Ymmärrän oikein hyvin kun tämän kuukauden kela (veronmaksajien) rahat on jo juotu viikko siiten, ja vielä täytyy viikko sinnitellä ilman alkoholia ja naista [miestä] eikä ne psyyke lääkkeetkään oikein toimi, alkaa osalla täällä hermot olemaan kireällä, mutta koittakaa jaksaa ja kohtahan on jo joulukin.
- ovipönkkä
Agressiivisuus palstalla
7
226
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi, mutta kuka täällä on agressiivinen? Täysin rauhassa vain käyty rakentavaa keskustelua.
- Anonyymi
Paitsi joku sekopää menetti täysin malttinsa, kun sen lääkkeet eivät toiminetkaan enää niin tehokkaasti kuin ennen. Toleranssi = ihminen tottuu ja jää koukkuun. Ei ihme, jo palaa käämit.
:O
- Anonyymi
" rahat on jo juotu viikko siiten, ja vielä täytyy viikko sinnitellä ilman alkoholia "
-pahinta on, kun ei mene enää päähän. Elimistö tottunut ja jäänyt koukkuun. Toleranssin kasvu tekee elämästä Helëvettiä. Lopettakaa ajoissa. Silloin olisi varaa käydä vaikka ulkona syömässä joskus!
-Viinapiru- Anonyymi
Ei mene päähän kun dopamiini tasot on alakantissa . Sitä,se juominen tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene päähän kun dopamiini tasot on alakantissa . Sitä,se juominen tekee
Lisäksi alkoholi ei enää nosta aivojen dopamiini-tasoja, kun toleranssi kasvanut jo liian suureksi, aiheuttaen vain riippuvuuden siihen kuralitkuun. Ei kyllä käy Kylmistä yhtään kateeksi, tsiisus sentään! Miettikää, minkälaista painajaista sen elämän täytyy olla?
:0
- Anonyymi
Ruusun aika unehtu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886