Aurilla joka kuvassa monttu auki, kitarisat näkyy, ja hammaspaikat
Auri Kananen
36
2028
Vastaukset
- AnonyymiSe on yleinen käytäntö, että kuvattavilla on suu sepposen selällään. On ne sitten urheilijoita tai muita julkkiksia,haavi auki. - AnonyymiAmerikan hymy. Vielä 50 vuotta takaperin kuvattavilla oli leipäluukut kiinni. 
- AnonyymiMiks pitää joka viikko mediassa esitellä tulojaan naurettavaa hommaa. Oletko ihan terve. Mitäs sanoisit minun säästötilistäni. Lopeta jo auri 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks pitää joka viikko mediassa esitellä tulojaan naurettavaa hommaa. Oletko ihan terve. Mitäs sanoisit minun säästötilistäni. Lopeta jo auri Kertoo huonosta itsetunnosta, joka on peräisin vuosien takaa, ehkä lapsuudesta saakka. Silloin ainoa balsami haavoille on pitää meteliä juuri tuloistaan, jos ne nyt edes niin ihmeellisiä ovat.... 

- AnonyymiAuri Kananen on esimerkki siitä, kuinka kovalla työllä pääsee eteenpäin. Tämä tyttö menee vielä pitkälle. You go girl! - AnonyymiNiin näyttää menevän. Nyt jo pyörittää. persettään rinnat paljaina lehdessä. 
- AnonyymiAuri Kananen ja jääkiekkotähti Lasse Kukkonen olis hyvä pari. 

- AnonyymiKaikki on tehtävä,että pärstä pysyy julkisuudessa.😛😜 
 https://www.is.fi/viihde/art-2000010341851.html
- AnonyymiNiinhän sitä sanotaan, että harvinainen kuin kanasen hammas. 
- AnonyymiAuri on todella kaunis ja kyllä noin kauniita hampaitakin kelpaa esitellä. Ahkera pystyvä nuori nainen👍 
- AnonyymiAuri on pian Suomen rikkain nainen!!! Vaikka ammatti on vain siivooja!!! 
- AnonyymiEi mikään nätti tyttö 🤭 
- AnonyymiAuri Kananen näyttää ihan Gene Hackmanilta. - Anonyymisexyyy 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:sexyyy Hyvin on nainen elämässään pärjännyt ja ei ole tarvinnut mennä kelankassalle rahaa ruinamaan. Arvostan kaikkia ihmisiä ja ennen kaikkea, ketkä tekevät kovasti työtä ja hankkivat omat elantonsa itse 💚. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvin on nainen elämässään pärjännyt ja ei ole tarvinnut mennä kelankassalle rahaa ruinamaan. Arvostan kaikkia ihmisiä ja ennen kaikkea, ketkä tekevät kovasti työtä ja hankkivat omat elantonsa itse 💚. Totta, Auri tekee todella kovaa duunia. Julkisuudessa pysyminen ja sillä rahastaminen on melkoinen saavutus. Siinä jää äkkiä opinnot ja henkilökohtainen sivistys vähemmälle. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Totta, Auri tekee todella kovaa duunia. Julkisuudessa pysyminen ja sillä rahastaminen on melkoinen saavutus. Siinä jää äkkiä opinnot ja henkilökohtainen sivistys vähemmälle. Mites tää sinun oma sivistys tasosi onkaan ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mites tää sinun oma sivistys tasosi onkaan ? Samanmoinen kuin Aurilla eli ei käytännössä mitään. Päivääkään en ole kyennyt työtä tekemään, siksi arvostankin Auria, kun on ilman mitään sivistystä tai koulutusta päässyt aikakautemme ykkösvaikuttajaksi. Politikko ainesta. Puoluetta en ala arvailemaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvin on nainen elämässään pärjännyt ja ei ole tarvinnut mennä kelankassalle rahaa ruinamaan. Arvostan kaikkia ihmisiä ja ennen kaikkea, ketkä tekevät kovasti työtä ja hankkivat omat elantonsa itse 💚. Hammashoidon osalta Kela-korvausta maksetaan joka toinen vuosi. Voi toki olla, että Auri ei käytö hammashoitolan palveluita. Ehkä siksi hammashymy ei parhaimmillaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Samanmoinen kuin Aurilla eli ei käytännössä mitään. Päivääkään en ole kyennyt työtä tekemään, siksi arvostankin Auria, kun on ilman mitään sivistystä tai koulutusta päässyt aikakautemme ykkösvaikuttajaksi. Politikko ainesta. Puoluetta en ala arvailemaan. Ainakin sydämen sivistystä on. 

