On se aika säästöistä, kun odotetaan seuraavaa elägettä, vajakit.
Taas jää kivasti säästöön kun säästää tässäkin kuussa. Terveellinen aamiainen on koko päivän kulmakivi.... kas tässä...
https://aijaa.com/H37tOB
Tänään oli raksuja ja puolikas lanttu laatikko. Siellä palelette ja mietitte että siellä se on ja nauttii emälästä täysillä vapaana kuin ihmissuden korento. Talon mies tuli siihen häsäämään... että mikäs ukko se täällä levittelee roskiksia ja huitoi katu harjalla kasvojen seutuville.... kerroin olevani uusi siivooja mutta varmuuden vuoksi konttasin karkuun....
Odottelin aidan takana että meni pois ja palasin takaisin.... tyhmä ukko.... löysin kimpaleen jauhe lihaa ja nuuhkin appezelleri juusto pakettia samalla kun söin puolikkaan pitsa laatikon....
Tässä kuussa jäi taas ihan kivasti.
On säästön aika, vajakit
15
443
Vastaukset
- Anonyymi
Tapsa on laittanut kynnet näteiksi mutta föönattu pörröpää ei näy kun on tuollainen asukokonaisuus yllä.
- Anonyymi
Meen nyt suihkuun. . . Laitan aamiaskuvan tunnin kuluttua. Syön myös ensin... Mutta kuvaan sen ensin.
- Anonyymi
Tiedän että Suomessa on kurjaa . . . Eläkkeellä. Ei sillä 400 euroa kuukaudessa pitkälle pötki. Ennen kuin pääsin pois Suomesta, niin Meri-rastilan ostarin oven edessä piti majaa nuori mies ja nukkui siinä. Muualla oli jo sohjoa.
Armani kuvasi näitä metsän asumuksia ja valtio sanoi niitä harjoituksiksi elää korsu ja maastoelämää. - Anonyymi
Ostin uuden lampun muotoon H4 Bosch 100/90 w .
Tuohan on laiton poltin hyvinvointivaltiossa. Muistin, kun nuorena jannuna haettiin noita polttimoita Ruotsista ja myytiin jannuille.
4 dollaria tuo nyt kuitenkin maksoi varaosa kaupassa saa varmasti halvemmalla ja kun ostaa monta. [url=https://aijaa.com/2wlGq0][img]https://img.aijaa.com/m/00344/15198996.jpg[/img][/url]
Pattayan poijat voi viedä valoa pimeyteen. . . Varo Tulli voi ottaa pois . . .- Anonyymi
Täällä on kaikki mopon ja auton valot jo ledi pohjaisia, navaran muutossarja maksoi 30 euroa, ajo ja kaukovalot , about vuosi sitten, sisälti asennuksen, mopossa on ledi olleet kokoajan.
- Anonyymi
Eipä se Tulli niitä Motonetistäkään hae pois, eikä poliisi. https://www.motonet.fi/tuote/h4-polttimo-12v-10080w-ei-tieliikenteeseen?product=43-1355
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se Tulli niitä Motonetistäkään hae pois, eikä poliisi. https://www.motonet.fi/tuote/h4-polttimo-12v-10080w-ei-tieliikenteeseen?product=43-1355
Mutta ne epäillä, että sinä et niitä voi käyttää muuten, kuin julkisessa liikenteessä... Jos et omista maata.
- Anonyymi
-90 luvulla käytettiin H4 polttimia, ei kai niitä enää missään.
- Anonyymi
Motossa on.
- Anonyymi
Noilla kehitysmaan viidakkopoluilla luulisi mopetiin riittävän ihan vaan kynttilän valoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla kehitysmaan viidakkopoluilla luulisi mopetiin riittävän ihan vaan kynttilän valoksi.
Kokeileppa poika itse kaamoksessa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeileppa poika itse kaamoksessa !
Täällä ei ole viidakkoa, eikä kaamoksessa muutenkaan mopoilla ajella. Minunkin seiskapuokki mopeti seisoo talvilevolla tallissa. Talvi ajellaan V6 -koneella, lämpöisessä kabiinissa.
- Anonyymi
Sitten se on -90 luvun peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
