Mikä siinä on kun nainen ei halua passata

Anonyymi-ap

Kaik sujui hyvin yl kolkyt vuotta. mut nyt ihan puskista alko lakoileen ja kitiseen, ett on muka joku koti orja. me olaan alsten ja lasten lasten kans ihmeissämme...

38

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Demarifeministi.

    • Anonyymi

      Provo 🤣

    • Anonyymi

      Provo tietenkin. Ei noin idioottiperhettä voi olla. Vaimo olisi jättänyt ne idiootit
      kauan sitten.

      • Anonyymi

        Oletko rasisti ? monessakin kulttuurissa se on nimenomaan juuri nainen joka huushollaa koko sakille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko rasisti ? monessakin kulttuurissa se on nimenomaan juuri nainen joka huushollaa koko sakille.

        Ei tarvitse olla rasisti, jos tietoa, näkemystä, kokemusta ... ei ole tarpeeksi. Tai / vai ...


    • Ukko# lapset ja lapsenlapset voisivat kuulla ja kuunnella ja alkaa osallistua "orjan töihin"😊.

      • Anonyymi

        Anna sille, ei muuta ku peitto heiluuun.


    • Anonyymi

      Passasin aina kun oli miesten työt ja naisten työt. Mies kuskasi lapsia harrastuksiin, vaihtoi renkaat, loi lumet. Oli myös matkatöissä ettei ollut joka päivä kotona. Minä tein kotihommat, kävin kansalaisopiston kursseilla ja muuta omaa. Ihan hyvä järjestely.
      Kun jäätiin eläkkeelle, alettiin siivota yhdessä, mies ravisti matot ja imuroi, minä luuttusin. Vieläkin laitoin pyykit ja ruoat.
      Jos vaimosi on sairastumassa, nuo on dementian oireita, silloin alkaa panna hanttiin monessakin. Tai ei vain jaksa. Keskusteluahan neuvotaan, mutta kokemuksesta tiedan ettei se niin vain aina onnistu. En tiedä teillä, voihan sitä yrittää sopuisasti.
      Tuota nyt en ihan ymmärrä, miksi asiaan lapset ja lapsenlapset sekaantuvat, onko hän passannut heitäkin. No minä omiani passaan silkasta rakkaudesta kun jaksan ja tykkään siitä. Jos en jaksaisi, en kutsuisi kylään passattavaksi, hoitaisin yhteydenpidon puhelimitse ja niin tavatessa, että toisivat itse pötyn pöytään tai kutsuisivat minut kotiinsa. Zemppiä, hyvä kun sinulla vielä on kumppani hengissä.

      • Anonyymi

        Dementian oireita?
        Ihan vaan normaalia kun ihminen väsyy vanhemmiten olemaan joku orja ja toiset odottaa valmista. Mies voi yhtä hyvin ottaa osaa kodin juttuihin että yhteisvoimin aitä kyllä voi asioita hoidella. Aikuiset lapset odottelee pyhisin pääsyä syömään lapsuuden kotiinsa mutta kuinka monta kertaa nämä lapset ovat käskeneet äitinsä valmiiseen ruokapöytään . Siis orjan työtä se on se palveleminen silloin kun se otetaan itsestään selvänä asiana .
        Joten miehet voivat ihan hyvin ottaa osaa kodin tehtäviiin, ei ihme että monet eroaa vanhoilla päivillään kun huomaavatettei heillä ole muuta virkaa miehen elämässä kun palvella aikuista ihmistä asioissa mitkä jokainen normaali ihminen osaa tehdä ihan itsekkin
        Joten tämäkin mies voisi lakata ihmettelemästä ja tarttua kodin tehtäviin itsekkin että näkee mitä se on.


    • Anonyymi

      Ehkäpä passata on väärä sana? Ja toki ymmärrän, että vitsihän tuo aloittajan kirjoitus on mutta totta toinen puoli, eli joskus voi käydä niin, että ne vanhat roolit ja tavat murtuvat kun huomaa, että voi tehdä asioita toisinkin

      • Anonyymi

        Vitaintainei niin näitä tapauksia on ikävä kyllä ihan todellisessa elämässä aina vaan.minulla on kaksinystövötärtä jotka ivat näitä passaajia , ja mitä iäkkäimmäksi tukevat sitä väsyneemmäksi myöskin.
        Ei kai se nyt niin ole että avioliitossa yksin kotona työt , se koti on sen toisenkin niin että se passaamista odottaja vois nousta sohvan pojalta ja huomata että piika alkaa saada tarpeekseen siitä että häneltä ,odotetaan liikoja koska vanhuuskin ottaa oman osaansa voimista aitä niinkuin ei tule nuoremmaksi ikääntyessäön


    • Anonyymi

      Kerrankin näkee huumorialoituksen tällä palstalla.
      Kiitos makeista nauruista!

