Nopein ja edullisin ulkonäön kohennustemppu

Anonyymi-ap

Ei saisi maksaa paljon, mutta ulkonäkö paranisi heti tai ainakin lyhyessä ajassa.

Mikä sellainen olisi?
Vähän meikkiä? Uusi pusero? Erilainen kampaus? Jotain muuta?

Mitä itse olet keksinyt pika-avuksi, kun peilikuva ei ole miellyttänyt? Oletko koskaan ns. repäissyt ja ajatellut, että nyt tuli lähtö kampaamoon, tätä tyyliä en enää katso?

Itse olen ihan masentunut, kun olen jo pitkään hakenut kampaajaa, joska osaisi leikata hiukseni erilaiseksi. Olen kiertänyt eri paikkoja ja antanut leikata, mutta tulos on aina yhtä karmea. Olen jo ihan lannistunut, kun ei edes kunnon kampaajaa löydä, ja lannistuminen näkyy jo naamastakin, se, ettei koe itseään mitenkään kauniiksi.

19

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peileistä luopuminen.

    • Anonyymi

      Ihmeitä ei tapahdu nopeasti ja "lyhyessä ajassa". Kaikki asiat vaativat työtä, toimintaa, mielikuvitusta ja avaraa ajattelua. Eikä mitään saa ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Helpoin konsti nuoremman vaimon ottaminen.

      • Anonyymi

        Kuvittelet vissiin olevasi humoristinen. Aloituksen sisältö ei ainakaan auennut, joten nuoremmista lienee aivan turha uneksia. Ne tahtovat nykyään tyyppejä, jotka ajattelevat avarammin.


    • Anonyymi

      Uni rytmi. Ruokailu rytmi. Ulkoilu rytmi päivittäin kaikki. Some paastoa, syylistämis paastoa. Ei sokeria sisältäviä tuotteita, ei valkoista jauhoa sisältäviä tuoteita,Ei alkoholia, Ei savukkeita.

      • Anonyymi

        Tiedätkö, mikä on yhdyssana ?


    • Anonyymi

      - Puhtaus. Ei voimakkaita hajusteita.
      - Kasvojen hoito. Ihokarvat pois. Ihonhoito.
      - Vähäinen meikki: hiukan kulmaväriä, hiukan esim. värillistä huulirasvaa, poskipunaa.
      - Hiukset: siisti, (esim. lyhyt kerros-) kampaus.
      - Käsien ja kynsien hoito.
      - Siistit, hillityn kauniit vaatteet ja kengät. Mahd. sointuva kerrospukeutuminen.
      - Kauniit, hillityt korut ja esim. hiussoljet.

      Minun ohjeeni tässä.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Peileistä luopuminen on nopein ja tehokkain tapa ja paras vinkki. Peilikuvansa takia moni itseään soimaa ja kärsii.

      Jos hyväksyy itsensä ja kokee olonsa hyväksi, on turha ruveta jostain peilistä hakemaan muuta totuutta.

    • Anonyymi

      Voi voi voi a.p vedä vi..u päähäs

    • Anonyymi

      kouvolan horo pilaa

    • Anonyymi

      kyllä hammaskuoret,potoksi,pakkelisalkku,muotivaateryöppiö,hiusoperaatiot sillä pärjää haha

    • Anonyymi

      Puhtaus ja iloinen mieli

      • Anonyymi

        lässyn lässyn lässy


    • Anonyymi

      kysy satutädiltä sillä on hyviä satuja,

    • Anonyymi

      Haista a.p iso paska

    • Anonyymi

      Saikos aloittaja apua tähän kysymykseensä?

    • Anonyymi

      Hiusten värjäys? Edes kulmakarvojesi muotilu ja iiden värjäys.Nosta molemat kasvoja saanäytää nuoremalta. Jos niihin ei rahaa? Aurinko puuteria poskipäihin ja huuli kilettä,jos olet nainen?

      • Anonyymi

        Tuo kirja "Muodonmuutos" ohjasi itseni ymmärtämään eri värien merkityksen. Olemme jokainen tiettyä värityyppiä eikä meille sovi "mitkä tahansa kivat värit". Kirjassa värit on jaettu neljälle eri tyypille, nimeten ne vuoden aikojen mukaan.

        - Itse olen tyyppiä "kesä" (tavallinen, ristiverinen suomalainen). Minulle parhaiten sopivat nk. harmaalla murretut, hiukan "savuiset" värit.

        - Ei missään tapauksessa kirkkaat, selkeät värit, jotka ovat enemmänkin "talvi"-sävyisille sopivia (= tummat / mustat hiukset, kalpea iho).

        - Erittäin blondeille sopii "kevät"-värit = pastellisävyt.
        - "Syys"-värit (kuin syksyiset puut ja kasvit) ovat nk. punatukkaisille.

        Väärät vaatevärit tuovat itseä katsoessa esiin lähinnä "räikeästi" loistavat vaatteet, mutta omat kasvot "katoavat" sinne taustalle. Tämä sama koskee myös hiusvärejä, meikkien sävyjä.

        Tuossa kirjassa neuvotaan oikea muuntumistapa ihan siitä lukuhetkestä alkaen.
        - Peseydyt hyvin,
        - nypit illalla pois kaikki, etenkin kasvojen ihokarvat,
        - puhdistat kynnet mahd. jo lohkeilleista lakoista ja lakkaat kynnet siisteiksi.
        - Valitset "huomiseksi" kaapistasi tietyt, puhtaat vaatteet, mahd. korut ja mietit sopivan, hillityn meikin. Tästä se alkaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe