Sanoin vieressä istuvalle että kuunteleppa miten kohta edessä olevan uudehkon v90 nastoista kuuluu luiston ääntä kun lähtee risteyksestä, alla asfaltti ja -3c hieman liukasta
Olin takana aika normaalilla yleisellä halvalla ja vanhemmalla etuvetoisella 100hv manuaalilla myös nastarenkailla.
Kun volvo lähti niin kuuli renkaiden ja nastojen nuljuavan ja antavan periksi. Itse lähdin nopeammin perään ei yhtään ääntä. Ei luistonestoa autossa.
Isomman volvon alla tuolla käytöllä nastat ei pysy kiinni kumissa vaan väljistyvät, nastoja katkeaa paljon helpommin, sekä kuluvat + tie.
Arvatkaa mistä tuollainen ero johtuu ero, sen uudemman auton automatiikka ei kykene estämään renkaiden luistoa ku auto on paikallaan niin liikaa vääntöä renkaille kun pitäisi laittaa liikkeelle ilman sitä. Sitten lisätä. Vaikeampi kuin etuvedolla jossa manuaalilaatikko!
Minulla oli todennäköisesti paremmassa kunnossa nastat vaikka vanhemmat renkaat, suurimmat nastat Jos jokainen lähti volvolla tuollainen.
Mitä uudempi, isompi ja tehokkaampi auto sitä enemmän kuuluu nastojen luistoa valoista, risteyksistä
Anonyymi-ap
4
317
Vastaukset
- Anonyymi
En onneksi asu kunnassa jossa on liikennevaloja mutta te jotka asutte kaupungeissa niin seuratkaapa tätä asiaa. Kun olette jonkun auton takana.
- Anonyymi
Eikö metsien miesten kannattaisi pysyä metsästys ja kalastus ja Kelan tuet palstoilla?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181170636
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Uusissa autoissa on luistoneston, vanhoilla saattoi vetää liukkaalla sotien valoista toisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742