Moikka, voitteko selittää mulle, että miten helpoiten voisin päästä kauppakorkeaan opiskelemaan, kun olen valmistunut liikunnanohjaajaksi AMK.
Avoinväylä? Voinko päästä mitenkään suoraan maisteri vaiheeseen (alla oleva teksti)? Vai pitääkö hakea ihan kandi + maisteri tutkintoon. Mikä olisi järkevintä? Papereilla en tule pääsemään sisälle joten pääsykoe olisi vaihtoehto.
"suomalainen alempi ammattikorkeakoulu- tai yliopistotutkinto, tai vastaava ulkomainen korkeakoulututkinto, johon sisältyy tai jonka lisäksi on suoritettu vähintään 60 op kauppatieteellisiä opintoja, johon sisältyy 35 opintopisteen laajuinen yliopistotasoinen aineopintokokonaisuus haettavasta opintosuunnasta."
kiitos ja anteeksi
Kauppakorkeaan toiselta alalta AMK:sta
Anonyymi-ap
2
484
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinkertaisinta ja helpointa on hakea ensi kevään päävalinnassa kandi- + maisteriopintoihin. Valmistaudu siis pääsykokeeseen hyvin, niin saat aloittaa opinnot jo ensi syksynä.
Se toinen vaihtoehto maisteriopintoihin vaatii sinulta aika paljon ja on myös hyvin epävarma tie. Siihenhän tarvitset vähintään 60 op kaupallisia opintoja, joihin pitää sisältyä pääaineen 35 op aineopinnot. Siihen sinulta vierähtää helposti kaksi vuotta. Ja käytännössä tätä reittiä sisään pääsevillä on opintoja valmiina enemmän ja huippuarvosanoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684