Tatuoidut

sormukset

Mitäs mieltä olette tatuoiduista sormuksista??

17

9689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna

      Vaikka tatuoinneista pidänkin, en tatuoisi kihla-tai vihkisormusta. Yksinkertaisesti siitä syystä, että vaikka kuinka olisi varma auvonsa kestosta, kaikkea voi sattua. Sormuksen tatuoiminen on aivan yhtä fiksua kuin tyttö- tai poikaystävän nimen tatuoiminen nahkaansa. Ei paljon naurata, jos ero tulee. Onhan näitä nähty. Vaikka sormus ei ole yhtä personoitu, sillä on kuitenkin selkeä tarkoitus ja itseäni sen olemassaolo häiritsisi, jos olisin eronnut.

      • Kultsi05

        Olen aivan samaa mieltä. Tatuoinnit ovat ikuisia, harkitkaa siis tarkkaan.


      • tatuoitu vaimo
        Kultsi05 kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. Tatuoinnit ovat ikuisia, harkitkaa siis tarkkaan.

        Niin kai avioliittokin.. siis sitä ikuista sorttia, ainakin siinä vaiheessa niin lupaillaan kun ollaan vihille menossa. Tiedän, että vaikka mitä voi tapahtua, mutta en voisi sellaisia ajatella, tai muuten en olisi voinut naimisiinkaan mennä.


      • että
        tatuoitu vaimo kirjoitti:

        Niin kai avioliittokin.. siis sitä ikuista sorttia, ainakin siinä vaiheessa niin lupaillaan kun ollaan vihille menossa. Tiedän, että vaikka mitä voi tapahtua, mutta en voisi sellaisia ajatella, tai muuten en olisi voinut naimisiinkaan mennä.

        avioliitto voi päättyä muutenkin kuin eroon. Kuolla voi myös nuorena.


      • ajattelin
        että kirjoitti:

        avioliitto voi päättyä muutenkin kuin eroon. Kuolla voi myös nuorena.

        ihan samaa kuin edellinen, mites sitten jos toinen kuoleekin ja loydat uuden rakkauden?!? ehka sua ei hairitte vaikka kuolleen puolisos sormus ois silti viel sun sormessa, mutta voin taata et uutta puoliosa ainaki vaivais..


      • Neea
        tatuoitu vaimo kirjoitti:

        Niin kai avioliittokin.. siis sitä ikuista sorttia, ainakin siinä vaiheessa niin lupaillaan kun ollaan vihille menossa. Tiedän, että vaikka mitä voi tapahtua, mutta en voisi sellaisia ajatella, tai muuten en olisi voinut naimisiinkaan mennä.

        Kyllä mä ainakin olen tullut miettineeksi MYÖS eron mahdollisuutta, vaikka meninkin sillä ajatuksela avioon, että liittomme kestää koko loppuikämme. Naimisissa 1 kk ja hyvin menee, mutta silti kyllä sekin vaihtoehto kandee mielessään käsitellä!


      • Vili
        Neea kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin olen tullut miettineeksi MYÖS eron mahdollisuutta, vaikka meninkin sillä ajatuksela avioon, että liittomme kestää koko loppuikämme. Naimisissa 1 kk ja hyvin menee, mutta silti kyllä sekin vaihtoehto kandee mielessään käsitellä!

        Niin, sitä ei voi kukaan tietää 100% varmasti miten avioliitto kestää. Kaikki kai toivoo, että kestäs ja on melko varmojakin (tai tuntee niin)ja silti voi tulla ero.

        Ehkä "pelkän" tyttö tai poikaystävän kohdalla pitäs olla vielä enemmän varuillaan, mutta ei avioliittokaan ole mikään varma tae.

        Voihan sen tatuoinnin tietysti piilottaa sormuksen alle, mutta siellä se kuitenkin on...


    • ei kestä..

      Eli tatuointi käden tai sormien ihossa ei suurella todennäköisyydellä kestä vaan leviää ikävännäköiseksi tuhruksi aikaa myöten ihon ollessa erilaista kuin muualla kehossa..
      Faktatieto jonka voit varmistaa myös tatuoijaltasi.
      Mutta miten olisi tatuointi muualle, meillä kihlasormusten lisäksi selässä kihlatatuointi jossa nimikirjaimet piilotettuna.. =)

      • ei ainakaan katoa sormesta ...

        Tatuointi molempien sormissa ( vihkisormus) on kestänyt yhtä kauan kuin avioliitto , siis 14.v ja liitto voi hyvin, samoin tatuointi.Ei ole korjattu kertaakaan,hyvin on pysynyt ( ei ole edes pesussa lähtenyt :) )Tatuoineilla osoitimme symboolisesti kuinka paljon rakastamme toisiamme ja kuinka vakavasti olemme sitoutuneet toisiimme.Hyvä puoli on myös se ettei sormus huku ja samanlaista ei ole kenelläkään ( kun on itse suunniteltu kuviointi)


      • ei ainakaan katoa sormesta ... kirjoitti:

        Tatuointi molempien sormissa ( vihkisormus) on kestänyt yhtä kauan kuin avioliitto , siis 14.v ja liitto voi hyvin, samoin tatuointi.Ei ole korjattu kertaakaan,hyvin on pysynyt ( ei ole edes pesussa lähtenyt :) )Tatuoineilla osoitimme symboolisesti kuinka paljon rakastamme toisiamme ja kuinka vakavasti olemme sitoutuneet toisiimme.Hyvä puoli on myös se ettei sormus huku ja samanlaista ei ole kenelläkään ( kun on itse suunniteltu kuviointi)

        Saisiko nähdä kuvia tatuoiduista sormuksistanne? Me olemme miettineet jonkinlaista ikuisuusmerkkiä nimettömiin. Ja lämpimät onnittelut teille hyvästä avioliitosta!


    • sas1973

      Moi! itse olen sitä mieltä että ajatus on hieno! kaikkea ei tietysti tarvitse tatuoida,esim päivämäärää,nimiä tms, mutta tatuoitu sormus voi olla ihan siisti,..?! en tiedä kun en ole nähnyt ja nyt itse koitan houkutella miestäni tatuointikihloihin ;)

    • Hanna

      Vois kai sen sormuksen tatuoida sitten, kun on oltu niin kauan naimisissa, että sormus on kulunu pois? :)

      • kertoo elämästä

        Mun mielestä tatuointi (joka on otettu omasta tahdosta ja kiinnostuksesta, ei esim. "muodikkuuden" vuoksi!) kertoo eletystä elämästä ihmisen ihossa. Jos tatuoi vihkisormuksen/puolison nimen ihoonsa, ja kuolema tai ero yllättääkin, niin mitä sitten? Pitäähän moni leskikin vielä sormusta sormessaan... Ja ellei ero ole jotenkin todella traaginen (pettämistä/väkivaltaa/päihdeongelmia tmv.) vaan esim. "erilleen kasvamista", niin miksi tatuointia pitäisi poistaa/hävetä eron jälkeen, tai uuden suhteen alussa. Kaikilla on menneisyytensä, ja usein ex-kumppani on myös yhteisten lasten isä/äiti ja jo sillä tavalla merkityksellinen ihmisen elämässä. Ja tatuoinnin voi aina peittää, sutata nimen yli jollakin, jos tulevaa puolisoa häiritsee tmv. Mutta tatuoinnilla on (pitäisi olla) aina jokin tarina. Miksi joku on valinnut juuri jonkun tietyn kuvan/tekstin ihoonsa. Ja jos sitä ei vaikkapa enää viisikymmpisenä ole niin kova Kiss-fani, että ottaisi ko. bändin logon ihoonsa, voi sitä vanhaa ja haalistunutta kuvaa katsellessa palata takaisin nuoruus vuosiin, ja muistella menneitä...;)


    • Maikki

      Olen allerginen ihminen ja sormuksethan tunnetusti keräävät eniten bakteereita, joten ihottumat tykkää. Tatuointisormus olisi mielestäni hieno ja olemme olleet naimisissakin jo yli 10 vuotta, mutta miehestä ajatus on ihan älytön (vaikka on siis 125% sitoutunut olemaan kanssani "kunnes kuolema meidät erottaa"). Eipä sitä viitsi vaan omaa sormustaan tatuoittaa - vähän niinkuin olisi itsensä kanssa naimisissa :O)

    • HeQu88

      Itselläni on muutama tatuointi ja olen miettinyt että jos ottaisi sormuksen myös. Mulla on taipumus hävittää sormukset aina johonkin; joskus tippuu uidessa järveen yms.. Se ei ainakaan pääsis häviimään...

      Mutta toisaalta, en mä kyllä ikinä ottais vihki tai kihlasormusta. Siinä nyt on kuitenkin aina se riski että homma ei toimikkaan ja tulee ero, niin hupsista vaan kun et saakkaan enää sormusta pois.. :/

      • K. Taylor

        Hei!

        Haluaisimme tatuoidut sormukset avioliittomme merkiksi vaan kuinka kestävät iholla? Kokemuksia?
        Yhdeltä tatuoijalta saimme vastauksen, että tatuoinnit ranteesta käteen päin eivät pysy.


      • horatia
        K. Taylor kirjoitti:

        Hei!

        Haluaisimme tatuoidut sormukset avioliittomme merkiksi vaan kuinka kestävät iholla? Kokemuksia?
        Yhdeltä tatuoijalta saimme vastauksen, että tatuoinnit ranteesta käteen päin eivät pysy.

        tatuoimme rakkautemme nimettömiin. Kaunis ajatus, sormus joka on mukana joka hetki. En ottaisi tatuointia, ellen olisi täysin varma että haluan mennä naimisiin ja tällä liitolla on kaikki mahdollisuudet kestää elämän loppuun asti. Näin haluan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe