Kukahan maailman omistaja pysäköi ison mersunsa hallin seinustalle niin että osa autosta on Opintiellä. Ei edes ole tarkoitettu pysäköimiseen.
Lastikka-hallii
Anonyymi-ap
3
826
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli mun Mersu. Kaikki velkaset ropposet ajellaan niihin karsinoihin ja muut sitten missä paras paikka on.
- Anonyymi
Kyllä mä tiesin että se sun on. Kunhan kyselin. Koitas vielä siihen parempaan paikkan peruuttaa.
- Anonyymi
Kyllä nuo hallin käyttäjät on rapa kunnossa. Aivan oven eteen pysäköitävä. Palokunnan tikasauton kuvat ei tarkoita sitä että maailman omistajat voi pysäköidä kyltin kohdalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831688- 431329
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891031Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202966Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71958- 53892
- 61875
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20860- 34814
- 37789