HP:n kannettava tietokone. USB portti syöttää virtaa vaikka läppäri on kiinni ja jäähdytysalustan puhallin sen kun pyörii. Miten tämän saisi pysäytettyä? Tv. Jokke.
Läppärin jäähdytyksen virran katkaisu.
8
168
Vastaukset
- Anonyymi
Bios asetuksissa se määritellään.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18114484n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Johtuu siitä ettei läppäri ole kiinni. Eli suljettu.
- Anonyymi
Kannettavat tietokoneet eivät yleensä syötä virtaa usb-porteista, kun virta on katkaistu. Tässä tapauksessa kannettavasi on jonkinlaisessa valmiustilassa. Painatko virtapainiketta katkaistaksesi virran? Se on nahdollisesti ohjelmoitu asettamaan kannettavasi lepotilaan. Tämän voi muuttaa käyttöjärjestelmän virranhallinta-asetuksista. Voit sammuttaa koneen käynnistä-valikon sammutus-valikosta, jolloin valitsemalla siitä "Sammuta", järjestelmä sammuttaa kannettavan kokonaan eikä jätä lepotilaan.
Kiitoksia tuhannesti. Tämä ohje auttoi ja nyt se jäähdytysalusta ei enää pyöri kun sammutan tietokoneen Käynnistä valikon sammutus valikosta. Tuntuu jotenkin tyhmältä kun ei osaa näin yksinkertaisia asioita heti kättelyssä. Minä jo luulin ja pelkäsin, että kone on rikki tai pitää mennä sinne Bios asetuksiin jota en kyllä uskalla edes tehdä kun ovat siitä tuttavat varoitelleet sinne menemästä. Kiitoksia vielä kerran. Tv. Jokke 66V.
- Anonyymi
Höpö höpö yleensä ne juurikin antavat virtaa..
- Anonyymi
Copy pastean tähän englanninkieliseltä sivulta. Varmaan aloittaja osaa itse tulkata mitä tapahtuu. Ohjeistus on siis vastaus aiheeseen "Turn Off Power To USB Ports When Laptop Is Off"
Right click Start select Settings > System > Power & sleep > Additional power settings
Choose what the power buttons do > Change settings that are currently unavailable
Uncheck Turn on fast startup (recommended)
Save changes - Anonyymi
Lenovon kannettavassa USB portin virran saa sammutettua kun tietokone ei ole päällä BIOS asetuksissa.
BIOS > Configuration > Always on USB vaihtamalla enabled > disabled > Save changes.
Virta tulee kyllä tämän jälkeen kun tietokone on päällä, mutta ei enää sammutettuna.
Windowsin nopea käynnistys ei vaikuta mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972