Ovipönkkä ei toimi

Anonyymi-ap

Ymmärtääkö Kylmis että se väliovi on pahvia ja se penkki ei edes hidasta yhtään kun minä pusken ovesta läpi hormonien voimalla.

28

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko typerä ovipönkä niin hyvä juttu, että matalaotsaiset ei-akateemiset jauhavat sitä vuosia.
      Käsiparit, matalaotsaiset ja työttömät sinkut betonikorsuissaan ovat sangen säälittävää hörhöporukkaa. Lupaan, että joulukirkossa perheemme muistaa heitä anteliaalla kolehdilla…kirkon ulkomaanapuun.

      • Anonyymi

        On.

        - yksi teoria


    • Anonyymi

      Toi ovihyökkääjä on varmasti hieno alfa-uros, kun pitää terrorisoida jotain invalidisoitunutta naapuria.

    • Anonyymi

      Miksei kylmis-keijo tee meille uutta videota, haluamme tietää puohitien elämän uusimmat käänteet.

    • Anonyymi

      Pottukoira on mies verrattuna mammanpoika kylmikseen, joka ei saanut vauvana nisua edes äidiltään. Äiti totesi Kylmikselle pitävänsä tätä enemmän ystävänään.

      • Anonyymi

        Juman kauta mistä tiedät nämä?! Nimittäin, kerrankin faktaa Kylmiksestä, eikä vain fiktiota.


      • Anonyymi

        Kylmishän on vakuuttunut siitä, että sen kaikki terveysongelmat johtuu siitä, että ei saanut vauvana tissiä äidiltään. Aivan varma. Lisäksi sen äiti on liian nuori, että voisi suhtautua vanhimpaan poikaansa muutoin, kuin ehkä veljenään.. ja kuten sanoit, ehkä ystävänä tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmishän on vakuuttunut siitä, että sen kaikki terveysongelmat johtuu siitä, että ei saanut vauvana tissiä äidiltään. Aivan varma. Lisäksi sen äiti on liian nuori, että voisi suhtautua vanhimpaan poikaansa muutoin, kuin ehkä veljenään.. ja kuten sanoit, ehkä ystävänä tai jotain.

        Joku hullu Oululainen tiesi kertoa että Kylmis pelkäsi vauvana korkeita paikkoja ja sitä ei voinut pitää tissien korkeudella. Siksi rintaruokinta jäi hänen kohdallaan vajaaksi. Lopputulos: ei ymmärrä tissien päälle yhtään mitään.

        -Eräs teoria


    • Anonyymi

      " Ymmärtääkö Kylmis että se väliovi on pahvia ja se penkki ei edes hidasta yhtään kun minä pusken ovesta läpi hormonien voimalla. "

      -ymmärtääkö itse ovihyökkääjä, että saa kirveestä päähän sen tehtyään? Minulla on oikeus puolustaa itseäni, vaikka invalidi olenkin. En suostu uhriksi. Jokaisella ihmisellä tulisi olla oikeus puolustautua kuten Texasissa.

    • Anonyymi

      En ymmärrä aloittajaa, sillä onhan Oulussakin homobaareja, joista varmasti irtoaa ahteria tuollaiselle alfalle, mutta SILTI täytyy olla jonkun Kylmiksen pepun kimpussa.

      Pliis, selittäkää joku, että mistä moinen johtuu?

      :0

      • Anonyymi

        Kylmispakkomielteestä. Piste.


    • Anonyymi

      Onko joku muka oikeasti tehnyt Kylmikselle ovi hyökkäyksen muu kuin SaunaTimppaSanteri? Eikä Sauniskaan sisälle mennyt vaan takoi nyrkeillä Kylmistä naamaan rappukäytävän puolelta, eli ei astunut asuntoon sisälle.

      • Anonyymi

        Mikäs tää juttu oikein on? Kertokaa toki lisää! Hitto, kukapa nyt ei internet-draamaa rakastaisi. Paljon parempaa, kuin Salkkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tää juttu oikein on? Kertokaa toki lisää! Hitto, kukapa nyt ei internet-draamaa rakastaisi. Paljon parempaa, kuin Salkkarit.

        Lyhyesti kerrottuna, Kylmis vähätteli naapurissaan asuvaa nuorta miestä joka nosti penkistä yli 100kg ja tällä nuorella kundilla meni hermo ja antoi nyrkkien laulaa Kylmiksen naamariin. Ei vähätellyt enää sen jälkeen, ja sitten heistä tuli parhaat ystävät. Kylmis oli sen jälkeen alistettu.

        Välillä matalaotsaisia täytyy leipoa lättyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti kerrottuna, Kylmis vähätteli naapurissaan asuvaa nuorta miestä joka nosti penkistä yli 100kg ja tällä nuorella kundilla meni hermo ja antoi nyrkkien laulaa Kylmiksen naamariin. Ei vähätellyt enää sen jälkeen, ja sitten heistä tuli parhaat ystävät. Kylmis oli sen jälkeen alistettu.

        Välillä matalaotsaisia täytyy leipoa lättyyn.

        Näin on. Mutta en mää sillon kyllä nostanut kuin ehkä 80kg. En ollu vuosiin sillon nostellut kuin pulloa puohitien korsussa


      • Tuohan olisi jo kotirauhan häirintää ja se on vakava rikos. Siinä oviaukon kohdalla on ihan ok. Kohtuus kaikessa


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tuohan olisi jo kotirauhan häirintää ja se on vakava rikos. Siinä oviaukon kohdalla on ihan ok. Kohtuus kaikessa

        Sauna-timppa, missä olet ollut kaikki nämä vuodet kun olen puhunut tääällä riibulista sinunkin edestäsi??

        Asd


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tuohan olisi jo kotirauhan häirintää ja se on vakava rikos. Siinä oviaukon kohdalla on ihan ok. Kohtuus kaikessa

        Sulla on kyllä hieman erikoinen tapa hankkia ystäviä itsellesi, hakkaamalla ne. Onko toiminut hyvin?

        :O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kyllä hieman erikoinen tapa hankkia ystäviä itsellesi, hakkaamalla ne. Onko toiminut hyvin?

        :O

        En siinä silloin mitään ystäviä ollutkaan hankkimassa. Puohitien puudeli kesyyntyi kun sitä vähän ojensi ja rupesi olemaan yllättäen ystävällinen. Sitä voi itse kukin päätellä mistä se johtuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sauna-timppa, missä olet ollut kaikki nämä vuodet kun olen puhunut tääällä riibulista sinunkin edestäsi??

        Asd

        On ollut kaikkea. Esim toissa talvena oltiin lähes yhtä aikaa Kylmiksen kans hourulassa katkolla. No myöhemmin kyllä selvis että minun tilanne johtui viruksesta aivoissa mutta Kylmis on kyllä ihan itse ryypänny ittensä surkeaan jamaan


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        On ollut kaikkea. Esim toissa talvena oltiin lähes yhtä aikaa Kylmiksen kans hourulassa katkolla. No myöhemmin kyllä selvis että minun tilanne johtui viruksesta aivoissa mutta Kylmis on kyllä ihan itse ryypänny ittensä surkeaan jamaan

        Ikävä kuulla. Toivottavasti voit nyt paremmin. Kylmis on joo huonossa hapessa valitettavasti videoiden perustella, mutta paha sanoa mitään vapaata miestä vastaan.

        Olit aina alkopalstan ilopilleri humoristisilla jutuillasi

        Asd


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla. Toivottavasti voit nyt paremmin. Kylmis on joo huonossa hapessa valitettavasti videoiden perustella, mutta paha sanoa mitään vapaata miestä vastaan.

        Olit aina alkopalstan ilopilleri humoristisilla jutuillasi

        Asd

        Ihan normaali olo. Freesi nollattu olo oli kun koomasta toipuu mutta heikotti. Erään toisen palstalaisen kans sitten intettiin kuka on puohitien oikea invalidi


    • Anonyymi

      Onko Puohitien pieksäjäiset jatkossa peruttu?

      • Ei täältä löydy enään ehjää vastustajaa


      • Anonyymi

        Patamäen Potkijaiset™. Ilmeisesti ainakaan se Kylmäkäsi ei enää osallistu niihin, vedoten terveydellisiin syihin tai jotain.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe