Lahti on hyvä paikka asua

Anonyymi-ap

Muutin kesällä Espooseen mutta eipä ole Lahden voittanutta. Siellä asuvat ovat onnekkaita.

16

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Espoonlahti kin on ihan hyvä paikka !

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­y­m­­­f­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18113105z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      onnekkaalta tämä elo tuntuukin. kävin ostamassa olutta ja pari ässä arpaa.

      • Anonyymi

        Kerro sitten voititko tai voitithan sinä kun saat asua Lahdessa. Oikea jättipotti. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten voititko tai voitithan sinä kun saat asua Lahdessa. Oikea jättipotti. 😀

        ässällä en voittanut mutta perjantai ilta oli menestys sillä aamulla heräsin pirkon vierestä


    • Anonyymi

      Kaunis paikka Lahti on, kesäisin vierailen seudulla sukuloimassa.

    • Anonyymi

      tietääkö kukaan Lahdesta nuorta naista (noin 20-25-vuotias), joka on muuttanut sinne Helsingistä, ja hänellä on oma hevonen hoidossa Hollolassa, ja lisäksi myös koira? En kerro enempää yksityiskohtia, haluaisin kysyä että olenko hänelle velkaa jostain. Olen myös pahoillani jos en aikoinaan osannut olla hiljaa, ja pitää asioita kahden keskisenä. Jatkossa niin lupaan tehdä, kuten parhaat ystävät kohtelevat toisiaan, uskon että meistä voisi tulla vaikka parhaat ystävät jotka voivat luottaa toisiinsa

      • Anonyymi

        Voin antaa lisävihjeen; etunimi Tiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin antaa lisävihjeen; etunimi Tiina

        Mäntyharju myös seuranta


      • Anonyymi

        Olen vakavissani, että voisimmeko luoda tulevaisuuden yhdessä, vaikka on ollut vastoinkäymisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäntyharju myös seuranta

        Mäntyhärju ei liity, mutta Liperi voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäntyhärju ei liity, mutta Liperi voi olla

        Roskakuski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin antaa lisävihjeen; etunimi Tiina

        Olen myös pohtinut, että mahtaakohan Tiina edes tarkalleen tietää, mistä syystä alunperin häneen otin yhteyttä, ja mitä "pahaa" on tapahtunut. Voin kuitenkin jo nyt selventää, että mistään erittäin vakavasta asiasta ei ole kyse. Jos voisimme tutustua paremmin, niin kertoisin nämä asiat täydellisesti alusta loppuun. Voin myöntää, että olen myös hieman ihastunut Tiinaan, vaikka alunperin häneen otin yhteyttä ihan vääristä syistä. Tein sen virheen, että vahingossa menin humalassa höpöttämään hänen kaverilleen luottamuksellisia asioita


    • Anonyymi

      Lahdessa mitään hyvää ole

    • Anonyymi

      Tuskin muutit voititko muka Lotossa?

    • Anonyymi

      Oikeasti kaikille lahtelaisille tekisi hyvää asua edes vuosi tai pari jossain muualla, niin huomaisivat, ettei Lahti oikeasti ole yhtään hassumpi paikka. Itselläni meni tosin vähän pidempään, kunnes tajusin sen :) Aina jauhetaan huumeongelmista, huonosta julkisesta terveydenhuollosta yms. Voin sanoa 25 vuoden pk-seutukokemuksella, että pieniä ovat ongelmat Lahessa ja olen tyytyväinen, että palasin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe