Maahanmuuttajat jotka ovat tulleet kauan kauan sitten Suomeen ovat tänä päivänä hallituksella töissä.
Heillä on suomalainen nimi, sukunimi ja kieli.
Mutta he eivät ole suomalaisia.
He huutavat rasistisia asioita Suomen ylle
ja viha tuntuu jotenkin uudelta eikä vanhalta.
Taustalla tietenkin tuttu pätemisen halu.
Eivät kuitenkaan ole verrattavissa aitoihin vanhoihin suomalaisten vihoihin muinoin.
Eduskunnan rasismi voi olla piilomaahamuuttajien ansiota
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Olin positiivisesti yllättynyt kantasuomalaisena kuullessani muutama vuosi sitten kun ulkomaalaistaustainen henkilö puhui suomea ja sanoi jotenkin siihen tyyliin että Suomen pitäisi hillitä maahanmuuttopolitiikkaansa. Hyvä että häntä ei voitu syyttää r*sismista etnisyydestään johtuen vaikka ohjelma tuli muistaakseni ylellä ja sai hän kritiikkiä näkemyksestään. Täysin looginen lähestymistapa hänellä sillä kyllähän sen ymmärtää ettei halua uusia suita ruokittavaksi yhteiskuntaan missä itse elää. Onko se sitten tervettä vai epätervettä itsekkyyttä niin vastaus riippuu siitä kuinka vasemmalla tai oikealla poliittisesti itse sijaitsee. Muuttakaa Ruotsiin jos haluatte olla kansainvälisiä. Suosittelen lämpimästi Malmötä ;).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup322976Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232695Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua372276Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652127Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4211668- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45948