Ikävä

lokakuu...

Onko tää nyt ohi sitten?

32

3276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivorikas

Toivottavasti ei ole ohi vaikka annoit niin ymmärtää. Olen odottanut yhteydenottoasi sydän kippurassa.

• Dementianainen

Voitko kertoa?
      Pätkii....kuten Uunolla.

• biisistä

tuo ikävä lokakuu, että HÄN itsensä tunnistaisi..

• lupasin
        biisistä kirjoitti:

tuo ikävä lokakuu, että HÄN itsensä tunnistaisi..

etten enää vastaa mihinkään, enkä palaa tänne. Mutta tunsin, että minua kaipasit.

Siinä tuli vastaus siihen, että en pääse sinusta noin vain.

Haluaisin silti tämän olevan ohi. En näe tässä mitään ideaa enää. Olen pahoillani! ;( Jos vain olisi ollut joku keino... Mutta ei! -Oikeassa?- Ei kiduteta itseämme!!

• vaikka klypbosella

se on hyvää idead.

• kun halua pillu
        lupasin kirjoitti:

etten enää vastaa mihinkään, enkä palaa tänne. Mutta tunsin, että minua kaipasit.

Haluaisin silti tämän olevan ohi. En näe tässä mitään ideaa enää. Olen pahoillani! ;( Jos vain olisi ollut joku keino... Mutta ei! -Oikeassa?- Ei kiduteta itseämme!!

onko niin, olen sama mielta.

• Demantianainen

joten vinkkinne eivät auta- tuo runo oli kyl HYYYYYYYVÄÄÄÄÄÄ pelakuusta tulee vaan mieleen mummon suu kun se lipsutti kahvia lautasetla.

mummomummomummo onko sun nyt hyvä ollaollaolla? kaunista taivaskesää sulle- tullaan perässä kunhan eka elellään joskun melki pellossa :)

• ootko se sä?????
        lupasin kirjoitti:

oliko se lokakuu..ku en muista tarkkaa päivää, paikan muistan kyllä....
        voisko olla mahollista???
        ohi tää ei tuu ikinä oleen, täysin en unohda ikinä ketäänl, enkä ainakaa sua!!
        sano joku merkki mitä teit lokakuussa?? jotain "tosi typerää, erikoista??"
        ja sit ei mitään tapahtunu..vai...??
        minä täällä..

• alkup.
        lupasin kirjoitti:

Et taida sinäkään olla hän...

• lokakuu
        ootko se sä????? kirjoitti:

oliko se lokakuu..ku en muista tarkkaa päivää, paikan muistan kyllä....
        voisko olla mahollista???
        ohi tää ei tuu ikinä oleen, täysin en unohda ikinä ketäänl, enkä ainakaa sua!!
        sano joku merkki mitä teit lokakuussa?? jotain "tosi typerää, erikoista??"
        ja sit ei mitään tapahtunu..vai...??
        minä täällä..

Minun lokakuussa tapahtui jotain sellaista jota ei olisi saanut tapahtua kummankaan meidän puolelta, mutta tapahtui kuitenkin ja en voi sua enää unohtaa..Se oli lokakuun viimeinen viikonloppu 2004.Ja kaipaan sinua salaa vieläkin..

• vielä ohi olla.

Nyt alkaa kesäkuu.Pihalla kukkii pelakuu.Sinä mun luoksein tuu.Raollaan mulla on jo suu.

• viellä perj03.06.05 kel 14.00

nut hain avioerokaavakkeita.he haluaisivat veillä valmistaa.kun toinen ei menee kaalinssa.020605 tamperelle.taidan poiketa inkalle jos soppii. on se ihaana soitaisit mulle ,kun olla tamperella.kivkuulla teidat äännene myös.nyt pakko lähteä,athi koulu tutustuumispäivä ei hän tule pettymys.on kivaa tietaa joku odottaa.hihihihi.muistahan soita.heipa.

• biisi

on.. Mutta taitaa olla liian monen vuoden takaa tämä mun muistoni tohon kappaleeseen. Voih, kun vois palata takas niihin aikoihin ja tehdä toisin...

• lapset kitisee

eikä aikuinen mies.kiire tuli hei taas.

• EI OLE IDARI!

Lokakuuhun on vielä muutama kuukaus, tavallaan se on ohi, tavallaan edessä

• joku vaan

olisin kans kovasti halunnu että olisin osannu tehdä jotain, mutta kun oli niin kovin epävarmaa, että en uskonu sun olevan oikeesti kiinnostunu.
      Vaikka toisaalta nautin siitäkin vähästä mitä meillä oli.
      Jos tää jää tähän jään aina miettimään mitä olis voinu olla.
      Nyt asioita on vähän hankala viedä eteenpäin..
      Nyt mä vasta tässä hetki sitten tiesin varmasti että sä oot kirjottanu tänne, ja että mä tunnen susta edes jotain..kirjotustyylin..
      Meillä vois olla ihanaa, mutta jos ei oo niin se on molemmilta pois..
      En nyt jaksais sotkea enää toisia tähän koska ne on aina pilannu kaiken, mutta ymmärrän että sua voi kiinnostaa muutki, koska kyllä muaki, mutta...
      kyllä sä tiedät että oot mun mielestä aivan erityisen ihana!!!
      Onko tää ohi?? Mitä sä nyt oikeesti haluat??

