Kaikki Rajat kiinni kaikilta venäläisiltä ikuisesti.
Koko Itäraja pysyttävä kiinni ikuisesti
22
655
Vastaukset
- Anonyymi
Ai onks ne ollu venäläisii mitkä on sieltä tullu viime päivinä.
- Anonyymi
Venäläiset on luikerrelleet tänne loisimaan jo vuosikymmeniä. Samanlaisia mamuja ne on kuin muutkin, röyhkeämpiä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset on luikerrelleet tänne loisimaan jo vuosikymmeniä. Samanlaisia mamuja ne on kuin muutkin, röyhkeämpiä vaan.
Niin totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyyttä ja kurjuutta pakoon , se on ainut ja oikea syy miksi Venäjältä on pois muutettu.
Vaikka Suomesta ei saa kun sosiaaliturvan se on silti moninkertaisesti Venäjän elintasoon verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi
Mutta...mutta...missäs Elmeri & kumpp. käy sitten??
- Anonyymi
Venäläisiltä on poistettava kaksoiskansalaisuus heti ja muutenkin kaikki venäläiset takaisin terroristi rysslandiaan
- Anonyymi
Russakat on eliminoitava maailmasta
- Anonyymi
Venäläisten kuorma-autotehdas siirtyi tekemään 80-luvun malleja koska eivät saa enää osia. Putin ajaa maansa tuhoon.
- Anonyymi
ikuisesti ilmansyntiä= ikuisesti ilman katkeroitumista kaunis aamuaurinko idästä onko se venäläisten aurinko, kaikkien niiden jotka vaeltaa ykköspaahto kulutusmaito 0%:n alkoholi juuri limonaadien jälkeen alahyllyssä kaikkialla maailmassa
- Anonyymi
eternal passanger
- Anonyymi
Kaiken vitun partanaamat ne sieltä pyrkivät, ne vois laittaa montun reunalle, ampua kivalla niskalaukauksella. Tietäisivät kaikki että tänne ei ole asiaa.
- Anonyymi
Jep, mä oon vapaaehtoinen ampuja.. kun ei taida moni siihen hommaan pystyä. Mut mä haluan...
- Anonyymi
Tuo voisi olla tehokas keino ja viesti sinne lähtömaahan, että tervetuloa montun reunalle.
- Anonyymi
Minä myös olen valmis ampujaksi
- Anonyymi
Rajat kiinni eikä ikinä avata, kuolkoon kaikki sairaat venäläiset putlerlandiaan
- Anonyymi
Onhan tuo raja-aita pystytettävä koko matkalta DDR malliin. Mitään hyvää sieltä ei valitettavasti tule. Ovat kateellisia Länsimaille kaikesta yltäkylläisyydestä, mutta eivät osaa rakentaa omaa maataan ja haluavat eripuraa. Kaikkialla pitäisi olla samanlaista paskaa kuin sielläkin on, heidän mielestään.
- Anonyymi
Totuudenmukainen kommentti.
- Anonyymi
Kaikilta Suomessa asuvilta venäläisiltä on poistettava kaksoiskansalaisuus heti ja muutenkin kaikki venäläiset takaisin terroristi rysslandiaan
- Anonyymi
Kyllä ja kysymmys kuuluu kumpi haluat olla ja kummalla puolen rajan asut valinnan paikka, mutta ei molempia,
- Anonyymi
Mie oon ain ollut sitä mielt et kaksoiskansalaisuus on olt virhe
T:Pe...en kerro kuka mie oon, miu sivuloil saattaa olla pien vinkki- Anonyymi
Nyt sitä vitsaillaan mut sillo ei vitsailtu ku kyse oli kuvakaappauksist?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908