Enkelikö ?

Anonyymi-ap

Voiko olla mahdollista että näin enkelin?
Olin tilannu siltä näkijänaiselta, Naomilta sellasen Enkelviestin mun sähköppsostiin, siihen tuli mukaan sellainen kaunis enkelikuva.

Luin sen viestin, ja se osu kyllä juur mun tän hetkiseen tilanteeseen, on ollut tosi rankka syksy. Luin sen moneen kertaan, Naomi oli sanonu että ne ei aina avaudu hälle itselleen niin kuin saajalle, että on kanavoituja viestejä jotka hän vaan välittää eteenpäin.

Heräsin aamuyöstä, olin nähnyt jotain outoo unta, ja katsoin ulos ikkunasta. Oli kuin joku vaalea, kirkas hahmo, ja kun katsoin uudestaan, ei ollut muuta kuin pimeää.

42

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se varmaan mahdollista, itselläni on yksi vastaavanlainen kokemus lapsuudestani. Jäin myös miettimään, oliko kyseessä Enkelikokemus, mutta en oikein tiedä mikä muukaan se olisi voinut olla. Oli myös kirkas, vaalea hahmo, joka oli huoneessa vain hetken.

    • Anonyymi

      Olitko ehkä vaan niin "herkillä" sen enkeliviestin jälkeen?

    • Anonyymi

      Useimmiten kuulee noista vaaleista ja kirkkaista ilmiöistä, mutta onko ne aina sellaisia, vai voiko näyttäytyä muun laisina hahmoina? Kellään kokemusta?

    • Anonyymi

      Kuules,jos tämä Naomi lähettelee sähköpostiisi enkelin kuvia niin on hippasen eri asia kuin se että näkee oikeasti enkelin. Harva niitä näkee mutta enkeli kyllä voi asuntoosi jättää höyhenen merkiksi vierailustaan. Kuka vaan voi perustaa sähköpostin jossa lähettelee enkelin kuvia kun saa maksua siitä. Aika huuhaa akka on tämä Naomi ja hyvin se teikäläisiä huijaa

      • Anonyymi

        Joka toista haukkuu, se itse on. Katoa huuhaa-akka ja vie huuhaa-ikävyytesi mennessäsi.
        Tässä keskustellaan enkeleistä eikä jonkun kiukkutipun pyrtstöstä tippunneista höyhenistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toista haukkuu, se itse on. Katoa huuhaa-akka ja vie huuhaa-ikävyytesi mennessäsi.
        Tässä keskustellaan enkeleistä eikä jonkun kiukkutipun pyrtstöstä tippunneista höyhenistä.

        Hih! Just niin!
        Onpa :( ankeeee!
        Mun mielestä Naomi ON Enkeli. Mun mummulla luin joskus jotai lehtee missä oli että onko Naomi noita vai enkeli? oli ihan älyttömän ihanat kuvatki. se on kaunis!

        Varmaa jotai ottaa päästä kun ei osaa sellattii enkelikuvia tehdä, ja saa niitä viestejä.

        Mulle en ole vielä tilannu mutta mun frendille oli sen täti tilannu kun se oli ihan maissa, eikä suostunu edes mulle kertoon miks. Se ei antanu mun lukee sitä viestiä mutta jotai erityistä siinä oli koska muutaman päivän päästä se oli jo paljo pirteempi ja nykysin jo ihan kuin ennenkii. Se kaunis enkelinkuva, mikä on kuulemma Naomin maalaamasta taulusta, on nytte mun frendin huoneen seinällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih! Just niin!
        Onpa :( ankeeee!
        Mun mielestä Naomi ON Enkeli. Mun mummulla luin joskus jotai lehtee missä oli että onko Naomi noita vai enkeli? oli ihan älyttömän ihanat kuvatki. se on kaunis!

        Varmaa jotai ottaa päästä kun ei osaa sellattii enkelikuvia tehdä, ja saa niitä viestejä.

        Mulle en ole vielä tilannu mutta mun frendille oli sen täti tilannu kun se oli ihan maissa, eikä suostunu edes mulle kertoon miks. Se ei antanu mun lukee sitä viestiä mutta jotai erityistä siinä oli koska muutaman päivän päästä se oli jo paljo pirteempi ja nykysin jo ihan kuin ennenkii. Se kaunis enkelinkuva, mikä on kuulemma Naomin maalaamasta taulusta, on nytte mun frendin huoneen seinällä.

        Kiitos vinkistä :) tilasin tänään Enkelviestin eräälle läheiselleni, hän tuntuu olevan nyt sellaisen viestin tarpeessa myös.

