Haluaisin kokea eka kerran naisen kanssa. Olen nainen

Anonyymi-ap

Mulla on jo vuosia ollu haaveena kokeilla naisen kanssa. Lähes poikkeuksetta madturboideissa ajattelen naisia

Kokemusta mulla ei oo naisista mut halua sitäkin enemmän. Mulle käy vaikka yksi kerta, kunhan pääsisi vähän touhuumaam.

Asun pohj.savossa

14

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helsingissä ainakin on joku Naisten talo tms mikä on ihan tyttörakkaudelle pyhitetty tila jossa voi viettää aikaa tyttöparinsa kanssa tai ehkä löytää sellaisen, saattaapa niitä olla muuallakin ?

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­y­­m­f­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181157344

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuin myös nainen pohjois - Savosta. Minä olen pitkään haaveillut leikkikaverista itselleni ja miehelleni.
      Kerro ihan vähän itsestäsi. Edes vähän ikää ja ruumiin rakenteesta.

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa

        Siis tuo spede on sun taiteilijanimi kun oppituntejas siellä annat. Mikä paikka tuo sit mahtaa ollakkaan.


      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


    • Anonyymi

      Itsekkin haaveilut olen Kaavilla. Rva 46

      • Anonyymi

        Mätisäkki riehaantui hyh hyh 🤢🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätisäkki riehaantui hyh hyh 🤢🤮

        Hyh hyi painu vittuun mätisäkkines hönö.


    • Anonyymi

      Etelä-Karjalasta löytyy 50v nainen jolla kokemusta naisten välisestä seksistä. Seurustelin 2v naisen kanssa. Olen xxl kokoa. Voisin kyllä sen kokemuksen siule antaa (onpas tyhmästi sanottu) kerro itsestäsi ja haluistasi enemmän.

    • Anonyymi

      Jos vielä hakusessa niin täällä yks kans joka haaveilee samasta asiasta. Etelä-savon ja pohjois-savon rajamailla asusteleva.

      • Anonyymi

        Menkääs nyt mätisäkit muualle satuilemaan


    • Anonyymi

      Mä luulen, että ”yksi” kerta on huono. Kannattaa etsiä ihminen johon saa kontaktia pidemmäksi aikaa ja lähempää. Eka kerta menee jännittämiseen ja lapsenmieliseen sähläämiseen eikä vuorovaikutusta tule. Itse olen mies, mutta silti kommentoin. Tiedän jopa sen, että ihmiset antavat luvan koskea, mutta kantti ei kestä tilanteessa vaan tyydytään toisen naisen katsomiseen tai pillun levittämiseen. Ja se asia on eri murkkuna kuin esim. 30-50v iässä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe