Kumma ettei tehdä 2cm isompia tyynyliinoja tai 2cm pienempiä tyynyjä, ikuinen riesa.
Tyynyt ja tyyniliinat
11
200
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole koskaan moista ongelmaa ollut. Ainoa mihin törmännyt on se että tyynyt liian pulleita joten on täytynyt ottaa osa täytteestä pois. Nykyään myös ennen niin hyvä pallokuitutäyte on paljon huonompaa ja paakkuuntuu pesussa helpommin.
- Anonyymi
Ulkomailla on sängyn leveitä tyynyjä hotelleissa ne on niitä parhaita tyynyjä mitä tiedän. Mutt mistä näissä Pohjoismaissa löytää sellaisia ja niihin tietysti tyyny liinojakin
- Anonyymi
Olen ommaellut itse muutaman tyynyliinan, juuri samasta syystä kuin aloittaja. Tyynyjä on eri kokoisia ja valitsen hieman isompaa kokoa, muutamasta sentistä tosiaan on kyse. Jos ostan pussilakana-tyynyliinasetin, annan lapsen perheeseen tyynyliinat, he käyttävät pienenpiä tyynyjä. Muuta ratkaisua en ole keksinyt.
- Anonyymi
Itselläni on tyynyt sitä isoa kokoa, 60x80cm, ja niihin tyynyliinoja, erilaisia.
Olisiko ne liian isoja sille pienelle ns. normaalikokoiselle tyynylle?
Toki sitten vaihtoehtona ommella itse tyynyliinat, tai ompeluttaa ompelijalla.- Anonyymi
Mitä ihmettä tekee noin isolla tyynyllä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista parhaita tyynyjä on juuri isot tyynyt . Tyynyn on uletuttava sängyn laidasta laistaan silloin on sen rauhattoman nukkumaankin mukavampi nukkua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso tyyny on hyvä, kun kääntyessään ei tarvitse myllätä sitä tyynyä parempaan asentoon. Sen kuin vain kääntyy, tyynyä riittää.
Mieskin ensin aikanaan ihmetteli miksi ostin isot ja heitin pienet menemään.
Nyt hän ei enää suostuisi nukkumaan pienellä tyynyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso tyyny on hyvä, kun kääntyessään ei tarvitse myllätä sitä tyynyä parempaan asentoon. Sen kuin vain kääntyy, tyynyä riittää.
Mieskin ensin aikanaan ihmetteli miksi ostin isot ja heitin pienet menemään.
Nyt hän ei enää suostuisi nukkumaan pienellä tyynyllä.Minä taas joudun nimenomaan sitä isoa tyynyä mylläämään , varsinkin kun ne vielä paksumpiakin. Nukun suurimman ajan vatsallani , niin esim hotelleissa pien ongelma niiden isojen tyynyjen kanssa.
- Anonyymi
Olen itse ommellut mieleisiäni tyynyliinoja kuluneista pussi- ja aluslakanoista, samalla tulee säästöä. Tykkään ompelutöistä.
- Anonyymi
Itselläni on 2kpl tyynyä käytössä samaan aikaan ja niihin sopivat tyynylinat ostettu kaupasta.Huoman hertessäni toinen tyyny sivusssa ja 1 vain nukkuessani käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442