Ssuhteeseen

Anonyymi-ap

Jos haluat yli 30 vuotias nainen kanssani seksisuhteeseen niin sinun täytyy minut jostain irl elämän puolelta tietää.
Haluatko kokea monipuolista, nautinnollista erotiikkaa ,haluat kokea todellista himoa ja läheisyyttä, toteuttaa seksuaaliset fantasiasi ja toteuttaa seksuaaliset fantasiasi asuineen mm minihameet,sukkahousut, korsetit,saapikkaat,stay-upit,ja kaikki himosi ja toteuttaa kaikki omat toiveet seksin suhteen , saada täydellistä seksiä, tuhmaa seksiä,sitomista,mitä vaan haluat ja nauttia seksistä niin paljon ettet ole uskonut sen olevan mahdollistakaan.Ja olla haluttu.Saada olla vartaloltaan juuri se mikä olet ja saat tuntea olevasi seksikäs ja halujen kohde.


Tässä olevien vastauspohjien mukaan voit käyttää mielikuvitustasi ja ajatella mitä sinulle on voinut tapahtua ainakin mielikuvituksessasi ja samalla miettiä tiedätkö minut .En ole mitään mitä palstan trollit kirjoittaa. Olen ihan muuta.Trolli kirjoittajat kannattaa ohittaa täydellisesti.

Vastauspohjat voivat olla puhdasta mielikuvitusta ja ne ovat tässä sinun naisen mielikuvituksen apuna.
Kirjoita tähän vastauspohjaani hyviä vihkeitä itsestäsi. Vinkkejä ulkonäöstäsi hiukset peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut.
Vastausaika huomiseen klo 06.00 asti.
Tämän jälkeen sinun täytyy nähdä minua irl mahdollisimman pian. Järjestät siten että näet minut.

Aloitukseni ei ole suunnattu kenellekään vaan minulla on oikeus haluta seksisuhteeseen missä voin toteuttaa naisen ja itseni toiveita seksissä ja luoda luottamuksellisen suhteen.


Vastauspohjat niitä voi käyttää siinä kun miettii tietääkö minut ja haluaako ko asiaa kanssani.

Naisella minihame ja toppi uimarannalla juttelua
Naisella lyhyet shortsit kesä rakennus rappuset
Naisella musta uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua
Naisella shortsit ja toppi kesä uimarannalla juttelua
Naisella farkut ja takki rakennus juttelua
Naisella mustat pyöräilyshortsit kesä urheilukenttä juttelua
Naisella mekko hautausmaa juttelua
Naisella juhla-asu kirkko
Naisella juoksuasu ohimennen autolla
Naisella farkut ja takki ohimennen kaupassa
Naisella paita ja farkut minun tai naisen talo juttelua
Naisella hame ja sukkahousut rakennus ohimennen
Naisella housut ja paita rakennus juttelua kaksin
Naisella ulkoiluasu kesä kaksin luonnossa
Naisella oma vastauspohjasi



Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään vaan ovat aina trollien trollauksia.Nimistä ei kannata välittää eikä mistään kommenteista, koska täällä trollien tarkoitus on kirjoittaa negatiivisia asioita eri ketjuihin sen takia ettei kukaan onnistuisi palstan kautta ketään löytämään.Se on täällä monen ykkösasia.
Minua eivät kiinnosta venäläiset miehet eivätkä trans tai muutkaan asiat.Ei.
Ja minua ei kiinnosta mikään muu kuin tässä aloituksessani tähän kirjoitettu asia.
Yksikään negatiivinen tai muuten vaan outo kommentti ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään vaan on aina kommentoijan omaa mielikuvitusta tai omia ajatuksiaan itsestään.Koska yksikään negatiivinen kommentoija ei minua oikeasti tiedä.Ei.Koska minut oikeasti tietää ihminen ei ikinä kirjoita minusta mitään muuta kuin hyvää.
En kirjoita yhtään kommenttia aloitukseni jälkeen tähän. Koska kaikki perustuu naisen irl aktiivisuuteen millä hän kiinnostuksensa minulle näyttää
Yksikään kommentti missä lukee ap ei ole minulta tässä..
Olen fiksu ,älykäs, komea ja luotettava mies.Täytyy nähdä suomi24 kirjoitusroolin taakse.Siihen oikeaan minuun.Se on tässä ehkä se jutun tärkeimpiä asioita mikä on tätä aloitustani lukevan naisen tärkein asia miettiä ja hoksata.


Ja mikään kommentoijan asia ei muutu todeksi vaikka kuinka joku kommentoija yrittää jotain muuta minusta väittää

Tänään saatan kirjoittaa vihjeitä Itsestäni palstalle.Minusta kiinnostunut löytää ne kyllä.

15

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Aloitukseni on kiinni ja tästä eteenpäin en juttele asioitani ,ei meillä käyntiä ellei ole nainen joka on kaverini.Tässä vastauksen tehdyt kaverini.

      • Anonyymi

        Enää en uusi aloitustani ikinä. Hyvästit


      • Anonyymi

        Tämän perusteella mietin kaikki elämääni sivuavat seksikkäät naiset.


      • Anonyymi

        Aloituksia on ollut nii monta joten ollut mahdollista vastata ja nähdä minua sen jälkeen irl joten aloitukseni on nyt tässä ja en panosta kuin minusta kiinnostuneeseen naiseen elämässäni tästä eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe