Kannattaa lähteä kuusamosta kun vielä hengissä selviää . Ei kauaa mee kun se poituminen on mahdotonta.
Paetkaa kuusamosta
12
861
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko tarkentaa, vai pakkasinko autoni turhaan?
- Anonyymi
Naapurista kilahtaa
- Anonyymi
Pelkäättekö te oikeasti jotakin ry**iä?
Mokomatkin suoihmiset kuten Sven Hassel teoksissaan asian osuvasti ilmaisee. - Anonyymi
Minä lähin jo
- Anonyymi
Hyvä, äläkä tule takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, äläkä tule takaisin
Kuka tuollaisee hikiään haluaisikaan
- Anonyymi
Virosta pitäisi ottaa muutama rajavartia antamaan koulutusta kuinka venäläisille pistetään kova kovaa vastaan ja samalla ne antaisivat virolaiset matujen käsittelyohjeet joissa ei ole helläkätisyydelle sijaa.On ihmeellistä että suomalainen ei saa puolustaa isänmaataan edes raja asiassa toista se on virossa,otetaan nyt välillä sieltä mallia ja unohdetaan Ruotsi tässä asiassa.
- Anonyymi
Siellä on rajamiehet päässeet nyt oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Itse keräisin kimpsuni ja häipyisin kuusamosta jos siellä asuisin
- Anonyymi
Asut sinä täällä, elä valehtele, sulleha kasvaa pinokkion nokka
- Anonyymi
Missä palaa seuraavaksi?
Näköjään tämän talven koepoltto suoritettu:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rukan-hiihtokeskuksessa-tulipalo-sahkot-olivat-laajalti-poikki/8824462
(ja heti kommentin eka versio poistettu alta minuutin, heh) - Anonyymi
MInä en lähe mihinkään. Oon aina asunu täällä ja aion jatkossakin olla täällä. ei kannata yrittää mitään. keinoja kyllä riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013791
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482711- 1142539
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392038Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301807Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271552
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701305Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291