Onko kalahommat jääny subatonin #alkoholm
Vieläkö Pottukoira kalastaa?
7
619
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida olla enää sopimuksia kalahommista ja tuskin saakaan enää...
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18116616n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä näytti virvelit ja kaikki kalavehkeet olevan niin sekaisin varastossa, liekö vanha navetta. Veis kirpputorille kalavehkeensä ja ostais niilläkin rahoilla sandelsia.
- Anonyymi
Eipä paljo ole tainnut aikoihin olla kaupallista yhteistyötä kalastusfirmojen kanssa kun sekoiluksi alko mennä. Sitten tuli neronleimaus tehjä ryyppäämisliveä. Se naula veti yleisön suhteen mutta varmasti viimesetkin häviää. Varmasti tilalle tulee hörhöyleisölle tuotteitaan tarjoavia mutta tuskin niistä kalastukseen liittyy mikään.
Vetoa vois lyödä ettei selviä pottu kalastamaan harrastemielessäkään. - Anonyymi
Rapalasta OnlyFansiin aikoo siirtyä. Ei muuta kuin (pienen) munan kuvia katteleen...
- Anonyymi
Kaikelaisia kahjoja maa päälänsä kantaa, no jospa sille nyt lähtö tulee kun sai haimatulehduksen hommattua.
- Anonyymi
Kyllä se menee fisuun,kun sadoilla euroilla ostettu venettä,jigejä ja lapsille juuri omat kalavehkeet.Sihteeri ankkuripainona potulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043