        Ja mitä ihastuttavia tauluja! Luin vuosia sitten lehdestä niistä, kertoi taulujensa taustaa. Silloin jo teki mieleni sellainen itselleni tilata, mutta vasta nyt sen tein, tahdon saada sellaisen kotiimme jouluksi. Annan tälle ihanalle enkelimaalaajalle vapauden valita sen enkelin, mikä meille on määrä tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä :) tilasin tänään Enkelviestin eräälle läheiselleni, hän tuntuu olevan nyt sellaisen viestin tarpeessa myös.

        Ja mitä ihastuttavia tauluja! Luin vuosia sitten lehdestä niistä, kertoi taulujensa taustaa. Silloin jo teki mieleni sellainen itselleni tilata, mutta vasta nyt sen tein, tahdon saada sellaisen kotiimme jouluksi. Annan tälle ihanalle enkelimaalaajalle vapauden valita sen enkelin, mikä meille on määrä tulla.

        Ne on ihania! Mutta Naomi tekee tosi kauniita tauluja muutoskin. Ollaan mun kaverin kanssa laittamassa kahviota, ja on mietitty että otettaisiin sinne Naomin maalauksia, kun niissä on tosi kauniit ja eksoottiset värit ja ne hänen trooppis-aiheiset taulut sopisi hyvin siihen meidän ideaan.
        Laitettiin jo kyselyä parista maalauksesta, että odotetaan innolla. Jos ei ylitä meidän budjettia niin ne olis just se juttu mitä me haetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih! Just niin!
        Onpa :( ankeeee!
        Mun mielestä Naomi ON Enkeli. Mun mummulla luin joskus jotai lehtee missä oli että onko Naomi noita vai enkeli? oli ihan älyttömän ihanat kuvatki. se on kaunis!

        Varmaa jotai ottaa päästä kun ei osaa sellattii enkelikuvia tehdä, ja saa niitä viestejä.

        Mulle en ole vielä tilannu mutta mun frendille oli sen täti tilannu kun se oli ihan maissa, eikä suostunu edes mulle kertoon miks. Se ei antanu mun lukee sitä viestiä mutta jotai erityistä siinä oli koska muutaman päivän päästä se oli jo paljo pirteempi ja nykysin jo ihan kuin ennenkii. Se kaunis enkelinkuva, mikä on kuulemma Naomin maalaamasta taulusta, on nytte mun frendin huoneen seinällä.

        Ainakin ihan Enkeliltä näyttää. Käyn Fasessa lukemassa julkaisujaan, sinne oli tullut jälleen uusi tosi pysäyttävä julkaisu, missä on kuvansa.
        Itse en ole koskaan Enkeliä nähnyt, mutta voisin kuvitella että näyttää juuri sellaiselta. Kaunis.


    • Anonyymi

      Kiva, kiitos Naomi tästäkin tiedosta!

      • Anonyymi

        oiiiii! Eiks sulla taaskaan asiakkait kun JÄLLEEN Naomin kimpussa? Auttaisi varmaan jos osaisit ennustaa, sullakin vois olla asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oiiiii! Eiks sulla taaskaan asiakkait kun JÄLLEEN Naomin kimpussa? Auttaisi varmaan jos osaisit ennustaa, sullakin vois olla asiakkaita.

        Menikö Naomi tunteisiin ?? 🤣en tarvitse asiakkaita kun en ole enkä edes haluaisi olla ennustaja. Käyn kerran vuodessa OIKEAN selvänäkijän luona, eikä hän ainakaan tällä palstalla itseään jatkuvasti mainosta niin kuin sinä teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö Naomi tunteisiin ?? 🤣en tarvitse asiakkaita kun en ole enkä edes haluaisi olla ennustaja. Käyn kerran vuodessa OIKEAN selvänäkijän luona, eikä hän ainakaan tällä palstalla itseään jatkuvasti mainosta niin kuin sinä teet.

