Jos haluat yllättää armaasi luxussuklaalla

Anonyymi-ap

Käy lidlistä Carsten Lübecker niminen rasia. Maksaa 15e lyypekkiläisiä laatumarsipaaneja

23

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tilasin Saksasta joulusuklaat pari vuotta sitten, Rausch-nimisestä firmasta. Oli tosi hyviä kaikki laadut, mitä tuli tilattua, joten siinä toinen suositus!

    • Anonyymi

      Kaikki ei vaan tykkää tuosta marsipaanista.

      • Anonyymi

        Ja moni on sille myös allerginen.


    • Anonyymi

      En tykkää kyllä yhtään marsipaanista vaikka olisi mistä 🤢

      • Anonyymi

        Mä söin yjtenä jouluna 5 sellasia 1kg kokosia marsipaanijoulupitkoja. Ite taas oon ihan hulluna marsipaaniin


    • Anonyymi

      Hän tietää mistä suklaasta pidän, on ollut pariinkin kertaan puhetta:) En ole marsipaanin ystävä. Saapa nähdä onko pikkujoululahja odottamassa huomenna...

      Kiva sääkin ja joulukoristeet esillä yhdessä jos toisessakin paikassa. Tulee jo joulufiilis. Hauskat pikkujoulut kaikille!

      • Anonyymi

        Kiva määkin. Oi kiitos kehuista!


      • Anonyymi

        Kauheaa valosaastetta.Aito oikea luonnon valo tuo Joulun tunnelman, oikea tuli ja taivaan tulet.
        Näyttää nämä sähkövalot bordellin valoilta.


      • Anonyymi

        Onko nää voittanut lotossa kun tänä talvena panostettu koristeleen vai mikähän saanut innostuun?
        Kämpätkin oli ennen kolkot ja ei sisustukseen panostettu?
        Minä uskon jotta joku on saanut kilpailijan mies markkinoilla ja joutuu nyt kaikkensa pistää likoon.Viime vuonna oli vielä rentomeininki, kilpailijoita ei ollut.
        T.huvittunut


    • Anonyymi

      Hyi,Kyllä kannattaa perinteisissä suklaissa pitäytyä.Marabow ja Fazer.Ei edes Panda oo hyvää.

      • Anonyymi

        Vain mardipaania kiitos. Oon tähän mennessä syöny 8kg konvehteja fazeria ja pandaa ei kiitos niitä enää


    • Anonyymi

      Kiitos, mutta saisit syödä moiset itse. Marsipaani on ällöttävää.

      • Anonyymi

        Marsipaania parempaa ei ole olemassakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marsipaania parempaa ei ole olemassakaan

        Sittenhän on hyvä, että saat syödä ne itse. Jos mulla haluat tuoda jotain, niin valitse jotain syömäkelpoista. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän on hyvä, että saat syödä ne itse. Jos mulla haluat tuoda jotain, niin valitse jotain syömäkelpoista. 👍

        En todiaan tuo tommosii ranttuja lyödään paistinpannulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todiaan tuo tommosii ranttuja lyödään paistinpannulla

        Eipä tarvitse sitten edes tulle eteeni. Tollasia ei päästetä ovesta sisään. 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tarvitse sitten edes tulle eteeni. Tollasia ei päästetä ovesta sisään. 🤢

        Mä kusen rappusille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kusen rappusille

        Ja se jäätyy ja sä kaadut mun kusiijäähän hihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kusen rappusille

        Kolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kusen rappusille

        Siitä vaan. Sano samalla "muikku" valvontakameralle. Lasku seuraa perästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan. Sano samalla "muikku" valvontakameralle. Lasku seuraa perästä.

        Tuo oli hyvä.Minun tontin valvonnan hoitaa tietenkin stalkkerin kamerat.Jotain hyötyä.


    • Tarkkana saa näköjään olla suklaankin kanssa...

    • Anonyymi

      Marsipaani Räikkönen Hmm nam

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe