Tiesitkö nainen

Anonyymi-ap

Että sinusta on pohdittu asioita paljon?

96

2445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti, tuskin hyviä asioita.

      • Anonyymi

        They never come with peace


    • Anonyymi

      En tiennyt.

    • Anonyymi

      Ei voi tietää, mitä ei tiedä. Ehkä kukaan ei kerro, koska narsistin hovissa on lämmintä ja mukavaa. Ja tai Ei edes kiinnostele mitä jokukin on jostain mieltä. Jopa joidenkin, tai kaikkien mielipide ja höpöilyt selkientakana on niinku persseenreik, kaikilla on semmonen, jonkulainen ja ei ollenkaan tee mieli katella, saati kuunnella niitä. Eniten imartelis kyl kun oikein paljon puhuttais ja pohdittais, että elää elämäänsä ja muiden elämää on sen seuraaminen ja yhdessä sönkötys ja pähkäily - ompaha sit mielipiteet senkin elämästä. Jesh!

      • Anonyymi

        Parempi ku ei puhu mitään, niin ne voi sitten puhua siitä ku ei se puhu mitään


    • Anonyymi

      Sinäkö minusta? Vai muut selän takana?

      • Anonyymi

        Niin sinäkö vai muut selän takana?


    • Anonyymi

      Haista paska, sinä olet kaiken pahan saanut aikaiseksi, valehtelemalla, mustamaalaamalla, selkäänpuukottamalla, kertonut valheita ympäriinsä jopa lapsia olet käyttänyt hyväksesi sun rikostoimissasi. Vielä sulle koittaa huonot ajat, stalkkeri.

      • Anonyymi

        Minulle riittää että pysytte sukusi ja porukkasi kanssa erossa perheestäni. Ette vie mitään, ette suunnittele mitään sairaita juttuja ja muuta tyhmää. Teidän jutut on jo tiedossa, ja syyt niihin. Niin kuin sanoin niin kauan pyritte vahingoittamaan perhettäni ja tekemään sitä teidän vastenmielistä puuhaa, olen teille bicth. Ja varsinainen olenkin, saatte maahan nopeasti mutta aina nousen. Saatte hakattua helposti ja aina nousen, ja eniten kärsitte te. Elä esitä tyhmää, tai tyhmempää. Se on jo kaikkien tiedossa. Olet vaan itse eristyksissä ettet ymmärrä maailman menoa. Aikanaan hänkin teidän suvulle hyvää tekee, sitä ihmettä ootte rukoillut, mutta ei teidän tyylillä. Ikävä että teidän suvun valitut ette ole te. Luin niitä vanhoja kirjeitä USA:sta ja olen kuullut kaiken. Ensin kuoli Kaarina, sitten manipuloitte sen pojan ja seuraavaksi olin minä, ja jonohan jatkuu. Teillä on kuulemma semmoisia taipumuksia, vanhoja perinnön jakoja ja muuta kun tutkailtiin, aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittää että pysytte sukusi ja porukkasi kanssa erossa perheestäni. Ette vie mitään, ette suunnittele mitään sairaita juttuja ja muuta tyhmää. Teidän jutut on jo tiedossa, ja syyt niihin. Niin kuin sanoin niin kauan pyritte vahingoittamaan perhettäni ja tekemään sitä teidän vastenmielistä puuhaa, olen teille bicth. Ja varsinainen olenkin, saatte maahan nopeasti mutta aina nousen. Saatte hakattua helposti ja aina nousen, ja eniten kärsitte te. Elä esitä tyhmää, tai tyhmempää. Se on jo kaikkien tiedossa. Olet vaan itse eristyksissä ettet ymmärrä maailman menoa. Aikanaan hänkin teidän suvulle hyvää tekee, sitä ihmettä ootte rukoillut, mutta ei teidän tyylillä. Ikävä että teidän suvun valitut ette ole te. Luin niitä vanhoja kirjeitä USA:sta ja olen kuullut kaiken. Ensin kuoli Kaarina, sitten manipuloitte sen pojan ja seuraavaksi olin minä, ja jonohan jatkuu. Teillä on kuulemma semmoisia taipumuksia, vanhoja perinnön jakoja ja muuta kun tutkailtiin, aikoinaan.

        Tuulalle kova pala mitä katkeruuksissaan kostaa, isänsä jälessä. Sinun S kannattaisi tutkailla sitä isäsi sukua, vaeltanut kauan, halusi jättää sinulle viestin: " ole se joksi sinut kasvatettiin, jätä jo nuoruuden diivat ja hölmöydet pois, on seurannut poikaasi ja pojan poikaansa, sanoo että kokki siitä tulee, ja toivon mukaan etsii perheen ja ystävät hyvien ihmisten joukosta. Hyvä poika, huonot ajat." Tuulalle on äkäinen voisi kuunnella häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulalle kova pala mitä katkeruuksissaan kostaa, isänsä jälessä. Sinun S kannattaisi tutkailla sitä isäsi sukua, vaeltanut kauan, halusi jättää sinulle viestin: " ole se joksi sinut kasvatettiin, jätä jo nuoruuden diivat ja hölmöydet pois, on seurannut poikaasi ja pojan poikaansa, sanoo että kokki siitä tulee, ja toivon mukaan etsii perheen ja ystävät hyvien ihmisten joukosta. Hyvä poika, huonot ajat." Tuulalle on äkäinen voisi kuunnella häntä.

        Viittaa puheillaan sotaveteraanien hoitoon ja hyviin tapoihin, varsinkin siihen aikaan. On totta että Sussu ja Mikael kasvoi hetken yhdessä mutta niiden ongelmat eivät ole toisiinsa vaikuttavia. Molemmat hyviä ja pahoja, itse täytyy valita puolensa. Pitkää ikää jos oikein toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaa puheillaan sotaveteraanien hoitoon ja hyviin tapoihin, varsinkin siihen aikaan. On totta että Sussu ja Mikael kasvoi hetken yhdessä mutta niiden ongelmat eivät ole toisiinsa vaikuttavia. Molemmat hyviä ja pahoja, itse täytyy valita puolensa. Pitkää ikää jos oikein toimii.

        Sussu isäsi suvusta löytyy jokin yllätys josta poikasi hyötyy. Pysykää Ruotsissa, ja matkusta kesällä jonnekin joka liittyy sukuusi. Tiedät niistä jo. Joku henkilö ja joku perintö, mutta henkilöstä on eniten hyötyä. Liittyy tulevaan puolisoosi, tai on joku josta isäsi toivoi sinulle puolisoa, ja on tehnyt töitä sen eteen. Silloin oli semmoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sussu isäsi suvusta löytyy jokin yllätys josta poikasi hyötyy. Pysykää Ruotsissa, ja matkusta kesällä jonnekin joka liittyy sukuusi. Tiedät niistä jo. Joku henkilö ja joku perintö, mutta henkilöstä on eniten hyötyä. Liittyy tulevaan puolisoosi, tai on joku josta isäsi toivoi sinulle puolisoa, ja on tehnyt töitä sen eteen. Silloin oli semmoista.

        Hän jatkaa ja rauhoittuu, se henkilö on hyvin tärkeä, ja olisi tärkeää teidän elämän kannalta. Ei kerro minulle sen enempää, mutta mielikuvissa näen asiaan liittyvän vanhan liinapäinen mummon potkurilla, puuttuu hampaita edestä, vanhoilta ajoilta. Hymyilee ja on lämpimät posket, kuin jostain kiiltokuvasta. Ilmeisesti jonkun vanhan ajan malliyksilö, ansioitunut omalla tiellään. Iloinen vanhuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän jatkaa ja rauhoittuu, se henkilö on hyvin tärkeä, ja olisi tärkeää teidän elämän kannalta. Ei kerro minulle sen enempää, mutta mielikuvissa näen asiaan liittyvän vanhan liinapäinen mummon potkurilla, puuttuu hampaita edestä, vanhoilta ajoilta. Hymyilee ja on lämpimät posket, kuin jostain kiiltokuvasta. Ilmeisesti jonkun vanhan ajan malliyksilö, ansioitunut omalla tiellään. Iloinen vanhuus.

