Täytyyhän sinun

Anonyymi-ap

älykkäänä ihmisen ymmärtää ettemme voi koskaan olla missään tekemisissä toistemme kanssa. Liian monta rankkaa vuotta jotka saivat monella tapaa paljon pahaa aikaan. Jos haluaa tutustua johonkin tiettyyn ihmiseen niin stalkkaamalla ja muutenkin rikkomalla se ei ei todellakaan ole koskaan mahdollista! Riittää että kuulee yhdenkin koirana haukkuvan niin stressitaso alkaa välittömästi nousta. Jos haukkumisen kuulee illalla niin se vaikuttaa nukkumiseen, koska ahdistus ei lopu nopeasti vaan se kestää pidemmän aikaa! Vuosien stress on tehnyt tehtävänsä koska kivut ovat vahvistuneet. Sielua ja ruumista on rääkätty liian kauan. Eilenkin illalla!

8

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo vuosia odottamaani hiljaisuutta ei ole vieläkään. En ymmärrä mitä pahaa olen tehnyt, kun tuntuu että minua jatkuvasti rangaistaan jostan sellaisesta mitä en ole tehnyt. Olen vain ollut oma itseni aina.

• Anonyymi

Iltaisin toivon että jospa seuraavana päivänä se kaikki ns. kertominen olisi vihdoinkin loppunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaisin toivon että jospa seuraavana päivänä se kaikki ns. kertominen olisi vihdoinkin loppunut!

Olen hyvin väsynyt kuulemaan ja näkemään sitä kaikkea mihin minut on ikäänkuin pakotettu!!

• Anonyymi

Ymmärrän, että kärsit ja teen kyllä kaikkeni, että pääsisit jo rauhaan. Kun vaan titäisi, mitä pitäisi tehdä. Uskon, että tämä pikkuhiljaa loppuu. Itsekin olen tähän jo aikamoisen kyllästynyt. Olet hyvä tyyppi ja ansaitset jo hyvää.

• Anonyymi

Toivottavasti tarkoitat mitä sanot.

• Anonyymi

Näätkö unia paljon?
      Minä nään

• Anonyymi

Unista puheenollen, minä menen nyt nukkumaan. Hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3204
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2809
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1252
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1242
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe