat illan aikana ala puunaamaan kenkiään.
Mutta luulen, että suurinosa illan jälkeen pyyhkäisee pölyt pois :)
Mukavia keikkoja sulle...
...onnex kesällä voi olla vaikka paljain varpain :)minä taas laulan kuusi tuntia putkeen avaamatta suutani. Kenkiä ja sukkia en käytä koskaan, ja varpaita minulla on yhteensä kolme. Kaikki hyvin hoidettuja, sillä olenhan yleisön palvelija!
- fallenfromgrace
tsiisus sentään! Eikö tanssijat enää keksi muuta valittamisen aihetta kuin orkesterien kengät... Kuulostaa ihan turhalle naukumiselle nyt tämä "kun tanssii orkestern/artistin kenkien kohdalla..." Menee sit muaalle tanssimaan tai pitää katseen jossain muualla jos ei miellytä.
- ??!
Samaa mieltä. Oliskohan provo tuo kenkäkirjoitus. Mut tiedetäänhän nuo tanssijat, valittavat asiasta kuin asiasta.
- Päivi
??! kirjoitti:
Samaa mieltä. Oliskohan provo tuo kenkäkirjoitus. Mut tiedetäänhän nuo tanssijat, valittavat asiasta kuin asiasta.
"Oliskohan provo tuo kenkäkirjoitus."
No sepähän se. (Pisteet havainnosta!!)
Mutta tällaista se on, kun saa kirjoitella milloin milläkin nimimerkillä...
"valittavat asiasta kuin asiasta"
Tyytyväisyys on kehityksen este.
Eikä mitään saa, jos ei mitään pyydä... Hulluja visionäärejä tarvitaan aina.
- mä vaan
Kandeis varmaan sunkin hankkia itelles ihan oikea elämä.Mä meen aiakin SOITTAMAAN keikoille,enkä esittelemään kenkiäni.Buutsit jalassa illasta toiseen...suihkuun mennessä saatan riisua...
- Syntynyt korkokengät jalassa
Ärsytti etenkin kun neiti Pakonen esiintyi paljainvarpain. Mikälie hippi kuvittelee olevansa. Itse en tanssi eli tanssipaikoille menen nimenomaan kuuntelemaan ja katselemaan bändiä. Paljainjaloin esiintyminen on mielestäni typerää ja moukkamaista. Naissolisti, joka valitti ettei löydä kunnon kenkiä, voisi hieman harkita sanojaan. Kengät voivat olla kauniit, seksikkäät ja SAMANAIKAISESTI tuntua hyvälle, JOS niistä on halukas hieman maksamaan. Solisteille yleensä maksetaan keikoista, joten luulisi olevan varaa panostaa esiintymiseensä...
- orange
siis mitä helevetin avohoitopotilaita täällä pyörii?!!!
- niin...
orange kirjoitti:
siis mitä helevetin avohoitopotilaita täällä pyörii?!!!
Tää foorumi tanssi.net:n ohella tuntuu toimivan kiitettävän tehokkaana dorkamagneettina.Kiva vetää,kun tietää yleisön koostuvan näiden palstojen viheltäjistä.Sit ihmetellään,kun bändin pojat ei jaksa aina hymyillä...
- Nimimerkki
niin... kirjoitti:
Tää foorumi tanssi.net:n ohella tuntuu toimivan kiitettävän tehokkaana dorkamagneettina.Kiva vetää,kun tietää yleisön koostuvan näiden palstojen viheltäjistä.Sit ihmetellään,kun bändin pojat ei jaksa aina hymyillä...
Tämä juttu jostain nais-uutistenlukijasta vetää kyllä täydet pisteet sekopäisyydestä:
http://keskustelu.soneraplaza.fi/thread.jsp?forum=111&thread=1356868
- Päivi
No tämä nyt ei ollut oikeasti kenenkään tanssinharrastajan kirjoittama viesti! :D Tanssipaikoilla usein vakiovarusteena olevalla kenkäharjalla kun ei huolleta kenkien ulkonäköä, vaan niiden pohjia, pitoa. :)
Koittakaa nyt, arvon tanssijoiden vihaajat, kehitellä vähän fiksumpia tarinoita tanssijoiden mustamaalaamiseksi! :) - mutta menikin oli
taattua,,,,nimittäin jari s
- Saapas
Oli ne eilen Riutanharjulla esiintyneitten Markku Aron ja Dieselin sekä Janne Tulkin ja Tulisen Sydämen tanssikengät ainakin loistokunnossa.
- Nipinderi
Mikko Mäkeläisellä ainakin on aina keikkakengät kunnossa ja hän myös vaihtelee niitä,ettei aina samoissa ole.Keikalla jolla viimeksi kävin, oli kaverilla älyttömän hienot koko valkoiset ns."käärmekuvioidut" kengät. Menin kysymäänkin että mistäs tuollaisia löytyy,niin Barcelonasta ne oli hankittu.Ja se valk.asu mikä niiden kenkien kanssa oli päällä hänellä,niin VAUTSI!
Kyllä tämä äijä osaa pukeutua!Toden totta!
(ei löydy toista vastaavaa artistia suomen maassa, ketä panostaa niin paljon pukeutumiseensa keikoilla ym) HYVÄ MIKKO! :)
No empä ole kenkiin kiinnittänyt mitään huomiota.Mä tsiigaan artistia vähän ylemmäs, kuin kenkiin.
Kyllä Tapsa Kansallakin kengät on jalassa keikoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743680Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472896Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1722888Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612152- 1601850
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281350
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332