        No ei sinusta selvänäkijäksi olisikaan. oli kyllä minun laittama kommentti ja ammatti on myyjä että sikäli ei nyt ihan osunut.
        Naomin asiaks olen kyllä ja käyn paljon näitä kommentointeja lukemassa. sinun kateelliset kommenttisi kyllä tunnistaa kun niitä on joka ketjussa.
        Naomista tässäkin ketjussa kirjoitetaan että oletko sieltä "OIKEAN" selvänäkijän luota saanut "VÄÄRÄN" tulkinnan, vai miksi muita ennustajia käyt kyttäämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sinusta selvänäkijäksi olisikaan. oli kyllä minun laittama kommentti ja ammatti on myyjä että sikäli ei nyt ihan osunut.
        Naomin asiaks olen kyllä ja käyn paljon näitä kommentointeja lukemassa. sinun kateelliset kommenttisi kyllä tunnistaa kun niitä on joka ketjussa.
        Naomista tässäkin ketjussa kirjoitetaan että oletko sieltä "OIKEAN" selvänäkijän luota saanut "VÄÄRÄN" tulkinnan, vai miksi muita ennustajia käyt kyttäämässä?

        Älä jaksa, samaa tuubaa joka ketjussa, sun kirjoitustapasi paljastaa sut. Vastailet itsellesi, naomi enkelin näköinen, suomen paras, halvin, ihanat taulut blaa blaa..muut kateellisia. ota ne iltalääkkeesi, helpottavat sun oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa, samaa tuubaa joka ketjussa, sun kirjoitustapasi paljastaa sut. Vastailet itsellesi, naomi enkelin näköinen, suomen paras, halvin, ihanat taulut blaa blaa..muut kateellisia. ota ne iltalääkkeesi, helpottavat sun oloa.

        Hahaa<<<voi vietävä mutta jollai onkii<<< sama taasd noista lääkkeistänsä tääläki keuhkoo<<< eiksneoo vieläkää saannu niitä kohilleehahaha. Ihmetelly samaa että mitä se noisa noitanaise ketjuisa pyörrii mutta sekane on sekane ja jossei ole kohikllaa hahahahlisääsäätöö niikko vaikkasten viälä aamullaki<<<pelekistä iltasista taira ny helpottaahahaha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa, samaa tuubaa joka ketjussa, sun kirjoitustapasi paljastaa sut. Vastailet itsellesi, naomi enkelin näköinen, suomen paras, halvin, ihanat taulut blaa blaa..muut kateellisia. ota ne iltalääkkeesi, helpottavat sun oloa.

        Tosiaan! Mitä Naomista tarviit? Eikö se kerran vuodessa ennustaja olekaan niin hyvä? jossei täällä itteään mainosta niin mitä täältä sitten haet? Naomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa, samaa tuubaa joka ketjussa, sun kirjoitustapasi paljastaa sut. Vastailet itsellesi, naomi enkelin näköinen, suomen paras, halvin, ihanat taulut blaa blaa..muut kateellisia. ota ne iltalääkkeesi, helpottavat sun oloa.

        Pitäskö olla huolissaa, kaikkialla näkee ja kuuleeko kansa tuon naomin? Että vastaileeki jo ittellensä? oikeenko on ääninä kuultuna vai muuten nähty häne vastailemassa? Kaikki ketjut on naomin perässä sitten juosta kohnannut jos noinkin on perillä mitä on naomista kirjottanee. Tuommotteesee, noinkii syvään kateuudentautiin niitä lääkkeitä vasta pitäsikii olla. Ja hyvä jos on huomannnu sen itekii, jotta iltalääkket on helpostusta tuonee. Sitten vaan vielä vaikka aamullakin jos ne siitä ne äänetkii alkasi vaimenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö olla huolissaa, kaikkialla näkee ja kuuleeko kansa tuon naomin? Että vastaileeki jo ittellensä? oikeenko on ääninä kuultuna vai muuten nähty häne vastailemassa? Kaikki ketjut on naomin perässä sitten juosta kohnannut jos noinkin on perillä mitä on naomista kirjottanee. Tuommotteesee, noinkii syvään kateuudentautiin niitä lääkkeitä vasta pitäsikii olla. Ja hyvä jos on huomannnu sen itekii, jotta iltalääkket on helpostusta tuonee. Sitten vaan vielä vaikka aamullakin jos ne siitä ne äänetkii alkasi vaimenee.

        Tsihihihihi :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa<<<voi vietävä mutta jollai onkii<<< sama taasd noista lääkkeistänsä tääläki keuhkoo<<< eiksneoo vieläkää saannu niitä kohilleehahaha. Ihmetelly samaa että mitä se noisa noitanaise ketjuisa pyörrii mutta sekane on sekane ja jossei ole kohikllaa hahahahlisääsäätöö niikko vaikkasten viälä aamullaki<<<pelekistä iltasista taira ny helpottaahahaha!

