Saattaa bensa kallistua niin ettei sitä kukaan enää osta. Joka tapauksessa bensan laatu huononee pitkän kuljetusmatkan takia.
tuleeko Teboilin bensat nyt Vartiuksen kautta?
12
357
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se bensa tulee porvoon nesteeltä niinkuun ennenkin.
- Anonyymi
Näin on ja sitä tankataan Koulukadun Neste Express asemalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ja sitä tankataan Koulukadun Neste Express asemalla
Jos näin on niin miksei Neste lopeta toimittamista? Teboilhan on venäläinen yritys ja tulouttaa voitot sinne, suoraan sotakassaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin on niin miksei Neste lopeta toimittamista? Teboilhan on venäläinen yritys ja tulouttaa voitot sinne, suoraan sotakassaan
No siksi kun se saa rahaa toimittamisesta.
- Anonyymi
Bensahan tulee pistoolista.
- Anonyymi
No voi voi. Ostaako vielä joku teboilin sotabensaa? Oliskohan nyt tuumaustunti/ehkä jopa toinenkin paikallaan ?
- Anonyymi
Jos on eläkkeeellä ja toinen työtön niin tarviiko käydä tankilla venäjän puolella , eihän silloin tarvi vältämättä autoo.ja voisko ne pakolliset menot hoitaa samana päivävä jos se bensan hinta suomessa kallista heistä.
- Anonyymi
Mistä se bensa tulee miun autotalliin?
- Anonyymi
niilolta ja pasilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niilolta ja pasilta
Elmeriltä
- Anonyymi
Miulla tuli bensat lattialle ku kaavoin jerrykannusta. Mut oliha se halpaa et tuo haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499