Mulla on jo vuosia ollu haaveena kokeilla naisen kanssa. Lähes poikkeuksetta madturboideissa ajattelen naisia
Kokemusta mulla ei oo naisista mut halua sitäkin enemmän. Mulle käy vaikka yksi kerta, kunhan pääsisi vähän touhuumaam.
Asun pohj.savossa
Haluaisin kokea eka kerran naisen kanssa. Olen nainen
15
1626
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingissä ainakin on joku Naisten talo tms mikä on ihan tyttörakkaudelle pyhitetty tila jossa voi viettää aikaa tyttöparinsa kanssa tai ehkä löytää sellaisen, saattaapa niitä olla muuallakin ?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181157344
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuin myös nainen pohjois - Savosta. Minä olen pitkään haaveillut leikkikaverista itselleni ja miehelleni.
Kerro ihan vähän itsestäsi. Edes vähän ikää ja ruumiin rakenteesta.- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
Siis tuo spede on sun taiteilijanimi kun oppituntejas siellä annat. Mikä paikka tuo sit mahtaa ollakkaan.
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Itsekkin haaveilut olen Kaavilla. Rva 46
- Anonyymi
Mätisäkki riehaantui hyh hyh 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mätisäkki riehaantui hyh hyh 🤢🤮
Hyh hyi painu vittuun mätisäkkines hönö.
- Anonyymi
Etelä-Karjalasta löytyy 50v nainen jolla kokemusta naisten välisestä seksistä. Seurustelin 2v naisen kanssa. Olen xxl kokoa. Voisin kyllä sen kokemuksen siule antaa (onpas tyhmästi sanottu) kerro itsestäsi ja haluistasi enemmän.
- Anonyymi
Jos vielä hakusessa niin täällä yks kans joka haaveilee samasta asiasta. Etelä-savon ja pohjois-savon rajamailla asusteleva.
- Anonyymi
Menkääs nyt mätisäkit muualle satuilemaan
- Anonyymi
Mä luulen, että ”yksi” kerta on huono. Kannattaa etsiä ihminen johon saa kontaktia pidemmäksi aikaa ja lähempää. Eka kerta menee jännittämiseen ja lapsenmieliseen sähläämiseen eikä vuorovaikutusta tule. Itse olen mies, mutta silti kommentoin. Tiedän jopa sen, että ihmiset antavat luvan koskea, mutta kantti ei kestä tilanteessa vaan tyydytään toisen naisen katsomiseen tai pillun levittämiseen. Ja se asia on eri murkkuna kuin esim. 30-50v iässä.
- AnonyymiUUSI
Pohjois-Savossa asun parisuhteessa miehen kanssa.Etsin 017-015 alueelta naista pitämään hauskaa kanssani tai mieheni kanssa.48v 167/66
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014