        Paljon tuntuu noita iltalääkkeitä kuluvan. Monissa ketjuissa avautunut ettän ne auttaa kuitenkin ja helpottaa oloa.
        Se olisikin kurjaa jos ei niistä mitään apua olisi mutta mitä tuosta nyt lukenut, jokapaikassa näkee ja kuulee naomin ja ittellenkin vastailee niin eihän ne taida vieläkään ihan kohdillaan olla.


    • Anonyymi

      Kyllä sen jo kirjoitustylistä näkee,että Naomi täällä kehuu ihteään. Ei vissiin ole asiakkaita ja noilla hinnoilla on taatusti vähentynyt tulkintapyynnöt, koska ruoka ja sähkö on niin kallista niin ei voi satasta maksaa tuolle ns noita akalle

      • Anonyymi

        Naomin kirjoitustyylistä en tiedä, mutta alkaa vahvistua että jollain on ainakin joku vähissä. Minunkin laittamaa kommenttia väitit että olisi ollut Naomin tekosia.

        Meilläpäin sanottiin, että jos joku kuvitteli jotakin olemattomia, niin sillä oli harhoja.

        Että ainoa, joka täällä näkyy kaiken aikaa kehumisista ja Naomista huutamassa, on joku joka koittaa kovasti muille tarjota iltalääkkeitä, vaikka se suurempi tarve saattaisi olla ihan sinne omaan käyttöön.

        Etsi itsellesi jokin kiva harrastus, jos ei ole muuta tekemistä. Aika sääliön kuvan antaa tuollainen.

        Olin viikko sitten asiakkaanaan, ja hinta oli oli puolet satasesta, että nuo väitteesi alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle.

        Ei vaikuta olisi asiakkaansa vähentynyt, vaikuttaa enemmänkin päinvastaiselta.
        Eikä kannata yleistää, kun itselläni on ainakin talous hallinnassa, suuri kiitos siitä kuuluu kyseiselle näkijälle, jolta olen aina avut saanut.
        Jos hän on "noita-akka", hän on äärettömän kaunis sellainen.


      • Anonyymi

        Kyllä se on selkeästi Naomi. Selvännäkijänä näen hänet. Ei nämä hänen kehumis kommenttissa
        ole kenenkään muun kirjoittamia.

        Kun avaa tämän keskutelu kanavan niin kommentteja Naomista on jokaisessa vaikka jotkut selvästi haluaa puhua muista näkijöistä, mietin että miksi ei anneta joidenkin kommenttien koskea niitä joita kysellään koska sehän on tämän keskustelukanavan tarkoitus,että kaikista puhutaan vaan sinne laitetaan hyvin nopeasti Naomista koska eiköhän Naomista löytyy ihan tarpeiksi juttua ja jos joku kiinnostuu häneltä ottamaan tulkintaa niin helposti löytyvät hänen kotisivunsa.

        Mielestäni tämä ei ole ihan terveen ihmisen pakonomaista kirjoitusta,valitettavasti.
        Nämä ihmiset eivät kuitenkaan kirjoita facebookkiin,mutta tietysti eivät kirjoittele koska silloin näkisi nimen. Ja se on huonompi homma "sille" joka näitä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on selkeästi Naomi. Selvännäkijänä näen hänet. Ei nämä hänen kehumis kommenttissa
        ole kenenkään muun kirjoittamia.

        Kun avaa tämän keskutelu kanavan niin kommentteja Naomista on jokaisessa vaikka jotkut selvästi haluaa puhua muista näkijöistä, mietin että miksi ei anneta joidenkin kommenttien koskea niitä joita kysellään koska sehän on tämän keskustelukanavan tarkoitus,että kaikista puhutaan vaan sinne laitetaan hyvin nopeasti Naomista koska eiköhän Naomista löytyy ihan tarpeiksi juttua ja jos joku kiinnostuu häneltä ottamaan tulkintaa niin helposti löytyvät hänen kotisivunsa.

        Mielestäni tämä ei ole ihan terveen ihmisen pakonomaista kirjoitusta,valitettavasti.
        Nämä ihmiset eivät kuitenkaan kirjoita facebookkiin,mutta tietysti eivät kirjoittele koska silloin näkisi nimen. Ja se on huonompi homma "sille" joka näitä kirjoittaa.

        Samaa mieltä, ja ihmettelen myös miksi muita näkijötä koskevat ketjut aina muuttuvat Naomin itsekehuketjuiksi ja muiden lyttäämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, ja ihmettelen myös miksi muita näkijötä koskevat ketjut aina muuttuvat Naomin itsekehuketjuiksi ja muiden lyttäämiseksi.