- AnonyymiVoipi olla, että Auri on jynssännyt muita paikkoja niin intohimoisesti, että omat hampaat ovat jääneet vähemmälle. Kova hinta tietysti, mutta purukalustoa voi aina uusia. 
- AnonyymiAurin iässä monella meillä on jo implantteja, siltoja ja tekareita. Aina muista hampaita harjata. Aurin vauhti julkisuuden suhteen on kiivas ja menestyksekäs, kannata muutaman hampaan takia hidastaa. 
- AnonyymiJustiin sopiva sukunimi ainakin 😄 - AnonyymiPitää arvostaa kaikkia ihmisiä ja kunnioittaa, ketkä tekevät töitä ja verorahoja yhteiskunnan hyväksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pitää arvostaa kaikkia ihmisiä ja kunnioittaa, ketkä tekevät töitä ja verorahoja yhteiskunnan hyväksi. No löytyihän edes yksi asialinen kommentti edes ketjusta. Kiitos. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No löytyihän edes yksi asialinen kommentti edes ketjusta. Kiitos. Hyvä kun sinua joku asia vihdoinkin mielytti ja sehän on ihana asia tietenkin. 

- AnonyymiEi noin nuorella ole hammaspaikkoja. Nykyisin hampaat hoidetaan niin hyvin, että pysyvät ehjinä. Olen 62 v ja ei ole tarvinnut vielä hampaita paikata. 
 Minua kyllä ärsyttää joidenkin julkkisten peilin edessä opeteltu tekohymy. Sitten sellainen kamala tekohymy kuin Stubbilla on, tosi ruma irvistys. Vaimollaan melkein samanlainen. Ryhmäkuvissa on usein muiden maiden johtajia ja politiikkoja ja Stubb ainoa kenellä koko naaman irvistys.- AnonyymiEi tarvitse ainakaan naisen pyllistellä ja näytellä silikonirintoja tienatakseen rahaa. Mikä tärkeintä, ei ole miesten rahoilla elävä naikkonen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei tarvitse ainakaan naisen pyllistellä ja näytellä silikonirintoja tienatakseen rahaa. Mikä tärkeintä, ei ole miesten rahoilla elävä naikkonen. Totta kirjoitit. Arvostan tätä naista todella paljon 👍. 

- AnonyymiMinusta tekee hallaa meille ammatti siivoajille videoillaan kun saapuu siivous kohteeseen naureskellen ja muuta..kun me menemme siivous kohteeseen, olemme ammattilaisia emmekä tee roskan/lian määrästä sen enempää numeroa. Vaikuttaa show:lta koko Kanasen klipit mitä olen katsonut. - Anonyymi-muutenkin aseptiikka on Aurilla vähän hakuisessa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:-muutenkin aseptiikka on Aurilla vähän hakuisessa. Ja jos dokumenttia tehdään, pitäisi käyttäytyä mitä ammatti edellyttää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja jos dokumenttia tehdään, pitäisi käyttäytyä mitä ammatti edellyttää. Tällaisten asuntojen; jotka ovat todella likaisia ym. pitäisi muistaa Aurinkin kunnioitus asukasta kohtaan. Se ei ole naurun aihe. 

- AnonyymiAuri on gool, tyylikäs ja monen mielestä nainen paikallaan isolla N:llä. Sinusta taas, joka arvostelet Aurin ilmeitä sanoisin, että pidä tyhmät kommenttisi sisälläsi niin olet voittaja. Auri on menestyjä omilla avuillaan, sinä arvostelujesi kanssa totaalinen luuseri?. - AnonyymiKiitos! Asiaa kirjoitit ja haukkumiset pois julkisuuden henkilöistä. 

- AnonyymiGene Hackmanin näköinen piilopersu https://www.is.fi/viihde/art-2000011572712.html 
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset485061
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut273724
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131871
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021498
- 1531351