Muutin kesällä Espooseen mutta eipä ole Lahden voittanutta. Siellä asuvat ovat onnekkaita.
Lahti on hyvä paikka asua
16
448
Vastaukset
- Anonyymi
Espoonlahti kin on ihan hyvä paikka !
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18113105z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
onnekkaalta tämä elo tuntuukin. kävin ostamassa olutta ja pari ässä arpaa.
- Anonyymi
Kerro sitten voititko tai voitithan sinä kun saat asua Lahdessa. Oikea jättipotti. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten voititko tai voitithan sinä kun saat asua Lahdessa. Oikea jättipotti. 😀
ässällä en voittanut mutta perjantai ilta oli menestys sillä aamulla heräsin pirkon vierestä
- Anonyymi
Kaunis paikka Lahti on, kesäisin vierailen seudulla sukuloimassa.
- Anonyymi
tietääkö kukaan Lahdesta nuorta naista (noin 20-25-vuotias), joka on muuttanut sinne Helsingistä, ja hänellä on oma hevonen hoidossa Hollolassa, ja lisäksi myös koira? En kerro enempää yksityiskohtia, haluaisin kysyä että olenko hänelle velkaa jostain. Olen myös pahoillani jos en aikoinaan osannut olla hiljaa, ja pitää asioita kahden keskisenä. Jatkossa niin lupaan tehdä, kuten parhaat ystävät kohtelevat toisiaan, uskon että meistä voisi tulla vaikka parhaat ystävät jotka voivat luottaa toisiinsa
- Anonyymi
Voin antaa lisävihjeen; etunimi Tiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäntyharju myös seuranta
- Anonyymi
Olen vakavissani, että voisimmeko luoda tulevaisuuden yhdessä, vaikka on ollut vastoinkäymisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäntyharju myös seuranta
Mäntyhärju ei liity, mutta Liperi voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäntyhärju ei liity, mutta Liperi voi olla
Roskakuski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös pohtinut, että mahtaakohan Tiina edes tarkalleen tietää, mistä syystä alunperin häneen otin yhteyttä, ja mitä "pahaa" on tapahtunut. Voin kuitenkin jo nyt selventää, että mistään erittäin vakavasta asiasta ei ole kyse. Jos voisimme tutustua paremmin, niin kertoisin nämä asiat täydellisesti alusta loppuun. Voin myöntää, että olen myös hieman ihastunut Tiinaan, vaikka alunperin häneen otin yhteyttä ihan vääristä syistä. Tein sen virheen, että vahingossa menin humalassa höpöttämään hänen kaverilleen luottamuksellisia asioita
- Anonyymi
Lahdessa mitään hyvää ole
- Anonyymi
Tuskin muutit voititko muka Lotossa?
- Anonyymi
Oikeasti kaikille lahtelaisille tekisi hyvää asua edes vuosi tai pari jossain muualla, niin huomaisivat, ettei Lahti oikeasti ole yhtään hassumpi paikka. Itselläni meni tosin vähän pidempään, kunnes tajusin sen :) Aina jauhetaan huumeongelmista, huonosta julkisesta terveydenhuollosta yms. Voin sanoa 25 vuoden pk-seutukokemuksella, että pieniä ovat ongelmat Lahessa ja olen tyytyväinen, että palasin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753