Istut sohvalla vaatteet päällä ja seison edessäsi. Riisutat minut hitaasti alasti, samalla nuuhkien ja kosketellen. Nautit selväsi siitä vallasta, joka sinulla on minuun, nuorempaan, tuntemattomaan mieheen.
Olen edessäsi alasti, muna pystyssä. Seisotan siitintäni sinulle. Ihaillen tutkailet sitä. Se on siittänyt kaksi lasta. Mutta nyt se on sinun. Pelkkä viihdyke sinulle, Pelkkä lelu.
Tuijotat sitä, sen jokaista ihon uurretta ja terskan muotoja. Heiluttelet sitä, läpsit, hyväilet, runkkaat. Tiedän, että edessäni on tuntikausien piina. Olet kertonut minulle, että rakastat kiusata miehen kullia. Katsoa kauanko se kestää kiusaamista. Vaikka kulli välissä väsähtäisi, saat sen aina nousemaan uudestaan. Huipennuksen hitaasti lähestyessä sidot minut pöytään kiinni. Zoomaat kamerasi kulliini. Haluat tallentaa purkautumiseni hetken. Nähdä yhä uudestaan kuinka siittimeni purkaa siemenensä sinulle. Useita roiskauksia tuoretta, siittämiskykyistä miehen siementäni purkautuu vatsalleni ja karvoilleni. Lypsät minusta kaiken. Puristat kulliani tyveltä, estäen sen veltostumisen. Toisella kädellä pyörittelet siementäni sormissasi. Tunnustelet sen limaista koostumusta. Viet sitä suuhusi ja maistelet, minua. Nuolet vatsani puhtaaksi ja maiskuttelet huuliasi. Hmmm, miten mies maistuukin näin hyvälle.
Tällaista kun saisi joskus kokea minua (50v+) reippaasti vanhemmalta mieheltä. Se olisi kaikkien fantasioitteni huipentuma.
Vanhemman miehen leluna
1
4376
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742345Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361922- 1001211
- 47975
- 92900
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147693- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598