        Kehoittaa teitä sinua S ja poikaasi siirtymään enemmän isäsi suvun puoleen, joku henkilö auttaa teitä. Näen edessä harmoniaa ja rauhan tietä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulalle kova pala mitä katkeruuksissaan kostaa, isänsä jälessä. Sinun S kannattaisi tutkailla sitä isäsi sukua, vaeltanut kauan, halusi jättää sinulle viestin: " ole se joksi sinut kasvatettiin, jätä jo nuoruuden diivat ja hölmöydet pois, on seurannut poikaasi ja pojan poikaansa, sanoo että kokki siitä tulee, ja toivon mukaan etsii perheen ja ystävät hyvien ihmisten joukosta. Hyvä poika, huonot ajat." Tuulalle on äkäinen voisi kuunnella häntä.

        Voitko mies kertoa jotain tämän hengästyttävän tarinan alkujuurista, oli ilmeisesti niinikää yli viidentoista vuoden takaa?


    • Anonyymi

      Pohtikaa mitä huvittaa. Minä siirryn muualle.

      • Anonyymi

        Minä tuun kans, vaikutat kivalta naapurilta


    • Anonyymi

      En omi, sivusta kommentoin.

      Tuttua huttua. Minusta on aina puhuttu paljon, ja minun elämääni on spekuloitu paljon, ketä kiinnostaa? 😆 No ei minua ainakaan. En välitä enkä ole koskaan välittänyt pätkän vertaa.

      Joten ihmiset, jos teistä puhutaan, ja teidän elämää spekuloidaan, älkää antako sille/heille resurssejanne käyttöön piirun vertaa. Ihan sama, mitä juoruavat ja -ukot spekuloi.

      Tiedän, että se vaatii turvaselustan, se vaatii henkistä vahvuutta, mutta se kasvaa kokemuksien myötä. Silloin kun ihminen ei puhu KENELKEKÄÄN omista asioista, kukaan ei tiedä mistään mitään, joten kaikki huhu ja jutut on pelkkää mielikuvituksen tuotetta ha spekulaatioita. Ja silloin kuin ihmisellä ei ole mitään salattavaa sillä ei ole mitään merkitystä.

      Eläkää omaa elämäänne ja thats it. Juoruakat - ja ukot ovat itse säälittävässä henkisesti tilassa, se on ainut fakta.

      Minulla henk.koht. on aina ollut vahva selusta. Ihmiset, jotka minua tuntevat, arvostavat ja luottavat. Se riittää. Se mitä joku kadun kulmassa kävelevä henkisesti köyhä juoruaa ja spekuloinnit, sillä ei ole mitään merkitystä ja se ei ansaitse edes sääliä saatika ymmärrystä.

      • Anonyymi

        Juuri näin👍


      • Anonyymi

        Jaa että et ole koskaan välittänyt pätkän vertaa mitä sinusta puhutaan? Uskokoon ken tahtoo. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että et ole koskaan välittänyt pätkän vertaa mitä sinusta puhutaan? Uskokoon ken tahtoo. 😂

        Tämä on kylläkin trollaava mies, eikä minään tuttusi että jos haluut puhua paskaa, niin keksi edes parempaa sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että et ole koskaan välittänyt pätkän vertaa mitä sinusta puhutaan? Uskokoon ken tahtoo. 😂

        17:32 En ole välittänyt enkä tule koskaan välittämäänkään. Miksi? Ihmiset jotka juoruavat eivät ole minkäänarvoisia. Kun on ihmisiä jotka oikeasti tuntevat, ja heistä jokainen aidosti kunnioittaa minua, ja minää heitä niin miksi helvattu välittäisin joistain jälkeenjääneistä persoonillishäiriöisistä juoruilijoista jotka muuhun ei kykene? En miksikään.

        Kotoa saatu perinnöksi terveellisesti vahva itsekunnioitis ja itsetunto,vaan saanut rakastaa ja on rakastettu, niin arvaa kiinnostaako päihteidenköyttäjien, jälkeen jääneiden bullshit jutut? No ei sitten pätkän vertaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Siitä vaan.Mihinkä tulokseen on tultu?

    • Anonyymi

      Älä pohdi väärien ihmisten kuullen. Sillä on seurauksensa.

      • Anonyymi

        Näköjään


      • Anonyymi

        Ketä tarkoitat?


      • Anonyymi

        samaa mieltä😆


    • Anonyymi

      Toivottavasti kääntynyt jo hyvään 🥰 alkuun oli kunnes muuttuivat ja taas tuntuu hyvältä ilma sisällä ja ulkona.

      • Anonyymi

        Miksi mies vastailet muka eri naisina tähän ”hemaisevaan herutukseesi”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies vastailet muka eri naisina tähän ”hemaisevaan herutukseesi”?

        Koska naiset ei tunne mitäään äää


    • Anonyymi

      Tiedätkö jotain sitten

      • Anonyymi

        Yritätkö mustamaalata jotain ihmistä jota tunnet niin vähän että joudut pumppaamaan oletettuja tietoja jonkun yleisjoikaavan äijän provoista? Ei mee hyvin sullakaan sitten. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö mustamaalata jotain ihmistä jota tunnet niin vähän että joudut pumppaamaan oletettuja tietoja jonkun yleisjoikaavan äijän provoista? Ei mee hyvin sullakaan sitten. Sivusta

        No mutta yhtä vedenpitävään vois kaiken tarinoinnin ajatella perustuvan


    • Anonyymi

      Seiska elämää teillä, juoruja. Hehkeetä.

      • Anonyymi

        Kääk- hän osti lonkeron


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääk- hän osti lonkeron

        Ja suihkugeeliä, merkki vieraista


    • Anonyymi

      Vai niin kerronko vai enkö kerro

    • Anonyymi

      Kyllä ne sinun pohdinnat Juha näkyy täällä palstalla. Selkeästi aivan kokoajan pohdit

      • Anonyymi

        Onko Juha vanha gubbe?


      • Anonyymi

        Ei ole juha.sinulla taitaa viirata päässä.


      • Anonyymi

        Selvitetään IP.osoite,taidat olla kusessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitetään IP.osoite,taidat olla kusessa

        Onko tämä miehen ikiaikoja trollaama nimi eli ns j-trollailu nyt niin tunnistettavan vietkan pääs, että kynnykset paukkuu?


    • Anonyymi

      On sulla aapee tylsä elämä 😀

      • Anonyymi

        Tyhjää täynnä


      • Anonyymi

        Voi,voi kaikki hauska on pään sisällä.Vielä ei tekoäly yletä sinne.Ei pahalla oot rakas😍


    • Anonyymi

      No hyvä että sinullakin on jotain tekemistä💩

      • Anonyymi

        Tämä on helppoa.Oon koukussa.


    • Anonyymi

      Tämä palsta on sekopäitä täynnä...

      • Anonyymi

        Niitä on aika vähän, sekainen äänekäs pieni vähemmistö kuten.. kommunistit? Ei


      • Anonyymi

        Te kaksk, ei muita! Ap ja ep!


    • Anonyymi

      Meitä on niin monia... Toiset tykkää toiset trollaa... Oman itsetunnon kannalta on tärkeää, että et välitä sivuhuudoista vaan katsot elämääsi mitä todella siitä haluat

    • Anonyymi

      Minua ei kiinnosta lesbon mielipiteet. Käytkö taas kostamassa yöllä?

      • Anonyymi

        Koetko mies, että tämä provosi on tosi moist?


    • Anonyymi

      Eristäytyminen on vaarallista.

      Niistä ihmisistä joista ei tiedetä mitään, juorutaan eniten.

      Kannattaa avautua omista vastenmielisistä yksityisasioistaan kaikille, niin saa olla rauhassa. Kannattaa oikein kiduttaa lähimmäisiään juoruilemalla omista vaikeuksistaan, silloin saa varmasti parhsmaiten olla omissa oloissaan. Erityisesti akuutin rahantarpeen mainitseminen tai omista sukulaisista jauhaminen saa ihmiset kaikkoamaam kauemmaksi hyvin nopeasti.

      Ilmoille vaan jokainen alapäätulehdus ja rahahuolet ja suvun kakaroiden koulunkäyntivaikeudet👍

      • Anonyymi

        Hyvä vinkki, täytyy kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vinkki, täytyy kokeilla.

        Teeppä se. Mitä helvettiä sillä on edes väliä, kun samat vaikeudet jokaisella kuitenkin.

        Muista sitten myös silmät pyöreinä ja suu kuolassa, silleen kevyesti avoinna, keho eteenpäin työntyneenä kuunnella mitä vastapuolella on sanottavaa, niin kappas vaan oletkin kohta paikkakunnan suosituin ihminen😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teeppä se. Mitä helvettiä sillä on edes väliä, kun samat vaikeudet jokaisella kuitenkin.

        Muista sitten myös silmät pyöreinä ja suu kuolassa, silleen kevyesti avoinna, keho eteenpäin työntyneenä kuunnella mitä vastapuolella on sanottavaa, niin kappas vaan oletkin kohta paikkakunnan suosituin ihminen😆

        Näin se menee. I like you. 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teeppä se. Mitä helvettiä sillä on edes väliä, kun samat vaikeudet jokaisella kuitenkin.

        Muista sitten myös silmät pyöreinä ja suu kuolassa, silleen kevyesti avoinna, keho eteenpäin työntyneenä kuunnella mitä vastapuolella on sanottavaa, niin kappas vaan oletkin kohta paikkakunnan suosituin ihminen😆

        Ketään ei kiinnosta ihminen joka oksentaa koko elämänsä muille. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mummon peräpukamat, vaarin alkoholiongelmat, siskon miehen tinnitys jne.


      • Anonyymi

        Päinvastoin, ensin annat ymmärtää, että on tulossa jotain tosi henkilökohtaista ja puhutkin sitten vaan koirista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta ihminen joka oksentaa koko elämänsä muille. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mummon peräpukamat, vaarin alkoholiongelmat, siskon miehen tinnitys jne.

        Ai kauheeta...Kermakaikkiaan..Mitä täällä taas tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. I like you. 🤩

        😘👌

        Hyvää jatkoa sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, ensin annat ymmärtää, että on tulossa jotain tosi henkilökohtaista ja puhutkin sitten vaan koirista

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Totta.Erakot kiehtoo ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Kyllä ja kaivat käsinuket käsilaukusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja kaivat käsinuket käsilaukusta

        Kuka on pörröisin, kuka


    • Anonyymi

      Jaa kuka? Kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään?

      • Anonyymi

        Ooks mielestäs semmosen simulaation rakentanut? En ole täällä havainnut


    • Anonyymi

      No varmasti auttaisi jos vakka kerrot missä päin tämä nainen asuu. 😅 ja yleensähän ihmiset joilla itsellä kurjaa pohtii.

    • Anonyymi

      Pakkomielteisyys kalvaa sisältä, varmaan kiva tunne

      • Anonyymi

        Lähinnä tuska siitä etten halua hyväksyä sitä mitä sanoit. Enkä uskalla tehdä siirtoa sen vuoksi muiden asioiden suhteen.


    • Anonyymi

      No voi kyr.änsyylä mitä nyt tällä kertaa

    • Anonyymi

      Olisin tavallaan ihan otettu jos joku pohtisi minua jossain. Taitaa vaan totuus olla ettei ketään kiinnosta. Elämä on joskus tällaista.

      • Anonyymi

        Elvistele sit ny siin


    • Anonyymi

      Mulla on vahva usko, että joku ajattelee mua. Onko, se sitten tyhmää vai ei, niin jätän asian pohtimisen muille, teille. Ei vi.ttu...

      • Anonyymi

        Koska...Olen nainen. Voitteko kuvitella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska...Olen nainen. Voitteko kuvitella...

        Et ole ja emme voi kuvitella- kuvittelemisen aikakausi on ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ja emme voi kuvitella- kuvittelemisen aikakausi on ohi

        Ja peskää sekä kammatkaa lettinne


    • Anonyymi

      Menen nukkumaan. Sain kolme vahvaa syvää orgasmia. Pillussa tykyttää vieläkin. Haukotuttaa.
      Elämä on ihanaa.

    • Anonyymi

      Nukun puoleenpäivään ainakin.
      Ihana olo.

      • Anonyymi

        Se on kaunista kun nainen osaa ottaa rennosti, kenellä on kylmä pää kenellä ei kun miettii asiaa uudessa valossa


      • Anonyymi

        Love this, omg omg ❤️


    • Anonyymi

      Enpä tiennyt.
      No, minkälaisia kehäpäätelmiä noussut aiheesta?

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta sun mielipiteet paska.

    • Anonyymi

      Mutta tiesitkö, että en arvosta korkealle ihmisiä, jotka vatvoo ihmisiä tai ainakaan yhtä ihmistä ,tai ainakaan negatiivisesti.

      Tottakai ihastusta haluaisi pohtia, mutta ei negatiivisesti ❣️

      • Anonyymi

        Ja hyvä niin. Miksi tarvisikaan ihastusta pohtia negatiivisesti??
        Antaa hevosen surra kun sillä on isompi pää.

        Kukaan muu ei tiedä toisen ihmisen asioita niin hyvin kuin ihminen itse. Kaikki muu on vaan puheen sorinaa ja pölyäviä heiniä.

        Ja jos nyt penkomalla halutaan penkoa niin kyllä niitä luurankoja löytyy yhden sun toisen kaapista.
        Toiset vaan vetää roolinsa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hyvä niin. Miksi tarvisikaan ihastusta pohtia negatiivisesti??
        Antaa hevosen surra kun sillä on isompi pää.

        Kukaan muu ei tiedä toisen ihmisen asioita niin hyvin kuin ihminen itse. Kaikki muu on vaan puheen sorinaa ja pölyäviä heiniä.

        Ja jos nyt penkomalla halutaan penkoa niin kyllä niitä luurankoja löytyy yhden sun toisen kaapista.
        Toiset vaan vetää roolinsa paremmin.

        Ei kun se on tosi myönteinen merkki kun täälölä pohtii👍🙄


    • Anonyymi

      No tiesitkö itse sitä mikä pohjimmiltasi olet? Olet päättänyt ryhtyä rikolliseksi, No se on sun tulevaisuus ja sillä ei pitkälle pötkitä.

      • Anonyymi

        Millä tavalla tämä aloituksen kirjoittanut mies on päättänyt ryhtyä rikolliseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tämä aloituksen kirjoittanut mies on päättänyt ryhtyä rikolliseksi?

        Vai onko tää joku kimpassa kummitellaan harha?


    • Anonyymi

      Niin... Pohdin vain asioita yksin en koskaan toisten puolesta, Koskaan ei kannata miettiä voimavarojaan turhuuteen vaan siihen tavoitteesi mitä todella haluat.
      Tällä hetkellä on vain yksi tavoite ja sen kohde ei ole kuin Sinä Rakkaani

    • Anonyymi

      Edelliseen ota jotenkin yhteyttä... Pyydän

      • Anonyymi

        Liian monta kertaa saanut nenilleni. Ei uskalla enää.


    • Anonyymi

      Hahhahh ei Seiskassa näin hauskoja juttuja ole ,kuin mitä täällä. Tää voittaa jopa Kaunarit. 😁😁😁🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe