Kiitollisuus ei ole seurausta onnelisuudesta, vaan onnellisuus on seurausta kiitollisuudesta.
Kiitollisuus
24
460
Vastaukset
- Anonyymi
Onnellisuus on osallisuutta, kiitollisuus, on sen tunnustamista. Eli, haluisitko itse perustella paremmin? Osallisuudella tarkoitan tunnustamisen kokemuksellisuutta perustarpeineen, mutta tässä twisti, se riittää myös, että on itselleen niistä tietoinen, ja kokemuksellisesti vastaanottavainen edellytyksenä siis, mutta jaettuna aina suurempaa. Onko halua kommentoida.
- Anonyymi
Välinpitämättömyys ja vainolaisuus kulkeee käsikädessä yhdessä kaiken valheen voimin
https://www.tv7.fi/arkki/sinua-varten/seitseman-siunausta-ilmestyskirjassa_p93961/
Valvokaa. - Anonyymi
Hyvä tahto on tarkoitettu kaikille. Jokainen joutuu omissa kengissään kulkemaan elämäänsä. Ehkä parempi olisi toivoa ymmärrystä, joka ylittää, alittaa, tai jättää omamme, ja seurata sydäntä, joka kertoo, mikä tuntuu resonoivan oikein.
- Anonyymi
Joskus osasin elää kiitollisuudessa ja se oli parasta aikaa se. Mihinkä se sitten katosi? Taisi olla vaan vaihe, mutta hyvä sellainen.
- Anonyymi
Koen, että ei se kiitollisuus ole suoraan riippuvaista myöskään olosuhteisiin, missä sitä koetaan. Sen voi löytää sieltäkin, missä viimeksi voisi kuvitella löytävänsä mitään. Toisaalta olla onneton ja kiittämätön sen keskellä, mistä kaikki olettaisivat että olisi kiitollinen. Menetykset usein aktivoivat sen, mitä pitänyt itsestään selvyytenä. Joskus sitä vaan tajuaa, kun on syytäkin. Mielestäni aina, niin kauan, kuin on elämää.
- Anonyymi
Anteeksi mutta kuten asiaton voi ihminen olla? Kerro ihan suoraan mihin tekstisi liittyy, jotta et absurdisti vie ääntä keneltäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta kuten asiaton voi ihminen olla? Kerro ihan suoraan mihin tekstisi liittyy, jotta et absurdisti vie ääntä keneltäkään
Elämään ja kokemukseen. Ja sen väliltä. Minä en ole absurdisti, vaan se on tulkintasi minusta. En ole viemässä kenenkään ääntä, vaan jakamassa omaanikin. En koe olevani asiaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämään ja kokemukseen. Ja sen väliltä. Minä en ole absurdisti, vaan se on tulkintasi minusta. En ole viemässä kenenkään ääntä, vaan jakamassa omaanikin. En koe olevani asiaton.
Kyllä olet
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että haaveet ja toiveet käsitetään epäkiitollisuudeksi mikä taasen ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Nyt olet väärässä. Et tiedä mitä onnellisuus tai kiitollisuus on.
- Anonyymi
Ihmisen keho voi olla niin väsynyt, ettei ihmistä ole olemassa. Oletko tietoinen tällaisesta? Odotatko sellaisessa tilanteessa jotain? Näetkö ihmisen täysin väärin
- Anonyymi
Ihmisen keho voi olla monenlaisissa tilanteissa, mutta ihmisen keho on eri asia, kuin itse ihminen. Ihmisellä itsellään on väliä, ei suorituksella, olotilalla, tai muulla.
- Anonyymi
No ei kyllä todellakaan ole. Kun olen itse sellaisen keholliseen väsymyksen kokenut, joka vie mahdollisuuden olla olemassa ihmisenä. Että onnea vaan toimintaanne.
- Anonyymi
Ihmisen keho on sielun ilmenemisen mahdollistaja. Keho aina ensin. Olen itse niin väsynyt etten ole olemassa ihmisenä. Silloin ihminen ob todella suojaton.
- Anonyymi
Mitä pitäisi ajatella siitä että sua väsytetään kuoliaaksi? Ettei sun haluta olevan sinä, elossa, toimintakykyinen
- Anonyymi
Tietenkin olosuhteilla on vaikutusta onnellisuuteen ja myös kiitollisuuteen. täysin turhanpäiväistä ja myös ylenkatseista löpinää väittää etteikö ympäristö ja etenkin ilmapiiri vaikuttaisi onnellisuuteen. Kiitollinen on siitä mitä on, ei siitä mitä oli.
- Anonyymi
Ei ilmapiiri tai ympäristö vaikuta onnellisuuteen! Vaan se onko sulla voima, oletko toimija.
- Anonyymi
En ole koskaan ollut yhtä pelattavassa tilanteessa, jossa ihmiset puhuvat leikistä. Vaikka jollain hnisellö ei ole voimaa, ei mahdollisuuttakaan olla oma itsensä, ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ilmapiiri tai ympäristö vaikuta onnellisuuteen! Vaan se onko sulla voima, oletko toimija.
Niin, kuinka sen voiman ottaa, jos yritetään vakuuttaa, että kyse on johdatuksesta sattuman sijaan? En tosin usko johdatukseen, joten onnellisia sattumia - kyllä kiitos, muttei enää yhtäkään "tämä on kohtalon johdatusta" tarinaa.
Toimija tekee valintoja, mutta mitä siinä tilanteessa, jos valinnat yritetään torpata kerta toisensa jälkeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuinka sen voiman ottaa, jos yritetään vakuuttaa, että kyse on johdatuksesta sattuman sijaan? En tosin usko johdatukseen, joten onnellisia sattumia - kyllä kiitos, muttei enää yhtäkään "tämä on kohtalon johdatusta" tarinaa.
Toimija tekee valintoja, mutta mitä siinä tilanteessa, jos valinnat yritetään torpata kerta toisensa jälkeen?Hei mua ei kiinnosta sun lässytys kun mua ei ole edes olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei mua ei kiinnosta sun lässytys kun mua ei ole edes olemassa
Väittäisin sinun olevan olemassa jo sillä perusteella, että kirjoitat ja olet näkyvä tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väittäisin sinun olevan olemassa jo sillä perusteella, että kirjoitat ja olet näkyvä tällä palstalla.
Voi hyvä tota typeryyttä
- Anonyymi
Viisaasti ajateltu. Tosin onni voi olla hyvin pieniä asioita. Esim, että selviää vaikeasta tilanteesta, saa mennä kylläisenä nukkumaan yms. Silloin sitä voi myös seurata aito kiitollisuus. Voi hyvin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579