On säästön aika, vajakit

On se aika säästöistä, kun odotetaan seuraavaa elägettä, vajakit.
Taas jää kivasti säästöön kun säästää tässäkin kuussa. Terveellinen aamiainen on koko päivän kulmakivi.... kas tässä...
https://aijaa.com/H37tOB
Tänään oli raksuja ja puolikas lanttu laatikko. Siellä palelette ja mietitte että siellä se on ja nauttii emälästä täysillä vapaana kuin ihmissuden korento. Talon mies tuli siihen häsäämään... että mikäs ukko se täällä levittelee roskiksia ja huitoi katu harjalla kasvojen seutuville.... kerroin olevani uusi siivooja mutta varmuuden vuoksi konttasin karkuun....
Odottelin aidan takana että meni pois ja palasin takaisin.... tyhmä ukko.... löysin kimpaleen jauhe lihaa ja nuuhkin appezelleri juusto pakettia samalla kun söin puolikkaan pitsa laatikon....

Tässä kuussa jäi taas ihan kivasti.

15

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapsa on laittanut kynnet näteiksi mutta föönattu pörröpää ei näy kun on tuollainen asukokonaisuus yllä.

      • Anonyymi

        Meen nyt suihkuun. . . Laitan aamiaskuvan tunnin kuluttua. Syön myös ensin... Mutta kuvaan sen ensin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tiedän että Suomessa on kurjaa . . . Eläkkeellä. Ei sillä 400 euroa kuukaudessa pitkälle pötki. Ennen kuin pääsin pois Suomesta, niin Meri-rastilan ostarin oven edessä piti majaa nuori mies ja nukkui siinä. Muualla oli jo sohjoa.

      Armani kuvasi näitä metsän asumuksia ja valtio sanoi niitä harjoituksiksi elää korsu ja maastoelämää.

    • Anonyymi

      Ostin uuden lampun muotoon H4 Bosch 100/90 w .
      Tuohan on laiton poltin hyvinvointivaltiossa. Muistin, kun nuorena jannuna haettiin noita polttimoita Ruotsista ja myytiin jannuille.

      4 dollaria tuo nyt kuitenkin maksoi varaosa kaupassa saa varmasti halvemmalla ja kun ostaa monta. [url=https://aijaa.com/2wlGq0][img]https://img.aijaa.com/m/00344/15198996.jpg[/img][/url]

      Pattayan poijat voi viedä valoa pimeyteen. . . Varo Tulli voi ottaa pois . . .

      • Anonyymi

        Täällä on kaikki mopon ja auton valot jo ledi pohjaisia, navaran muutossarja maksoi 30 euroa, ajo ja kaukovalot , about vuosi sitten, sisälti asennuksen, mopossa on ledi olleet kokoajan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        -90 luvulla käytettiin H4 polttimia, ei kai niitä enää missään.


    • Anonyymi

      Motossa on.

      • Anonyymi

        Noilla kehitysmaan viidakkopoluilla luulisi mopetiin riittävän ihan vaan kynttilän valoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla kehitysmaan viidakkopoluilla luulisi mopetiin riittävän ihan vaan kynttilän valoksi.

        Kokeileppa poika itse kaamoksessa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeileppa poika itse kaamoksessa !

        Täällä ei ole viidakkoa, eikä kaamoksessa muutenkaan mopoilla ajella. Minunkin seiskapuokki mopeti seisoo talvilevolla tallissa. Talvi ajellaan V6 -koneella, lämpöisessä kabiinissa.


      • Anonyymi

        Sitten se on -90 luvun peli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe