Ylilaskutushuijauksen käsittely jatkuu hovioikeudessa marraskuun 21.-22. päivä.
Jännityksellä odotamme paljastuuko käsittelyssä uusia käänteitä vai keskittyykö käsittely korvaussummien määrään ja jakoperusteeseen syytettyjen välillä.
Löytyykö Oulaisten kaupungin talouden tasapainottava tulonlähde syytettyjen taskuista?
Ylilaskutushuijaus - hovioikeuskäsittelyn liveseuranta
11
1923
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollu Junttilaa näkyny tänään istuntosalissa
- Anonyymi
no mistähän sinä sen tiedät
- Anonyymi
Olin siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin siellä
kuka puollusti syytettyjä ? Lähinnä vain kiinnostaa mistä sille hiukka suurempi palkkio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin siellä
Kai siellä oli asianomistajana joku, kunnanjohtaja?
- Anonyymi
Hiljaista on uutisointi. Kumma kun ei paikallislehdissäkään oo ainutta sanaa koko tapauksesta
- Anonyymi
onpahan
- Anonyymi
Kaupungin talouden kannalta on hyvä, että hyvinä aikoina siltä vääryydellä viedyt rahat - noin miljoona euroa - tulevat nyt hätäavuksi talouskurimukseen. Siis jos tulevat.
- Anonyymi
..olihan siellä takavarikoitua tavaraa ja firmoja joista saa lisää.. riittänevät vastuihin..
- Anonyymi
Ei tiedetä mitään niin painetaan villasella
- Anonyymi
ei voi tämänkään kaupungin virkakoneisto painaa villaisella mitään tässä rakennusliike asiassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014