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Ihan niin huumori ????
        Totuus on se että näitä, passaajia on aina vaan olemassa , luulevat että heidän vastuulla on koko perhe siis aikuiset lapset ja lapsenlapset . Joten näillä naisilla on jokin kirjoittamaton työsopimus avioliitossaan jossa ovat ainoastaan piikoja .nykyään kyllä yhteisvoimin hoidellaan niitä kotihommia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin huumori ????
        Totuus on se että näitä, passaajia on aina vaan olemassa , luulevat että heidän vastuulla on koko perhe siis aikuiset lapset ja lapsenlapset . Joten näillä naisilla on jokin kirjoittamaton työsopimus avioliitossaan jossa ovat ainoastaan piikoja .nykyään kyllä yhteisvoimin hoidellaan niitä kotihommia

        Ihmiset, naisetkin, ovat erilaisia. Jotkut passaavat ja puleeraavat toisten puolesta silkkaa hyvää tahtoaan, rakkaudesta läheisiinsä ja pyyteettömästä halusta auttaa. Se suotakoon heille.

        On aivan eri asia, jos joku joutuu pakosta, haluamattaan ja itse tahtomattaan sellaiseen tilanteeseen, että täytyy paiskia koti- tms. hommia toisten puolesta. Tai jopa jonkun rontin pakottamana.


    • Anonyymi

      Nostan vaimollesi olematonta hattuani hyyyvin korkealle. Mikä kunkku kuvittelet olevasi?

      • Anonyymi

        Mies on luomakunan ehdoton kruunu, jo raamtaussakin on viiteitä siihen. näin siis historiallisessa mielessä. mutta on nyky ajassa jotakin karseeta kun nainen ei tiedä paikkaansa, kiuktelua ja vaatimuksia niitä riitää. mutta velvollisuuksia ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on luomakunan ehdoton kruunu, jo raamtaussakin on viiteitä siihen. näin siis historiallisessa mielessä. mutta on nyky ajassa jotakin karseeta kun nainen ei tiedä paikkaansa, kiuktelua ja vaatimuksia niitä riitää. mutta velvollisuuksia ei.

        Ja mikä muka miehestä tekee jonkun luomakunnan kruunun.
        Tasarvo on valttia nykyään. Molemmat töissä ja molemman vastuussa kotitöistä
        .ei enää naisen tehtävänä ole hoidella kaikkea yksin . Yksinkertaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on luomakunan ehdoton kruunu, jo raamtaussakin on viiteitä siihen. näin siis historiallisessa mielessä. mutta on nyky ajassa jotakin karseeta kun nainen ei tiedä paikkaansa, kiuktelua ja vaatimuksia niitä riitää. mutta velvollisuuksia ei.

        Vieläkö joku uskoo Raamattuun??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on luomakunan ehdoton kruunu, jo raamtaussakin on viiteitä siihen. näin siis historiallisessa mielessä. mutta on nyky ajassa jotakin karseeta kun nainen ei tiedä paikkaansa, kiuktelua ja vaatimuksia niitä riitää. mutta velvollisuuksia ei.

        Entä mieästen velvollisuudet? Varsinkin passuuttavien sellaisten. Pah.


    • Anonyymi

      Onkohan seuraava vouhotus WLM eli woman lives matter?

      Nehkerit on jo omansa saaneet,,ja riehuneetkin oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Vaimo keittää minulle illalla veden valmiiksi. Aamulla ei tarvitse kuin lämmittää.

      • Anonyymi

        Tuli mieleen vanhassa typaikassa, kun työkaverin miehellä oli pummpuvika. Tämä työkaveri keitti aamulla sekavihannespussin ja lähti töihin. Sitten potilas päivällä lämmitti ne vihannekset mikrossa. Eikö sentään olisi ollut helpompi miehen keittää koko 10 minuutin sekavihannekset itse suoraan, olisi vitamiinitkin säilyneet paremmin. Niin että melkein yhtä vitsikästä kuin tuo vedenkeitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen vanhassa typaikassa, kun työkaverin miehellä oli pummpuvika. Tämä työkaveri keitti aamulla sekavihannespussin ja lähti töihin. Sitten potilas päivällä lämmitti ne vihannekset mikrossa. Eikö sentään olisi ollut helpompi miehen keittää koko 10 minuutin sekavihannekset itse suoraan, olisi vitamiinitkin säilyneet paremmin. Niin että melkein yhtä vitsikästä kuin tuo vedenkeitto.