        Samaa itsekin olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa. Kyllä muitakin asiansa osaavia näkijöitä vielä löytyy. Usein nämä eniten kehutut ovat ainakin itselle olleet niitä pettymyksiä, eli eivät ole nähneet loppupeleissä mitään oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, ja ihmettelen myös miksi muita näkijötä koskevat ketjut aina muuttuvat Naomin itsekehuketjuiksi ja muiden lyttäämiseksi.

        Käy nyt omaa kommenttiasi kommentoimassa, "selvännäkijä", ei taida muuttaa sitä tosiasiaa, että näkijöitä lopulta on vaan kuitenkin ne, joilla on siihen lahja ja kyvyt.
        Aidot tietää, ja näkijöitten asiakkaat, että selvänäkijä kirjoitetaan yhdellä n-kirjaimella. Se on selvänäkijä.
        Olen kyllä huomannut että Naomia tosi paljon kehutaan, mutta siihen on varmasti syynsä, jos jotkut sitten lyttää niitä, jotka ei ole mitään nähnyt, niin heillä on siihen varmaan lupa ja oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa itsekin olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa. Kyllä muitakin asiansa osaavia näkijöitä vielä löytyy. Usein nämä eniten kehutut ovat ainakin itselle olleet niitä pettymyksiä, eli eivät ole nähneet loppupeleissä mitään oikein.

        Niinkö? mainitsehan yksi? Siis sellainen näkijä Suomessa, jolla on todellakin ennustajan kykyjä?
        Olen nuoruuteni päivistä astiu käynyt ennustajilla, osa heistä, jotka silloin toimivat, ja joilla kykyjä oli, eivät enää tee, koska puhun nit pitkän ajan aikajaksosta.
        En voi tietää, keillä kehutuilla olet käynyt, mutta tuo tässäkin mainittu näkijä, jota kovin nyt lukuisien kommenttiensa kanssa koetat moittia, ei ole ainakaan minulle tuottanut vielä kertaakan pettymystä, ja jo useiden vuosien ajan olen hänellä käynyt.

        Olisiko nyt niin, että happamia sanoi kettu pihljanmarjoista, pätee tässäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on selkeästi Naomi. Selvännäkijänä näen hänet. Ei nämä hänen kehumis kommenttissa
        ole kenenkään muun kirjoittamia.

        Kun avaa tämän keskutelu kanavan niin kommentteja Naomista on jokaisessa vaikka jotkut selvästi haluaa puhua muista näkijöistä, mietin että miksi ei anneta joidenkin kommenttien koskea niitä joita kysellään koska sehän on tämän keskustelukanavan tarkoitus,että kaikista puhutaan vaan sinne laitetaan hyvin nopeasti Naomista koska eiköhän Naomista löytyy ihan tarpeiksi juttua ja jos joku kiinnostuu häneltä ottamaan tulkintaa niin helposti löytyvät hänen kotisivunsa.

        Mielestäni tämä ei ole ihan terveen ihmisen pakonomaista kirjoitusta,valitettavasti.
        Nämä ihmiset eivät kuitenkaan kirjoita facebookkiin,mutta tietysti eivät kirjoittele koska silloin näkisi nimen. Ja se on huonompi homma "sille" joka näitä kirjoittaa.

        Tosta huomaa, se on toi sama "Naomin stalkkeri, kun se joka paikassa meuhkaa tota samaa että "Nämä ihmiset eivät kuitenkaan kirjoita facebookkiin,mutta tietysti eivät kirjoittele koska silloin näkisi nimen. " Mitäsiis? tähh?

        Miksi mä tai muut Naomin asiakkaat ja fanit kirjottaisi johonkin facebookkiin? Sehän nyt ei ainakaan mun mielestä ole mikään keskusteluketju? Ite ainaskin käyn hänelle laittamassa tykkäyksiä ja ne kirjoitukseni ja ajanvaraukseni laitan sinne messengeriin, sehän ei muille näy.
        Ja mistä sä tiedät mitä ihmiset kirjottaa hänestä fasebookkiin? Käyyt häntä sielläkin stalkkaamassa? Aika sairasta?

        Mielestäni nuo sinun vuodatukset ei ole ihan terveen ihmisen ja ilmankos niistä lääkityksistäkin lähes joka kommentissa. Koita jotenkin toipua siitä että että joko ole saanut Naomilta aikaa tai leikit itse näkijää eikä asiakkaita.
        Ja ihan tiedoksi nyt ennen kuin taas syyttelet että tämäkin on Naomin kirjoittama niin ei ole, ihan toimistotöitä teen vaikka olisikin hienoa jos itsellänikin olisi ennustjan lahja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta huomaa, se on toi sama "Naomin stalkkeri, kun se joka paikassa meuhkaa tota samaa että "Nämä ihmiset eivät kuitenkaan kirjoita facebookkiin,mutta tietysti eivät kirjoittele koska silloin näkisi nimen. " Mitäsiis? tähh?

