Moikka, voitteko selittää mulle, että miten helpoiten voisin päästä kauppakorkeaan opiskelemaan, kun olen valmistunut liikunnanohjaajaksi AMK.
Avoinväylä? Voinko päästä mitenkään suoraan maisteri vaiheeseen (alla oleva teksti)? Vai pitääkö hakea ihan kandi + maisteri tutkintoon. Mikä olisi järkevintä? Papereilla en tule pääsemään sisälle joten pääsykoe olisi vaihtoehto.
"suomalainen alempi ammattikorkeakoulu- tai yliopistotutkinto, tai vastaava ulkomainen korkeakoulututkinto, johon sisältyy tai jonka lisäksi on suoritettu vähintään 60 op kauppatieteellisiä opintoja, johon sisältyy 35 opintopisteen laajuinen yliopistotasoinen aineopintokokonaisuus haettavasta opintosuunnasta."
kiitos ja anteeksi
Kauppakorkeaan toiselta alalta AMK:sta
Anonyymi-ap
2
405
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinkertaisinta ja helpointa on hakea ensi kevään päävalinnassa kandi- + maisteriopintoihin. Valmistaudu siis pääsykokeeseen hyvin, niin saat aloittaa opinnot jo ensi syksynä.
Se toinen vaihtoehto maisteriopintoihin vaatii sinulta aika paljon ja on myös hyvin epävarma tie. Siihenhän tarvitset vähintään 60 op kaupallisia opintoja, joihin pitää sisältyä pääaineen 35 op aineopinnot. Siihen sinulta vierähtää helposti kaksi vuotta. Ja käytännössä tätä reittiä sisään pääsevillä on opintoja valmiina enemmän ja huippuarvosanoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623