Maahanmuuttajat jotka ovat tulleet kauan kauan sitten Suomeen ovat tänä päivänä hallituksella töissä.
Heillä on suomalainen nimi, sukunimi ja kieli.
Mutta he eivät ole suomalaisia.
He huutavat rasistisia asioita Suomen ylle
ja viha tuntuu jotenkin uudelta eikä vanhalta.
Taustalla tietenkin tuttu pätemisen halu.
Eivät kuitenkaan ole verrattavissa aitoihin vanhoihin suomalaisten vihoihin muinoin.
Eduskunnan rasismi voi olla piilomaahamuuttajien ansiota
2
250
Vastaukset
- Anonyymi
Olin positiivisesti yllättynyt kantasuomalaisena kuullessani muutama vuosi sitten kun ulkomaalaistaustainen henkilö puhui suomea ja sanoi jotenkin siihen tyyliin että Suomen pitäisi hillitä maahanmuuttopolitiikkaansa. Hyvä että häntä ei voitu syyttää r*sismista etnisyydestään johtuen vaikka ohjelma tuli muistaakseni ylellä ja sai hän kritiikkiä näkemyksestään. Täysin looginen lähestymistapa hänellä sillä kyllähän sen ymmärtää ettei halua uusia suita ruokittavaksi yhteiskuntaan missä itse elää. Onko se sitten tervettä vai epätervettä itsekkyyttä niin vastaus riippuu siitä kuinka vasemmalla tai oikealla poliittisesti itse sijaitsee. Muuttakaa Ruotsiin jos haluatte olla kansainvälisiä. Suosittelen lämpimästi Malmötä ;).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925552Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j673037Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.612006Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3091981- 471636
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441417Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409