Ei ole muita. Lopettas koko pelleily
VVähissä on kuskit kun kaato Lappukin saa jatkaa.
26
463
Vastaukset
- Anonyymi
Naurettavinta on kun tuollainen sarja mokaaja Fourmaux saa ajaa tuolla. Ei pysy tiellä ei sitten millään. Nytkin pari kilsaa ja metsään meni.
- Anonyymi
Silti ajaa ensivuonna. Sinä et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti ajaa ensivuonna. Sinä et.
Onneksi ajaa. Kyllä katsojat runkia tarvitsee.
- Anonyymi
Mitäs naurettavaa siinä sitten on? Miten sinun autourheilu-ura etenee?
- Anonyymi
Voiko näiltä palikoilta muuta kommenttia odottaa!!
- Anonyymi
Hyvin etenee. Tietä myöden menee minun ura
- Anonyymi
Oletko muka parempi kuin Lappi. Olet aika palikka. Lappi on 100 kertaa parempi kuin sinä tai furmoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muka parempi kuin Lappi. Olet aika palikka. Lappi on 100 kertaa parempi kuin sinä tai furmoo
Minä olen kuitenkin voittanut luokkani samassa kisassa kun Lappi omansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuitenkin voittanut luokkani samassa kisassa kun Lappi omansa.
Ala-asteen ensimmäisen luokan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vielä kouluakaan käynyt puhumattakaan autokoulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vielä kouluakaan käynyt puhumattakaan autokoulusta.
Onpas tytteli äreä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä olet ajanut ? Onko tullut hyviä sijoituksia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neppis autoilla....🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä olet ajanut ? Onko tullut hyviä sijoituksia ?
Olen aluemestari. Ja olen voittanut furmoon kun samassa luokassa ajettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä luokka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja minä olen kiinan keisari🤣🤣🤣
- Anonyymi
Lapilla tulee mustia hetkiä eli sen ajatus karkaa tiukassa paikassa.
- Anonyymi
Lappihan itse päätti ettei aja koko kautta. Olisi saanut halutessaan ykköskuskin pestin. Ainakin sanoi itse, että saa sellaisen sopimuksen kuin haluaa.
- Anonyymi
Ehkä sinun unelmissasi olis saanut ykköskuskin paikan...itse se ei ole sellaista sanonut!
- Anonyymi
Jos on Tanakki, Lappi ja Neuville menossa ykköskuskiksi samassa tallissa niin kukahan sen ykköspestin sattuu saamaan vuodeksi 2024 ?? Luultavasti yksi tämänhetken helpoimmista kyssäreistä.
- Anonyymi
Viimeisin kisa ratkaisee, eikös se niin ollut. Aika hyvin Lappi sijoittui eikä ajanut ulos kuten moni muu. Jos tytteli olisi ajamassa niin ei pääsisi kertaakaan maaliin.
- Anonyymi
Ei se ollut niin.. se on niin, että olet niin nopea kun viimeinen tuloksesi. Ei siis ole kehumista eikä Lapilla mahiksia ykköskuskiksi.
Eikä pääsis koko hommaan jos ei osaisi rakentaa parempaa autoa kun Neuville.
Oittia ei tarvi neuvoa hän on ammattilainen tässä tallissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut niin.. se on niin, että olet niin nopea kun viimeinen tuloksesi. Ei siis ole kehumista eikä Lapilla mahiksia ykköskuskiksi.
Eikä pääsis koko hommaan jos ei osaisi rakentaa parempaa autoa kun Neuville.
Oittia ei tarvi neuvoa hän on ammattilainen tässä tallissa.Aika harva on ykköskuski varsinkaan samaan aikaan :)
- Anonyymi
Jos rallikuljettaja alkaa puhumaan perheasioista julkisesti niin silloin ei ole kaikki suunnattuna ralliautoiluun siis omaan työhönsä. Työhön pitää tällä alalla suhtautua vähintään 149% panostuksella ja perhe jää silloin toiseksi. Sääli tietenkin muita kohtaan mutta kyllä näin vaan on. Se on raaka totuus.
- Anonyymi
Lappi olisi ajanut koko kauden jos sellaista olisi tarjottu. Perheasiat ovat vain selittelyä.
- Anonyymi
Kyllä auton kehittämiseen voi keskittyä vaikka perheasioista on tullut se " ykkösasia" ...mutta maailmanmestaruudesta jos ajaa niin silloin se perhe pitää töissä unohtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882