        Ihan totta , sellaista se on aina vaan monen kohdalla . Tiedän pariskunnan jossa mies ei kertakaikkiaan osaa lauttaa mitään ruokaa. Niin että hänen sairas vaimonsa tekee kaiken hön makoilee sohvalla ja vahtaa TV ohjelmia ä kuinkas käy senkin miehen jos vaimo kuolee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta , sellaista se on aina vaan monen kohdalla . Tiedän pariskunnan jossa mies ei kertakaikkiaan osaa lauttaa mitään ruokaa. Niin että hänen sairas vaimonsa tekee kaiken hön makoilee sohvalla ja vahtaa TV ohjelmia ä kuinkas käy senkin miehen jos vaimo kuolee

        Jep mun entinen ukko ei osannut edes leipää sulattaa mikrossa vaikka olin ohjeistanut miten se tapahtuu. Hän sitten laittoi ne leipäpalat täydellä teholla mikroon ja meni katsomaan telkkaria. Kun palaneen haju alkoi leijailla huushollissa niin menin katsomaan ja siellähän oli reissumiespalat tulessa ja mikro meni vaihtoon. Hän osasi vedenkin keittää pohjaan. Muutahan ei sitten kotona tehnytkään, mutta osasi vaatia että minä teen ja hoidan kaiken jopa hoidan autolle katsastus- ja remonttiajat ym vaikka itse en saanut edes ajokorttia ajaa. 15 vuotta jaksoin sitä vätystä katsella ja vaatimukset senkuin lisääntyi joten katsoin viisaammaksi lähteä siitä huushollista lapsen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta , sellaista se on aina vaan monen kohdalla . Tiedän pariskunnan jossa mies ei kertakaikkiaan osaa lauttaa mitään ruokaa. Niin että hänen sairas vaimonsa tekee kaiken hön makoilee sohvalla ja vahtaa TV ohjelmia ä kuinkas käy senkin miehen jos vaimo kuolee

        Minä tiedän myös vastaavan tapaukse, jossa nainen kuoli ja tämä vetelys mies jäi leskeksi ja piristyi kummasti kun sai tehdä jotain; vaimo oli opettanut, ettei miehestä ole mihinkään ja vaimon muka oli pakko tehdä kaikki; mies oli ajatellut, että senkun tekee...


    • Anonyymi

      Samat sanat :D

      Ukkonen

    • Anonyymi

      Minä passaan miestäni mutta niin miehenikin passaa minua eli molempi parempi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En passannut miestäni. Hoidin vaan työni, raha-asiat, kaikki kotityöt ja lapset. Mieheeni en voinut luottaa yhtään, enkä missään asiassa. Kunhan aikansa pyöri jaloissa ja sotki kaikki asiansa. Olihan siinä seuraamista, kun mielenkiintoisessa TV-sarjassa😂

    • Anonyymi

      Kylläpä tuo parisuhde aiheuttaa paljon hankaluuksia. Mukava lueskella näin yksineläjänä. Enkä sorru enää parisuhteesee.

      • Anonyymi

        Joku parisuhde aiheuttaa hankaluuksia ja joku yksineläminen aiheuttaa ahdistusta eli ei voi yleistää.

        Minun vanhuuteni kuluu, toivottavasti puolisoni rinnalla, en tykkää yksinäisyydestä!


    • Anonyymi

      Mies on uhri.

      • Anonyymi

        Itsensä uhriko se mies on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsensä uhriko se mies on?

        Mieähet ovat urveloita, joille tasa-arvo on yhtä kuin kirosana. He eivät edes halua ymmärtää ja tajuta, että piikoja, sisäköitä, sun muita palvelijoita ei ole enää olemassa ja naisten(kin) elämällä / -ssä on joku muu tarkoitus kuin urveloitten paapominen.


    • Anonyymi

      Nainen haluaisi mutta minä estän. Kotiuduttuani lopullisesti viimeisten 12 vuoden viikonloppu puolison roolista ryhdyin 20 vuotta sitten hoitamaan kaiken muun paitsi rättihuollon.
      Vaimoni taloustöiden huippua edustaa se, että hän ostaa omat leipänsä ja banaaninsa ja kantaa ne kotiin.
      Sopii minulle paremmin kuin hintelälle vaimolleni joka hoiti maitsemani 12 vuotta kaikki rinnetalon työt ja saatteli lapsemme aikuisikään käyttäen hyväkseen myös heidän työpanoksensa.

    • Anonyymi

      Neljäkymmentä vuotta vaimo passasi, sitten tuli sairaus ja roolit vaihtui. Nyt omaishoitajana viitisen vuotta hänelle, näinkin voi käydä, mutta en valita. Rakastan.

    • Anonyymi

      Jos hyvä kohtelu ja keskustelu ei akalle kelpaa niin niskasta ja perseestä kiinni ja maata kiertävälle radalle.

    • Anonyymi

      Se juttu on siinä, että naiset ovat siirtyneet tälle vuosituhannelle, mutta mieähet elävät yhä pimeää keskiaikaa. Kaikista kummallisinta on, ettei heillä ole aikomustakaan muuttaa sieltä nykyaikaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      101
      2324
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2036
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe