älykkäänä ihmisen ymmärtää ettemme voi koskaan olla missään tekemisissä toistemme kanssa. Liian monta rankkaa vuotta jotka saivat monella tapaa paljon pahaa aikaan. Jos haluaa tutustua johonkin tiettyyn ihmiseen niin stalkkaamalla ja muutenkin rikkomalla se ei ei todellakaan ole koskaan mahdollista! Riittää että kuulee yhdenkin koirana haukkuvan niin stressitaso alkaa välittömästi nousta. Jos haukkumisen kuulee illalla niin se vaikuttaa nukkumiseen, koska ahdistus ei lopu nopeasti vaan se kestää pidemmän aikaa! Vuosien stress on tehnyt tehtävänsä koska kivut ovat vahvistuneet. Sielua ja ruumista on rääkätty liian kauan. Eilenkin illalla!
Täytyyhän sinun
8
344
Vastaukset
- Anonyymi
Jo vuosia odottamaani hiljaisuutta ei ole vieläkään. En ymmärrä mitä pahaa olen tehnyt, kun tuntuu että minua jatkuvasti rangaistaan jostan sellaisesta mitä en ole tehnyt. Olen vain ollut oma itseni aina.
- Anonyymi
Iltaisin toivon että jospa seuraavana päivänä se kaikki ns. kertominen olisi vihdoinkin loppunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltaisin toivon että jospa seuraavana päivänä se kaikki ns. kertominen olisi vihdoinkin loppunut!
Olen hyvin väsynyt kuulemaan ja näkemään sitä kaikkea mihin minut on ikäänkuin pakotettu!!
- Anonyymi
Ymmärrän, että kärsit ja teen kyllä kaikkeni, että pääsisit jo rauhaan. Kun vaan titäisi, mitä pitäisi tehdä. Uskon, että tämä pikkuhiljaa loppuu. Itsekin olen tähän jo aikamoisen kyllästynyt. Olet hyvä tyyppi ja ansaitset jo hyvää.
- Anonyymi
Toivottavasti tarkoitat mitä sanot.
- Anonyymi
Näätkö unia paljon?
Minä nään - Anonyymi
Unista puheenollen, minä menen nyt nukkumaan. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802809Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2951626Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461527- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2999Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832