• yksi kaipaaja

Haluan ettei olisi vaikeaa viedä asiaa eteenpäin. Keksi hyvä syy ottaa yhteyttä vielä kerran. Syitähän keksii jos on mielikuvitusta. Siitä sitten vaivihkaa nuuskimaan onko asianomainen tämä henkilö joka tänne raapustaa ja sinua kaipailee. Minä ainakin kaipaan lokakuun miestäni vaikkei hän ollutkaan näemmä kiinnostunut.

• ...
        yksi kaipaaja kirjoitti:

Haluan ettei olisi vaikeaa viedä asiaa eteenpäin. Keksi hyvä syy ottaa yhteyttä vielä kerran. Syitähän keksii jos on mielikuvitusta. Siitä sitten vaivihkaa nuuskimaan onko asianomainen tämä henkilö joka tänne raapustaa ja sinua kaipailee. Minä ainakin kaipaan lokakuun miestäni vaikkei hän ollutkaan näemmä kiinnostunut.

Kuinka moni tunnistaa itsensä "lokakuun mieheksi"?

• hän
        ... kirjoitti:

Kuinka moni tunnistaa itsensä "lokakuun mieheksi"?

Lokauussa tapasivat monet ensi kertaa mutta toivottavasti tämä pitkä lokakuun mies tunnistaa itsensä.

• mitä irti sain

ensi vaikka nappi irti,yksitellee hup ohose on latialle. tälläistäkö meniii.voi kauheetta.

• paras
        mitä irti sain kirjoitti:

ensi vaikka nappi irti,yksitellee hup ohose on latialle. tälläistäkö meniii.voi kauheetta.

Vitsi tämä onkin hyvä juttu. Jos jotakuta kaipaa niin paiasta napit irti ja housut rikki. hehe.

• tämä

Vai tunnistit sä mun kirjoitustyylin?? Miten? Jos sä uskot siihen yhtä paljon kuin minäkin, niin kyllä me saadaan kaikki jatkumaan jollakin tavalla.Ja erityisen ihana olet itsekin.

• joku vaan
        tämä kirjoitti:

Vai tunnistit sä mun kirjoitustyylin?? Miten? Jos sä uskot siihen yhtä paljon kuin minäkin, niin kyllä me saadaan kaikki jatkumaan jollakin tavalla.Ja erityisen ihana olet itsekin.

jotenkin osaan kai tunnistaa tietyn tyyppiset ihmiset, tai sitte siinä oli jotain multa itseltäni opittua..tuttua..
        Mä uskon että mä oon löytäny sellasen josta kannattaa pitää kiinni!! Muutenki maailma tuntuu nyt niinku niin täydelliseltä, että ei vois enää paljon vaatia, muuta ku sut omaks.

• olethan
        joku vaan kirjoitti:

jotenkin osaan kai tunnistaa tietyn tyyppiset ihmiset, tai sitte siinä oli jotain multa itseltäni opittua..tuttua..
        Mä uskon että mä oon löytäny sellasen josta kannattaa pitää kiinni!! Muutenki maailma tuntuu nyt niinku niin täydelliseltä, että ei vois enää paljon vaatia, muuta ku sut omaks.

mies?

• joku vaan
        olethan kirjoitti:

mies?

näinhän täällä aina käy...

• miss lokakuu 2004

Sinä hylkäsit minut lokakuussa 2004, mutta ei se enää ole sattunut aikoihin kipeää, ei tunnu miltään. Minä päätin muuttaa ulkomaille vähäksi aikaa, mutta tulen syksyksi takaisin opiskelemaan Suomeen.

• lokakuussa erottiin...

Oli lokakuu 2004, kun lähdimme eri teille sinun toiveestasi. En sitä sure. Kaikki on muuttunut.

• että oletko

aloittaja nainen vai mies?

• BYROOKRATIA KANSSA TAAS
        että oletko kirjoitti:

KOSINTAA VAI, APUA MISTÄ ALOITAINSI. NEUVONUT TULI PÄÄKIPEÄÄÄÄ.

• alkup.
        että oletko kirjoitti:

olen nainen. Ja viesti on tarkoitettu miespuoliselle T:lle...

• hiiiiiiiiiiii
        alkup. kirjoitti:

olen nainen. Ja viesti on tarkoitettu miespuoliselle T:lle...

siinä hävis sinunkin "toivosi"

• ois jännäää
        hiiiiiiiiiiii kirjoitti:

siinä hävis sinunkin "toivosi"

TEILLEKIN NAMU PALA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe