Ymmärtääkö Kylmis että se väliovi on pahvia ja se penkki ei edes hidasta yhtään kun minä pusken ovesta läpi hormonien voimalla.
Ovipönkkä ei toimi
Anonyymi-ap
26742
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 26
Vanhimmat
Onko typerä ovipönkä niin hyvä juttu, että matalaotsaiset ei-akateemiset jauhavat sitä vuosia.
Käsiparit, matalaotsaiset ja työttömät sinkut betonikorsuissaan ovat sangen säälittävää hörhöporukkaa. Lupaan, että joulukirkossa perheemme muistaa heitä anteliaalla kolehdilla…kirkon ulkomaanapuun.
On.
- yksi teoria
Toi ovihyökkääjä on varmasti hieno alfa-uros, kun pitää terrorisoida jotain invalidisoitunutta naapuria.
Miksei kylmis-keijo tee meille uutta videota, haluamme tietää puohitien elämän uusimmat käänteet.
No olisi kyllä jo aikakin, sillä edellisestä videosta on jo 6 vuotta aikaa! :O
https://www.youtube.com/@kylmis1922
Pottukoira on mies verrattuna mammanpoika kylmikseen, joka ei saanut vauvana nisua edes äidiltään. Äiti totesi Kylmikselle pitävänsä tätä enemmän ystävänään.
Juman kauta mistä tiedät nämä?! Nimittäin, kerrankin faktaa Kylmiksestä, eikä vain fiktiota.
Kylmishän on vakuuttunut siitä, että sen kaikki terveysongelmat johtuu siitä, että ei saanut vauvana tissiä äidiltään. Aivan varma. Lisäksi sen äiti on liian nuori, että voisi suhtautua vanhimpaan poikaansa muutoin, kuin ehkä veljenään.. ja kuten sanoit, ehkä ystävänä tai jotain.
Joku hullu Oululainen tiesi kertoa että Kylmis pelkäsi vauvana korkeita paikkoja ja sitä ei voinut pitää tissien korkeudella. Siksi rintaruokinta jäi hänen kohdallaan vajaaksi. Lopputulos: ei ymmärrä tissien päälle yhtään mitään.
-Eräs teoria
" Ymmärtääkö Kylmis että se väliovi on pahvia ja se penkki ei edes hidasta yhtään kun minä pusken ovesta läpi hormonien voimalla. "
-ymmärtääkö itse ovihyökkääjä, että saa kirveestä päähän sen tehtyään? Minulla on oikeus puolustaa itseäni, vaikka invalidi olenkin. En suostu uhriksi. Jokaisella ihmisellä tulisi olla oikeus puolustautua kuten Texasissa.
En ymmärrä aloittajaa, sillä onhan Oulussakin homobaareja, joista varmasti irtoaa ahteria tuollaiselle alfalle, mutta SILTI täytyy olla jonkun Kylmiksen pepun kimpussa.
Pliis, selittäkää joku, että mistä moinen johtuu?
:0
Kylmispakkomielteestä. Piste.
Onko joku muka oikeasti tehnyt Kylmikselle ovi hyökkäyksen muu kuin SaunaTimppaSanteri? Eikä Sauniskaan sisälle mennyt vaan takoi nyrkeillä Kylmistä naamaan rappukäytävän puolelta, eli ei astunut asuntoon sisälle.
Mikäs tää juttu oikein on? Kertokaa toki lisää! Hitto, kukapa nyt ei internet-draamaa rakastaisi. Paljon parempaa, kuin Salkkarit.
Lyhyesti kerrottuna, Kylmis vähätteli naapurissaan asuvaa nuorta miestä joka nosti penkistä yli 100kg ja tällä nuorella kundilla meni hermo ja antoi nyrkkien laulaa Kylmiksen naamariin. Ei vähätellyt enää sen jälkeen, ja sitten heistä tuli parhaat ystävät. Kylmis oli sen jälkeen alistettu.
Välillä matalaotsaisia täytyy leipoa lättyyn.
Näin on. Mutta en mää sillon kyllä nostanut kuin ehkä 80kg. En ollu vuosiin sillon nostellut kuin pulloa puohitien korsussa
Tuohan olisi jo kotirauhan häirintää ja se on vakava rikos. Siinä oviaukon kohdalla on ihan ok. Kohtuus kaikessa
Sauna-timppa, missä olet ollut kaikki nämä vuodet kun olen puhunut tääällä riibulista sinunkin edestäsi??
Asd
Sulla on kyllä hieman erikoinen tapa hankkia ystäviä itsellesi, hakkaamalla ne. Onko toiminut hyvin?
:O
En siinä silloin mitään ystäviä ollutkaan hankkimassa. Puohitien puudeli kesyyntyi kun sitä vähän ojensi ja rupesi olemaan yllättäen ystävällinen. Sitä voi itse kukin päätellä mistä se johtuu
On ollut kaikkea. Esim toissa talvena oltiin lähes yhtä aikaa Kylmiksen kans hourulassa katkolla. No myöhemmin kyllä selvis että minun tilanne johtui viruksesta aivoissa mutta Kylmis on kyllä ihan itse ryypänny ittensä surkeaan jamaan
Ikävä kuulla. Toivottavasti voit nyt paremmin. Kylmis on joo huonossa hapessa valitettavasti videoiden perustella, mutta paha sanoa mitään vapaata miestä vastaan.
Olit aina alkopalstan ilopilleri humoristisilla jutuillasi
Asd
Ihan normaali olo. Freesi nollattu olo oli kun koomasta toipuu mutta heikotti. Erään toisen palstalaisen kans sitten intettiin kuka on puohitien oikea invalidi
Onko Puohitien pieksäjäiset jatkossa peruttu?
Ei täältä löydy enään ehjää vastustajaa
Patamäen Potkijaiset™. Ilmeisesti ainakaan se Kylmäkäsi ei enää osallistu niihin, vedoten terveydellisiin syihin tai jotain.