Kannattaa lähteä kuusamosta kun vielä hengissä selviää . Ei kauaa mee kun se poituminen on mahdotonta.
Paetkaa kuusamosta
12
777
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko tarkentaa, vai pakkasinko autoni turhaan?
- Anonyymi
Naapurista kilahtaa
- Anonyymi
Pelkäättekö te oikeasti jotakin ry**iä?
Mokomatkin suoihmiset kuten Sven Hassel teoksissaan asian osuvasti ilmaisee. - Anonyymi
Minä lähin jo
- Anonyymi
Hyvä, äläkä tule takaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, äläkä tule takaisin
Kuka tuollaisee hikiään haluaisikaan
- Anonyymi
Virosta pitäisi ottaa muutama rajavartia antamaan koulutusta kuinka venäläisille pistetään kova kovaa vastaan ja samalla ne antaisivat virolaiset matujen käsittelyohjeet joissa ei ole helläkätisyydelle sijaa.On ihmeellistä että suomalainen ei saa puolustaa isänmaataan edes raja asiassa toista se on virossa,otetaan nyt välillä sieltä mallia ja unohdetaan Ruotsi tässä asiassa.
- Anonyymi
Siellä on rajamiehet päässeet nyt oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Itse keräisin kimpsuni ja häipyisin kuusamosta jos siellä asuisin
- Anonyymi
Asut sinä täällä, elä valehtele, sulleha kasvaa pinokkion nokka
- Anonyymi
Missä palaa seuraavaksi?
Näköjään tämän talven koepoltto suoritettu:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rukan-hiihtokeskuksessa-tulipalo-sahkot-olivat-laajalti-poikki/8824462
(ja heti kommentin eka versio poistettu alta minuutin, heh) - Anonyymi
MInä en lähe mihinkään. Oon aina asunu täällä ja aion jatkossakin olla täällä. ei kannata yrittää mitään. keinoja kyllä riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164448- 162206
- 1882026
- 1071446
- 721308
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736