        Miksi mä tai muut Naomin asiakkaat ja fanit kirjottaisi johonkin facebookkiin? Sehän nyt ei ainakaan mun mielestä ole mikään keskusteluketju? Ite ainaskin käyn hänelle laittamassa tykkäyksiä ja ne kirjoitukseni ja ajanvaraukseni laitan sinne messengeriin, sehän ei muille näy.
        Ja mistä sä tiedät mitä ihmiset kirjottaa hänestä fasebookkiin? Käyyt häntä sielläkin stalkkaamassa? Aika sairasta?

        Mielestäni nuo sinun vuodatukset ei ole ihan terveen ihmisen ja ilmankos niistä lääkityksistäkin lähes joka kommentissa. Koita jotenkin toipua siitä että että joko ole saanut Naomilta aikaa tai leikit itse näkijää eikä asiakkaita.
        Ja ihan tiedoksi nyt ennen kuin taas syyttelet että tämäkin on Naomin kirjoittama niin ei ole, ihan toimistotöitä teen vaikka olisikin hienoa jos itsellänikin olisi ennustjan lahja.

        sun ammatti vaihtuu koko ajan, välillä olet myyjä, välillä teet siivoutöitä, ja nyt ihan toimistotöitä..taidat olla aika multitalentti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? mainitsehan yksi? Siis sellainen näkijä Suomessa, jolla on todellakin ennustajan kykyjä?
        Olen nuoruuteni päivistä astiu käynyt ennustajilla, osa heistä, jotka silloin toimivat, ja joilla kykyjä oli, eivät enää tee, koska puhun nit pitkän ajan aikajaksosta.
        En voi tietää, keillä kehutuilla olet käynyt, mutta tuo tässäkin mainittu näkijä, jota kovin nyt lukuisien kommenttiensa kanssa koetat moittia, ei ole ainakaan minulle tuottanut vielä kertaakan pettymystä, ja jo useiden vuosien ajan olen hänellä käynyt.

        Olisiko nyt niin, että happamia sanoi kettu pihljanmarjoista, pätee tässäkin?

        Eiköhän jokainen voi käydä kellä näkijällä haluaa, eiks niin? Voit vapaasti jatkaa ko. näkijällä käymistä, mutta älä kyseenalaista muita näkijöitä, jos joku on heidät hyviksi kokenut!! Äläkä vedä mitään kateuskorttia esiin. Kukaan ei todellakaan kadehdi ko. näkijää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jokainen voi käydä kellä näkijällä haluaa, eiks niin? Voit vapaasti jatkaa ko. näkijällä käymistä, mutta älä kyseenalaista muita näkijöitä, jos joku on heidät hyviksi kokenut!! Äläkä vedä mitään kateuskorttia esiin. Kukaan ei todellakaan kadehdi ko. näkijää!

        Niippä, herääki kysymys, miksi ne, eli tässä tapauksessa nyt juurikin eräs yksi ja sama, tunkee aina Naomista kommentoivien ketjuun uikuttaan?
        Ja voit ihan rejhellisesti sen myöntää, kun kaikki sen on täällä jo huomanut; kyllä kadehdit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun ammatti vaihtuu koko ajan, välillä olet myyjä, välillä teet siivoutöitä, ja nyt ihan toimistotöitä..taidat olla aika multitalentti?

        Joku vähä yksinkertane? Vaik ite tolleesti kirjottelee tuhansii kommentei, ei se tarkota et muut tääl tän monistelis. Kai tos ny halunnee vaa tuod esii etteivä ole näkijöitä, kun toi yks näkee ja vissii kuulee jo äänii ja naomin jokapaikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta huomaa, se on toi sama "Naomin stalkkeri, kun se joka paikassa meuhkaa tota samaa että "Nämä ihmiset eivät kuitenkaan kirjoita facebookkiin,mutta tietysti eivät kirjoittele koska silloin näkisi nimen. " Mitäsiis? tähh?

        Miksi mä tai muut Naomin asiakkaat ja fanit kirjottaisi johonkin facebookkiin? Sehän nyt ei ainakaan mun mielestä ole mikään keskusteluketju? Ite ainaskin käyn hänelle laittamassa tykkäyksiä ja ne kirjoitukseni ja ajanvaraukseni laitan sinne messengeriin, sehän ei muille näy.
        Ja mistä sä tiedät mitä ihmiset kirjottaa hänestä fasebookkiin? Käyyt häntä sielläkin stalkkaamassa? Aika sairasta?

        Mielestäni nuo sinun vuodatukset ei ole ihan terveen ihmisen ja ilmankos niistä lääkityksistäkin lähes joka kommentissa. Koita jotenkin toipua siitä että että joko ole saanut Naomilta aikaa tai leikit itse näkijää eikä asiakkaita.
        Ja ihan tiedoksi nyt ennen kuin taas syyttelet että tämäkin on Naomin kirjoittama niin ei ole, ihan toimistotöitä teen vaikka olisikin hienoa jos itsellänikin olisi ennustjan lahja.

        Mä taidan tietää ketä se on. Jos se ketä arvelen, niin leikkii tosiaan jotain näkijää vaikka täys feikki ja esiintyy jonain henkisenä guruna fasessa, oikeesti surkee!
        Ihan sairaaks menny toi naomin ajojahti, syyttelee täällä ihmisiä jotka kommenoi että on naomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vähä yksinkertane? Vaik ite tolleesti kirjottelee tuhansii kommentei, ei se tarkota et muut tääl tän monistelis. Kai tos ny halunnee vaa tuod esii etteivä ole näkijöitä, kun toi yks näkee ja vissii kuulee jo äänii ja naomin jokapaikas.

        Et sentään taida olla äidinkielenopettaja? Tuo "murteen" vääntäminen vasta yksinkertaiselta vaikuttaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? mainitsehan yksi? Siis sellainen näkijä Suomessa, jolla on todellakin ennustajan kykyjä?
        Olen nuoruuteni päivistä astiu käynyt ennustajilla, osa heistä, jotka silloin toimivat, ja joilla kykyjä oli, eivät enää tee, koska puhun nit pitkän ajan aikajaksosta.
        En voi tietää, keillä kehutuilla olet käynyt, mutta tuo tässäkin mainittu näkijä, jota kovin nyt lukuisien kommenttiensa kanssa koetat moittia, ei ole ainakaan minulle tuottanut vielä kertaakan pettymystä, ja jo useiden vuosien ajan olen hänellä käynyt.

        Olisiko nyt niin, että happamia sanoi kettu pihljanmarjoista, pätee tässäkin?

        Samaa mieltä!
        Aika vähän nimiä kun aletaan kysellä että keitä ne muut asiansa osaavat näkijä sitten on?

        Se että Naomi on ainakin mun mielestä Suomen paras, ainakaan ite ole kuullut ketän muuta, joka vakuuttaisi, on tietysti syy siihen että häntä paljon kehutaan.

        Mä en tiedä ketään muuta, joka häntä haukkuisi, kun tuo yksi "iltalääkkeensä kadottanut selvännäkijä`hih ja hah! , joka käy niistä joka ketjussa lukuisin eri kommentein avautumassa ja samalla sättii Naomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sentään taida olla äidinkielenopettaja? Tuo "murteen" vääntäminen vasta yksinkertaiselta vaikuttaa 😂

        Hanki nyt apua jostakin. Noi naamataulusi kertoo kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki nyt apua jostakin. Noi naamataulusi kertoo kaiken.

        Sano muuta! Noista naamatauluista mäkin tajusin ketä, niitä vähän joka ketjussa.

        Asiakkaista pulaa, silläkös kiulkuttelee.
        Melttoo täällä että fasessa sitä ja tätä ja näkee naamat, mutta itte käy täällä anonyyminä haukkumassa.
        Kun tajusin ketä on, oon käyny muutamia kertokja tsekkaamassa sen palvelulinjalla, niin aina lukee etä vapaana, tai linjalla tai miten se siellä nyt on, mutta selvästi ei asiakkaita. Kai niitä ilmaiskatselmuksiakin siten aikaa rustata ja täällä käydä muita näkijöitä haukkumassa. Siis aitoja näkijöitä, tarkoitan..

        Kadehtii varmaan silläkin, kun Naomi on sellainen Enkeli -näkijä, ja itte koittaa jotain enkeli -ihmistä esittää. kyllä mun mielestä tuollaisesta on enkelimäisyys aika kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano muuta! Noista naamatauluista mäkin tajusin ketä, niitä vähän joka ketjussa.

        Asiakkaista pulaa, silläkös kiulkuttelee.
        Melttoo täällä että fasessa sitä ja tätä ja näkee naamat, mutta itte käy täällä anonyyminä haukkumassa.
        Kun tajusin ketä on, oon käyny muutamia kertokja tsekkaamassa sen palvelulinjalla, niin aina lukee etä vapaana, tai linjalla tai miten se siellä nyt on, mutta selvästi ei asiakkaita. Kai niitä ilmaiskatselmuksiakin siten aikaa rustata ja täällä käydä muita näkijöitä haukkumassa. Siis aitoja näkijöitä, tarkoitan..

        Kadehtii varmaan silläkin, kun Naomi on sellainen Enkeli -näkijä, ja itte koittaa jotain enkeli -ihmistä esittää. kyllä mun mielestä tuollaisesta on enkelimäisyys aika kaukana.

        Rauhoitu nyt, tuo keuhkoamisesi ei ole tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano muuta! Noista naamatauluista mäkin tajusin ketä, niitä vähän joka ketjussa.

        Asiakkaista pulaa, silläkös kiulkuttelee.
        Melttoo täällä että fasessa sitä ja tätä ja näkee naamat, mutta itte käy täällä anonyyminä haukkumassa.
        Kun tajusin ketä on, oon käyny muutamia kertokja tsekkaamassa sen palvelulinjalla, niin aina lukee etä vapaana, tai linjalla tai miten se siellä nyt on, mutta selvästi ei asiakkaita. Kai niitä ilmaiskatselmuksiakin siten aikaa rustata ja täällä käydä muita näkijöitä haukkumassa. Siis aitoja näkijöitä, tarkoitan..

        Kadehtii varmaan silläkin, kun Naomi on sellainen Enkeli -näkijä, ja itte koittaa jotain enkeli -ihmistä esittää. kyllä mun mielestä tuollaisesta on enkelimäisyys aika kaukana.

        Todellakin, ihme skitsoilua muuteskin, ei vaikuta ihan terveeltä.

        Paras esimerkki oli kun tuossa yhdessä ketjussa on Naomia kehuva kommentti, niin oli siihen perään taas laittanut kauheeta kouhotus että miten Naomi mainostaa ja plää plää.
        Siinä oli vaan sellainen pieni epäkohta, että kun ihan samaan kellonlyömään, mihin se kehukommentti oli topiciin laitettu, mun ystävä istui Naomin vastaanotolla. Ja oli tullut siis heti mun perään, tselläni oli aika häntä ennen.

        Että aika vaikeeta varmaan ilman mitään pelejä kirjoittaa kommenttia topiciin, kun asiakas istuu vastakkaisella puolella sessiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin, ihme skitsoilua muuteskin, ei vaikuta ihan terveeltä.

        Paras esimerkki oli kun tuossa yhdessä ketjussa on Naomia kehuva kommentti, niin oli siihen perään taas laittanut kauheeta kouhotus että miten Naomi mainostaa ja plää plää.
        Siinä oli vaan sellainen pieni epäkohta, että kun ihan samaan kellonlyömään, mihin se kehukommentti oli topiciin laitettu, mun ystävä istui Naomin vastaanotolla. Ja oli tullut siis heti mun perään, tselläni oli aika häntä ennen.

        Että aika vaikeeta varmaan ilman mitään pelejä kirjoittaa kommenttia topiciin, kun asiakas istuu vastakkaisella puolella sessiossa.

        Onnistuuhan se murteenkin länkyttäminen siivoojatoimistoduunarilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuuhan se murteenkin länkyttäminen siivoojatoimistoduunarilta.

        Jaa, onnistu vai ? missä länkyttämässä? Ja oikein murteella, ettei vaan lääkkeissä- - promilleissa,,,,,? Oikein duunariksi sitten? toimistoitasiivoilua?
        Hyvä jos onnistu. jesjesjes mahtavaa! Hyvä jos välillä vähän töissäkin ettei pelkästään täällä iltalääkkeistä temuamasa . Onhan mahtavaa, jaaaaá että oikeen duunarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun ammatti vaihtuu koko ajan, välillä olet myyjä, välillä teet siivoutöitä, ja nyt ihan toimistotöitä..taidat olla aika multitalentti?

        Linjoilla taas hiljasta? "kade-ässsän" pitäis jo alkaa tajuun ei tällaisina aikoina kellään ole varaa soitella feikkinäkijöille.


    • Anonyymi

      Mulla on yksi kokemus kun olin ihan aika pieni, olin ulkona . Sellainen kirkas ja suuri valo,
      käänsin pään hetkeksi ja kun katsoin uudestaan, se oli poissa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe